Fitness Seller

1,2,3,4, SniperX deserves more.. muscle.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Liever een artikel dat niet geheel klopt dan een bullshit post? :rolleyes:
Blijf doorbikken Sniperx, tuurlijk is cola niet verboden, maar je kan er wel gewoon meteen mee stoppen, ongeacht hoe dun je bent. ;)

natuurlijk maakt het mij niet uit of het wel of niet klopt wat erin staat
maar het gaat mij erom dat sniper alles zo goed weet en artikels schrijft en mensen helpt, terwijl dit gewoon niet terug te zien is in zn eetpatroon en zn trainingschema..
hij heeft zelf een artikel geschreven over hoe je moet bulken en dan eet hij 6 broodjes op een dag:eek: nog maar te zwijgen over de liters cola die hij daarentegen wel wegwerkt.
komop man.. als je dan de moeite neemt om die artikels te schrijven enzo, neem dan ook de moeite je kennis toe te passen op het dagelijks leven.
met alle respect hoor dat hij op zn 13e al is begonnen.

maar het gaat mij erom dat sniper alles zo goed weet en artikels schrijft en mensen helpt, terwijl dit gewoon niet terug te zien is in zn eetpatroon en zn trainingschema..
hij heeft zelf een artikel geschreven over hoe je moet bulken en dan eet hij 6 broodjes op een dag:eek: nog maar te zwijgen over de liters cola die hij daarentegen wel wegwerkt.
komop man.. als je dan de moeite neemt om die artikels te schrijven enzo, neem dan ook de moeite je kennis toe te passen op het dagelijks leven.

Natuurlijk, dat is wel zo. Maar het hoeft in principe nog niet, wel is het verstandig om te stoppen met de cola, maar om nou als een gek te beginnen met vreten op je 13e, nou nee hoor. :p

+1

Als je andere motiveert met zijn stukjes, dan moet je jezelf ook eens wakker schudden en in ieder geval stoppen met cola. Cola is gewoon superslecht en het bederft ook nog eens je eetlust. Als je geen water lust, dan wissel je het maar af met af en toe vruchtensap en melk.

[Sarcasme]Ja bedankt.[/Sarcasme]

Ja de voeding is niet geweldig. Wanneer ik 14 ben (Duurt geen eeuwigheid meer) zal ik wel een serieus voedingsschema gaan opstellen. Tot dan train ik gewoon zo serieus mogelijk door en eet gewoon alles wat ik eten kan. (Dus ook best veel chips in het weekend).

Met alle respect, maar je weegt 55-60Kg, en als je dan al moeite hebt om genoeg te eten dan doe je toch iets fout ;) En een serieus voedingsschema opstellen op jouw leeftijd heb je niet veel aan omdat dat toch niet gaat lukken met school/werk. En je moeder kan zich moeilijk elke avond aanpassen om te koken wat jij wil.

Je moet gewoon zorgen dat je zo veel mogelijk eet (niet alleen maar chips en cola) en goed ontbijten! Ik zie veel mensen op school hun brood weggooien. Doe jij dat ook?

Oke goedzo, maar kijk ook ff naar wat ik nog meer zei :D

Ik krijg blokjes van deze thread.. is echt goed voor de buikspieren dit! Hahahaha.. zit de hele tijd te schuddebuiken hier!:D

• Topic Starter Topic Starter
Ja heb ik gelezen :thumbs:, ik eet al stukken meer dan een tijd terug. Een tijd terug dacht ik dat ik juist niet zo veel moest eten (Denk hierbij aan min. 6 maand terug).

Weet je wat makkelijk wegeet en toch veel eiwitten/goede vetten en veel kcal heeft: cashewnoten.
Goed om tussendoor wat van weg te eten en te gainen. :D

Voor een bodybuilder is hij slecht bezig ja(maar hij heeft nog een jaar of 3 voor hij echt met bodybuilding kan beginnen). Maar voor iemand de regelmatig fitnesst + naar zn leeftijd kijkend is hij gewoon heel erg netjes bezig. Hij vergaart elke dag meer kennis. Maar jij fitnesst toch ook niet meer? Wat doe jij eigenlijk elke dag op dit forum?
+1.
Laten we dezen jongen niet gek maken anders vind hij BB straks niet meer leuk. Hij moet langzaam ingroeien in de sport.

Die jongen is 13, die echt wel een huge freak op zn 20ste. Laat m nu maar lekker aan rommelen en kennis vergaren, komt echt wel goed :thumbs:

Pannekoeken zijn baas!:D

Lekker bij ontbijt, handig mee te nemen, dus ook goed voor de lunch, lekker voor tussendoor, extra grote stapel bij avondeten, tegen de honger voor het slapen gaan..

Pannekoeken kunnen altijd:D

Pancakes, squats and Milk Baby!:roflol: Mijn nieuwe schema:P

En een serieus voedingsschema opstellen op jouw leeftijd heb je niet veel aan omdat dat toch niet gaat lukken met school/werk. En je moeder kan zich moeilijk elke avond aanpassen om te koken wat jij wil.

Voor iemand van 13 is de norm vrij laag. Hij zit namelijk in zen groei, of hij nu elke dag in de zetel gaat liggen of mad squatz gaat doen hij gaat nog veel groeien. Sniperx wat ik mijn jongere broer aanraad, die ook nog op middelbaar zit, is melk. Hij drinkt ook massa's suikerdranken als cola en weet ik veel wat nog, maar hij neemt er al melk bij.
Vul enkele halve liter flesjes met melk en prop ze in je rugzak. Probeer het op te bouwen naar minstens 2 liter melk per dag. Daar groeit iedereen op, zelfs Ronnie.. en das geen shit man.

En voor de rest, je zei al eens dat je van compounds hield. Als ik dan van jou was zou ik proberen een consistent schema aan te houden, in de sT van rippetoe, maar ipv elke training verhogen, elke week verhogen of misschien 2-wekelijks (op de squat en deadlift, de rest is aanvoelen want gaat trager gaan). En je kan af en toe eens experimenteren met wat oly lifts, zoals clean & snatch, jerks, overhead squats, ..

En niet te obsessed bezig zijn, gewoon je ding doen man. Keep it up :)

Bedankt voor alle reacties & tips! :)

Straks trainen, zit nu aan een banaan :P.

1 banaan?
Ga zometeen eens je 5rm ofzo op alle oefeningen eens testen... Dan weet je wat je kan en weet je wat voor gewicht je moet nemen want met 13 kg squatten is raar...

Benen:
Squat 1x10x20kg
1x8x20kg

Walking lunges 1x8x9kg

Rug:
Dumbbell Shrugs 4x10x9kg
DL: Paar reps techniek. Gewicht niet het aanzien om te vermelden.

Borst:

Dumbbell Pullovers 2x10x8kg
Bench Press 2x10x13kg

Biceps:
Barbell Curl 3x10x13kg
Hammer Curl 2x10x8kg

Schouders:
Military Press 2x10x13kg
Lateral Raises 1x8x7kg

Triceps:
Dumbbell Kickbacks 4x10x8kg

Buik:

Sit-ups 3x10

Com: Ging weer lekker.....

Benen:
Squat 1x10x20kg
1x8x20kg

Walking lunges 1x8x9kg

Rug:
Dumbbell Shrugs 4x10x9kg
DL: Paar reps techniek. Gewicht niet het aanzien om te vermelden.

Borst:

Dumbbell Pullovers 2x10x8kg
Bench Press 2x10x13kg

Biceps:
Barbell Curl 3x10x13kg
Hammer Curl 2x10x8kg

Schouders:
Military Press 2x10x13kg
Lateral Raises 1x8x7kg

Triceps:
Dumbbell Kickbacks 4x10x8kg
Buik:

Sit-ups 3x10

Com: Ging weer lekker.....

Van die kickbacks had ik met exact het zelfde gewicht vorige week toch spierpijn... Ik had nog NOOIT een tricep oefening gedaan die de spier isoleerde. Ik dacht dat ik goede triceps had van al het boksen...:o:D

beetje verhogen die rest snijp!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven