Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.)
.Vanaf Vrijdag: Rug.
Oefeningen/sets/reps voor de rug:
Dumbbell Shrugs: 4x10
Heb geen andere oefeningen kunnen vinden die ik met m'n beschikbare materiaal kan uitoefenen.
Vanaf Vrijdag: Rug.
Oefeningen/sets/reps voor de rug:
Dumbbell Shrugs: 4x10
Heb geen andere oefeningen kunnen vinden die ik met m'n beschikbare materiaal kan uitoefenen.
Je kan gemakkelijk met het materiaal dat je al hebt DB rows doen bv.
goed zo sniper, je bent nog maar 13j, je traint toch al goed, gewoon langzaam opbouwen in gewichten, niks forceren vanwege je jonge leeftijd, je hebt nog een heel leven, man!In een gym kan je idd wat begeleiding vinden, zodanig dat je beter kan opbouwen. ik zie dat je squat, dus heb je een barbell, dus ik zou heel licht deadliften ook en bent over row, dan heb je al meer een basis van een rugtraining? met inzet en geduld ga je er komen hoor, ik moet ook nog geduld hebben en ben al 43, dus....
maar idd moest je naar een gym kunnen , zou veel helpen, al is het om de kosten te drukken bv maar 1 keer per week met zo'n beurtenkaart, je kan dan gewoon gaan voor de tips he, en de rest thuis trainen.
Vooral voor het hoger gaan in gewichten zou ik liever de hulp van een bekwaam iemand in een gym inroepen, je bent nog maar 13j he, nog volop in de groeileeftijd, zeg maar groeispurt voor vele jongens
.