Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie training hoor. Ik zou als ik jou was eens vragen als je 14 bent of je toch wel terecht kunt bij een of andere sportschool...
. Voorlopig nog lekker thuis, wil nog aardig zo. Hopelijk verloopt de training van vrijdag zo als vandaag, want het ging naar mijn gevoel beter dan ooit.
.
. Maar je zult toch echt je rug moeten trainen anders loop je echt kans op blessures als alleen de voorkant sterk is (en een gespierde rug is bovendien nog eens mooi ook
)
. Thnx voor de reacties.Haha, ik gebruik niks maar dan ook niks anders dan motivatie, en m'n eigen lichaam. Al dat supplementen gedoe vindt ik echt zinloos, maar oké ieder zijn mening.
De spierpijn in m'n armen kan ik wel verklaren: Voor het eerst een Full Body training hakt er wel even in. Thnx voor de reacties.
Haha, ik gebruik niks maar dan ook niks anders dan motivatie, en m'n eigen lichaam. Al dat supplementen gedoe vindt ik echt zinloos, maar oké ieder zijn mening.

)Hoe kun je dat nou vinden zonder dat je ooit een sup hebt gebruikt
Ik durf te wedden dat jij over een paar jaar zeker iig aan de whey en creatine zit of een product wat in de buurt komt.
En die doen ook gewoon hun werking. Alleen tsja ze werken niet in de zin van "ik begin met creatine dus ik kom 10 kilo aan omdat ik creatine gebruik".
K'ben nu begonnen met noxplode en ik geloof mij dat spul werkt!
Whey werkt... creatine werkt...
Beetje afgekapte reactie vind ik het dan ook van Dressed Black.
Maar ik snap zeker het punt.
Mensen (vooral mensen zonder verstand van zaken) verwachten gewoon altijd veel te veel van supplementen. Ze geloven de verkooppraatje van "10kilo pure spier aankomen in een maand" en zulk soort praatjes.
En dit verwachten ze dan te bereiken door een maand lang alleen borst en biceps te gaan trainen en niet op hun eten te gaan letten...
Tsja...
(voordat ik verder offtopic ga... ik laat het hier maar bij)