rivelino
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 73
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed dat je gewichten verhoogt sniper.
Maar verhoog dan bij SQUAT DEADLIFT ROW's en andere oefeningen.
BB curls van 31.5 lijkt me wat teveel van het goede. Ik kan niet geloven dat je rug dan een beeetje gebruikt wordt.
. Kan het zelf ook amper geloven, maar 't is waar. Wat vind je van m'n MP nu trouwens? En squat moet ik even weer sterker op worden. Deadlift, als ik meer had, zou ik wel 50 kunnen, alleen de techniek blijft matigjes.je moet niet vergeten dat hij hst doed he, dat betekend 2weken 15reps 2weken 10reps 2weken 5reps 2weken rustik vind je wel heel lage volumes draaien, daar heb je nu nog niets aan IMO. beter blijf je nu tussen 8-12 reps voor upperbody en 10-15reps voor LB

Sniperx. Filmpjes posten van je MP en je BB curl or else, you're just talking shit. kthx

Dus als ik een filmpje post met een MP van 50 kilo... en ik zeg dat ik 150 kilo squat neem je aan dat het waar is?
![]()
Goed, dat was me een partijtje zeg. Barbell van boven halen, van de trap aflopen met 22.5 kg, en naar beneden toe. In de keuken leggen en het volgende kwam eruit!!! Ik kon het AMPER geloven!
'Training 16 Juni'
5x25 MP PR!
3x25 Front Squat PR!
10x25 SQUAT. HUGE PR!
5x27.5 MP PR!
3x27.5 Front Squat PR!
5x27.5 SQUAT. HUGE PR!
2x31.5 MP HUGE PR! (Wou het liefst 3 reps er bij, maar werd zwaar)
1x31.5 FRONT SQUAT PR!
1x31.5 BB CURLS SUPER HUGE PR!
Kortom: HELEMAAL TOP. Ben ook kapot! GEWELDIG dit!
Coming up next: VEEL MELK!