AndroidHealthClinic

1,2,3,4, SniperX deserves more.. muscle.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Thnx voor de tip Groteman. Ik zal er over nadenken maar sowieso morgen en vrijdag nog de full body training zoals vorige keren.

SniperX, als je nog info wilt over 5x5 trainingen oid, geef ff een brul in m'n logje... SebastiaanG is altijd bereid te helpen :)

Thnx Sebas.

Training van Dinsdag 16 December 2008:

Benen:

Squat 1x10x17.5kg
1x10x20kg

Walking lunges 1x6x5kg (Hoor er 8 te doen, maar had last van m'n knieën.)

Biceps:

Biceps curl 3x10x5kg
Hammer curl 2x10x5kg

Borst:

Dumbbell Flyes 3x8x5kg
Dumbbell Pullovers 2x10x5kg

Triceps:

Triceps Pullover 1x10x5kg (Ik hoor bij ELKE rep irritante knakken in m'n armen, dus bij deze stop ik met deze oefening, voelt niet goed aan :(.)
Dumbbell Kickbacks 3x10x5kg (Heb hier toch meer aan.)

Schouders:

MP 3x10x5kg
Lateral Raises 1x8x5kg

Buik: Sit-ups 1x10. (Gisteren stomme ringzwaaien bij gym, heb er te veel spierpijn in m'n buik aan overgehouden om er nog een setje achter aan te doen.)

Comments: Lekkere training :).

Alright, je gaat al wat zwaarder :)
Je bent het waarschijnlijk al beugehoord, maar doe er echt ook rug bij. Anders moet je je achteraf bezighouden met de achterstand in te halen.
Je kan gemakkelijk met het materiaal dat je al hebt DB rows doen bv.

gewichten mogen zeker naar het dubbelen, zeker bij benen, borst en schouders + ik zie geen rug!

Vanaf Vrijdag: Rug.

Oefeningen/sets/reps voor de rug:

Dumbbell Shrugs: 4x10

Heb geen andere oefeningen kunnen vinden die ik met m'n beschikbare materiaal kan uitoefenen.

Vanaf Vrijdag: Rug.

Oefeningen/sets/reps voor de rug:

Dumbbell Shrugs: 4x10

Heb geen andere oefeningen kunnen vinden die ik met m'n beschikbare materiaal kan uitoefenen.

ga gewoon naar sportschool. is egt 10x prettiger + je kunt elke oefenoing doebn.

netjes, ik krijg ook altijd last van mijn knieén met lunges.

ik zou egt hoger gaan in gewichten man ....

voor de rug dumbbell rows! (rowen kun je zelfs op een stoel of bed doen )
en dumbbell deadlift ;)

Gaat de goede kant op hoor.

edit: wesking houd je smoel nou eens zijn topic te vervuilen.
Als je commentaar hebt moet het wel nuttig zijn...

Thnx obeb, ik zal het overwegen.

wesking stop eens met dit topic vol te spammen man!
je staat trouwens allang op zijn negeerlijst dus het heet toch geen zin.

@sniperx :
- Dumbbell rows kan je doen zoals woopy ook al zei.
- chinnen: aan boomstam, trapgat etc.. wees creatief. (ZEKER DOEN)
- en onderrug ben ik nog niet helemaal uit, andere mensen tips?

edit: zie dat obeb me al voor was

goed zo sniper, je bent nog maar 13j, je traint toch al goed, gewoon langzaam opbouwen in gewichten, niks forceren vanwege je jonge leeftijd, je hebt nog een heel leven, man!In een gym kan je idd wat begeleiding vinden, zodanig dat je beter kan opbouwen. ik zie dat je squat, dus heb je een barbell, dus ik zou heel licht deadliften ook en bent over row, dan heb je al meer een basis van een rugtraining? met inzet en geduld ga je er komen hoor, ik moet ook nog geduld hebben en ben al 43, dus....
maar idd moest je naar een gym kunnen , zou veel helpen, al is het om de kosten te drukken bv maar 1 keer per week met zo'n beurtenkaart, je kan dan gewoon gaan voor de tips he, en de rest thuis trainen.
Vooral voor het hoger gaan in gewichten zou ik liever de hulp van een bekwaam iemand in een gym inroepen, je bent nog maar 13j he, nog volop in de groeileeftijd, zeg maar groeispurt voor vele jongens

goed zo sniper, je bent nog maar 13j, je traint toch al goed, gewoon langzaam opbouwen in gewichten, niks forceren vanwege je jonge leeftijd, je hebt nog een heel leven, man!In een gym kan je idd wat begeleiding vinden, zodanig dat je beter kan opbouwen. ik zie dat je squat, dus heb je een barbell, dus ik zou heel licht deadliften ook en bent over row, dan heb je al meer een basis van een rugtraining? met inzet en geduld ga je er komen hoor, ik moet ook nog geduld hebben en ben al 43, dus....
maar idd moest je naar een gym kunnen , zou veel helpen, al is het om de kosten te drukken bv maar 1 keer per week met zo'n beurtenkaart, je kan dan gewoon gaan voor de tips he, en de rest thuis trainen.
Vooral voor het hoger gaan in gewichten zou ik liever de hulp van een bekwaam iemand in een gym inroepen, je bent nog maar 13j he, nog volop in de groeileeftijd, zeg maar groeispurt voor vele jongens

idd +1
dit zijn tips hier heb je wat aan

Training van vrijdag 19 december:

Benen:

Squat 2x10x20kg
Walking Lunges 1x8x5kg

Rug:

Shrugs 4x10x5kg

Biceps:

Bicep curl 3x10x5kg
Hammer Curl 2x10x5kg

Borst:

Dumbbell Flyes 3x8x5kg
Dumbbell Pullovers 2x10x5kg

Triceps:

Dumbbell Kickbacks 4x10x5kg

Schouders:

MP 3x10x5kg
Lateral raises 1x8x5kg

Buik:

Sit-ups 2x10

Ging weer lekker, even een korte mededeling: Dinsdag gewoon training, maar volgende week vrijdag (2e kerstdag) neem ik even vrij af ;).

Nette training met een goed volume sniper:cool:. Probeer alleen bij squat wel een iets hoger volume te gebruiken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven