MuscleMeat

1,2,3,4, SniperX deserves more.. muscle.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooie training hoor. Ik zou als ik jou was eens vragen als je 14 bent of je toch wel terecht kunt bij een of andere sportschool...

• Topic Starter Topic Starter
Mooie training hoor. Ik zou als ik jou was eens vragen als je 14 bent of je toch wel terecht kunt bij een of andere sportschool...

Bedankt DiZoR ;). Voorlopig nog lekker thuis, wil nog aardig zo. Hopelijk verloopt de training van vrijdag zo als vandaag, want het ging naar mijn gevoel beter dan ooit.

Zeer knap voor jouw leeftijd hoor! Proficiat!

zo, op je 13de al bezig joh! tegen de tijd dat jij 18 bent ben je echt een monster! goed techniek oefenen nu, daar kun je over een paar jaar je voordeel mee doen. Zodra jou testosteron op gang komt knal je echt in een keer als een debiel door! heel goed kerel, keep it up!

Inderdaad! Goed dat je ook al dit forum ontdekt hebt dat zal je heel wat beginnersellende besparen ;). Maar je zult toch echt je rug moeten trainen anders loop je echt kans op blessures als alleen de voorkant sterk is (en een gespierde rug is bovendien nog eens mooi ook ;))

En wat de anderen hebben gezegd over de gewichten verhogen moet je ook zeker doen! Je lichaam wordt pas sterker als je het een reden geeft zich aan te passen! Je moet dus eigenlijk je grenzen opzoeken. En dan bedoel ik niet gelijk alle gewichten zo zwaar mogelijk, het is namelijk goed om rustig en langzaamaan op te bouwen. Maar zeker elke week alles ietsje verhogen! Zo ga je vanzelf nog meer plezier in het trainen krijgen! Als je nu namelijk 5kg doet overal en over 2 maand nog steeds is eigenlijk tijdverspilling want je lichaam reageert daar gewoon niet op... Zolang je techniek in orde is hoef je nergens bang voor te zijn ook niet op jouw leeftijd.

Thnx!
Ik heb flinke spierpijn in m'n armen vandaag, wel een lekker gevoel.

Aminozuren doen wonderen tegen spierpijn!

Volgens mij zijn amino`s niet schadelijk ook niet voor jongere mensen?

Of gebruik je die al topper?

Groet,

SgTmoSSad:p

Nee, ik vind spierpijn niet hinderlijk en laat het verder zo.

Dan heb je ook niet echte spierpijn:P want spierpijn is echt pijnlijk as hell.
Bij mij vooral benen maar ook borst rug.

Goed dat je de gewichten wat verhoogt! ga zo door.

Pas op dat je je niet teveel overbelast. 13 jaar is nog jong, en je mag je niet opbranden voor je echt vooruitgang kan maken. Hou het nog wat rustig met de gewichten! Zou ook nog niet beginnen met aminozuren en andere creatines, kost allemaal veel geld en je hebt er nog tijd genoeg voor.
Maar nog eens proficiat dat je al de goesting hebt om te trainen, ik speelde op jouw leeftijd nog verstoppertje.

Haha, ik gebruik niks maar dan ook niks anders dan motivatie, en m'n eigen lichaam. Al dat supplementen gedoe vindt ik echt zinloos, maar oké ieder zijn mening.
De spierpijn in m'n armen kan ik wel verklaren: Voor het eerst een Full Body training hakt er wel even in :P. Thnx voor de reacties.

Haha, ik gebruik niks maar dan ook niks anders dan motivatie, en m'n eigen lichaam. Al dat supplementen gedoe vindt ik echt zinloos, maar oké ieder zijn mening.
De spierpijn in m'n armen kan ik wel verklaren: Voor het eerst een Full Body training hakt er wel even in :P. Thnx voor de reacties.

Ik verbaas mij er over dat je nu al, op jouw leeftijd, slimmer bent dan veel volwassenen op dit forum die hun geld de deur uit smijten aan vaak nutteloze supplementen. Hou het bij een goede multi vitamine en klaar is kees. Keep up the good work!

Je wordt een beeeeeeescht:wl:

Hoe kun je dat nou vinden zonder dat je ooit een sup hebt gebruikt???
Ik durf te wedden dat jij over een paar jaar zeker iig aan de whey en creatine zit of een product wat in de buurt komt.

En die doen ook gewoon hun werking. Alleen tsja ze werken niet in de zin van "ik begin met creatine dus ik kom 10 kilo aan omdat ik creatine gebruik".

K'ben nu begonnen met noxplode en ik geloof mij dat spul werkt!
Whey werkt... creatine werkt...

Beetje afgekapte reactie vind ik het dan ook van Dressed Black.
Maar ik snap zeker het punt.

Mensen (vooral mensen zonder verstand van zaken) verwachten gewoon altijd veel te veel van supplementen. Ze geloven de verkooppraatje van "10kilo pure spier aankomen in een maand" en zulk soort praatjes.
En dit verwachten ze dan te bereiken door een maand lang alleen borst en biceps te gaan trainen en niet op hun eten te gaan letten...

Tsja...

(voordat ik verder offtopic ga... ik laat het hier maar bij ;) )

Hoe kun je dat nou vinden zonder dat je ooit een sup hebt gebruikt???
Ik durf te wedden dat jij over een paar jaar zeker iig aan de whey en creatine zit of een product wat in de buurt komt.

En die doen ook gewoon hun werking. Alleen tsja ze werken niet in de zin van "ik begin met creatine dus ik kom 10 kilo aan omdat ik creatine gebruik".

K'ben nu begonnen met noxplode en ik geloof mij dat spul werkt!
Whey werkt... creatine werkt...

Beetje afgekapte reactie vind ik het dan ook van Dressed Black.
Maar ik snap zeker het punt.

Mensen (vooral mensen zonder verstand van zaken) verwachten gewoon altijd veel te veel van supplementen. Ze geloven de verkooppraatje van "10kilo pure spier aankomen in een maand" en zulk soort praatjes.
En dit verwachten ze dan te bereiken door een maand lang alleen borst en biceps te gaan trainen en niet op hun eten te gaan letten...

Tsja...

(voordat ik verder offtopic ga... ik laat het hier maar bij ;) )

Ach ik vindt gewoon dat je elk (natuurlijk) supplement kan vervangen door goede voeding. Maar uiteraard is het soms makkelijk om uit een pot te kunnen scheppen, dus het is wel gebruiksvriendelijk. Maar één ding is zeker, op 13-jarige leeftijd heb je nog geen supplementen nodig.

Zo.. morgen weer Full Body :D, Spierpijn is nagenoeg weg gelukkig dus kan ik morgen hopelijk weer gewoon zo trainen zoals het dinsdag ging.

Lekker met die fullbody door knallen en een paar kilootjes spiermassa aanzetten! Over een paar jaar ben je een beest als je zo doorgaat

:p:pDoe je best met fullbody....

Eigenlijk moet je daarna een thaise masssage nemen met happy end...

Dan heb je echt alles getraind:p:p:p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven