Fitness Seller

1-ad...Daar gaan we weer.

Roland

Cool Novice
Waardering
0
Hallo iedereen,

Ik heb er overnagedacht en toch gekocht 1-ad en van performance de turbo mass , maar goed het gaat natuurlijk om de 1-ad.

1-ad: 1 capsule : 1-androstene-3 beta, 17beta-diol,other ingredienst:Micro crystalline cellulose.

Nu staat hierop 1-3 capsule per dag, nu weet ik niet hoeveel ik moet nemen , hebben jullie ervaring hiermee en zo ja hoeveel namen jullie dan per dag en wat zijn jullie ermee vooruit gegaan,(op langere termijn) dat is natuurlijk een vraag opzich wat iedereen reageerd hier anders op.

Ik ben 33 jaar en 1.75, gewicht is 75 kg vetpercentage ???, ik train 5 jaar , waarvan 2,5 jaar cardio en ben hierdoor 21 kg kwijt geraakt , daarna kracht training maar het schiet niet op bleef stil staan, ( voeding aangepast, ander schema, voldoende rust) dit alles mocht niet baten, dus ik zoek het nu met 1-ad en de performance , turbo mass.

Ik hoop dat ik geen verkeerde beslissing heb genomen , maar goed wie niet waagt die niet wint.

groeten.

Ik heb het zelf niet zo op pro-hormonen. Je hoort vaak van gebruikers dat ze niet doen wat de advertentie’s beloven. En als ze wel werken dan klagen veel mensen over bijwerkingen die op die van a.s. lijken.

Desondanks ben ik wel heel benieuwd naar jouw ervaringen met 1-ad. Ik hoop voor je dat het spul doet wat ’t belooft (en als het niks doet ben je een hoop geld armer maar een ervaring rijker, toch?).

Der zijn mensen die er heel erg hard op gaan,

wel opvallend dat ze het ook zelf verkopen!?

ik zeg 80% placebo effect, of zo'n hoge dosis steroids bij-effecten + $$$$$

1-Ad werkt wel degelijk en zeker geen placebo-effect. 6-7 kilo in 4 weken noem ik geen placebo-effect. en met mij vele andere.

Ik heb zelf 1 potje gedaan en goede resultaten mee. Betere zelfs als sommige hier met AS. En 1-ad geeft NAUWELIJKS bijwerkingen, wellicht wat puistjes als je er gevoelig voor bent, en geen kans op gyno. Van 1-ad hou je ook nauwelijks vocht vast.

1-ad dosering: week 1: 3 per dag
week 2: 4 per dag
week 3: 5 per dag (zoiets)

PCT was 3 weken 6-oxo.

doe anders ff een search en kijk mijn oude posts.

En zo duur zijn ph's niet als je het een beetje goed inkoop. Een goede kuur van 2 potjes en nolva als PCT kom je makkelijk op 200-225 euro. En een redelijke kuur met 1 potje en 6-oxo ofzo kom je op ongeveer 150-160 euro

Mensen die nog niet genoeg weten over ph's (en dat zijn er hier genoeg volgens mij) moeten maar us even hier : [Link niet meer beschikbaar]

en op het forum van www.bodybuilding.com GOED lezen. ;)

• Topic Starter Topic Starter
bericht 1-ad

Hallo,

Ben nu 1 week bezig met 1-ad de eerste 2 dagen heb ik 1 capsule genomen en daarna 2 per dag, ik wou weten hoe mijn lichaam hierop zou reageren , maar het ging goed , daarna 2 capsules per dag, gaat goed en het resultaat mag er zijn 1,5 kg bijgekomen, nu zullen er wel personen zeggen dat pro' hormonen niet werken maar bij mij wel maar dat is iedereen voor zich.

Volgende week post ik wederom en ben erg benieuwd naar mijn vooruitgang.

Groeten Roland

Verhoog je dosis :thumb: enga zo door. Ik gok op 5 kilo na je kuurtje.

(je hebt 1 potje of 2??)

Pumpin' zei:
1-Ad werkt wel degelijk en zeker geen placebo-effect. 6-7 kilo in 4 weken noem ik geen placebo-effect. en met mij vele andere.

Ik heb zelf 1 potje gedaan en goede resultaten mee. Betere zelfs als sommige hier met AS. En 1-ad geeft NAUWELIJKS bijwerkingen, wellicht wat puistjes als je er gevoelig voor bent, en geen kans op gyno. Van 1-ad hou je ook nauwelijks vocht vast.

1-ad dosering: week 1: 3 per dag
week 2: 4 per dag
week 3: 5 per dag (zoiets)

PCT was 3 weken 6-oxo.

doe anders ff een search en kijk mijn oude posts.

En zo duur zijn ph's niet als je het een beetje goed inkoop. Een goede kuur van 2 potjes en nolva als PCT kom je makkelijk op 200-225 euro. En een redelijke kuur met 1 potje en 6-oxo ofzo kom je op ongeveer 150-160 euro

Mensen die nog niet genoeg weten over ph's (en dat zijn er hier genoeg volgens mij) moeten maar us even hier : [Link niet meer beschikbaar]

en op het forum van www.bodybuilding.com GOED lezen. ;)

Im Totaly AGREe with this basterd! ;) :D :cool: karma knop zin onder zijn naam ;) :D

Roland zei:
Hallo iedereen,

Ik heb er overnagedacht en toch gekocht 1-ad en van performance de turbo mass , maar goed het gaat natuurlijk om de 1-ad.

1-ad: 1 capsule : 1-androstene-3 beta, 17beta-diol,other ingredienst:Micro crystalline cellulose.

Nu staat hierop 1-3 capsule per dag, nu weet ik niet hoeveel ik moet nemen , hebben jullie ervaring hiermee en zo ja hoeveel namen jullie dan per dag en wat zijn jullie ermee vooruit gegaan,(op langere termijn) dat is natuurlijk een vraag opzich wat iedereen reageerd hier anders op.

Ik ben 33 jaar en 1.75, gewicht is 75 kg vetpercentage ???, ik train 5 jaar , waarvan 2,5 jaar cardio en ben hierdoor 21 kg kwijt geraakt , daarna kracht training maar het schiet niet op bleef stil staan, ( voeding aangepast, ander schema, voldoende rust) dit alles mocht niet baten, dus ik zoek het nu met 1-ad en de performance , turbo mass.

Ik hoop dat ik geen verkeerde beslissing heb genomen , maar goed wie niet waagt die niet wint.

groeten.

Idd een goede kuur! Ik zou er nog wat Testosteron - boosters bij gebruiken voor optimaal effect. B.v. Tribulus, Zma & Proxylol ;)

Oh sorry bro, zalk gelijk even doen :)

Hoe goed/slecht werkt dit spul eigenlijk?
Ik zie het vaak op de achterkant van de M&F staan, maar heb
het nooit zo serieus genomen.
Die kilootjes.....zijn dat echte kilootjes of een boel vocht?
Kijk, wanneer je er werkelijk een kilo of 3 aan over houd
is het absoluut het geld wel waard toch?

BigMaus zei:
Hoe goed/slecht werkt dit spul eigenlijk?
Ik zie het vaak op de achterkant van de M&F staan, maar heb
het nooit zo serieus genomen.
Die kilootjes.....zijn dat echte kilootjes of een boel vocht?
Kijk, wanneer je er werkelijk een kilo of 3 aan over houd
is het absoluut het geld wel waard toch?

1-ad is ECHT. daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken. 3 kilo is ZEKER haalbaar met 1potje 1-ad. En die 3 kilo zijn harde spiermassa. Met 1 potje 1-ad komt je gemiddeld 5 kilo aan, daarvan zal ongeveer 1 kilo vocht-vet zijn. Ik heb het zelf gebruikt en ben er meer dan tevreden over.

Binnenkort ga ik S1+ gebruiken. Ik verwacht/denk dat S1+ nog beter zal zijn.

Pumpin' zei:
Ik vind prohormonen nog steeds twijfelachtig. Op zich wil ik ze wel eens proberen maar de prijs vind ik toch echt wel een struikelblok. Als het niet werkt heb je 200 zuurverdiende pleuro’s weggegooid. En voor dat geld kan je ook een redelijke a.s. kuur samenstellen.

Ik ben blij dat er mensen bereid zijn te pionieren met prohormonen, op die manier kom je er tenminste achter of prohormonen ook echt werken zoals ze beloven. Ik wil zelf trouwens ook wel pionieren met prohormonen, maar dan moet iemand mij wel effe 200 eurie sponsoren :D

Hier nog een review van gister. Ik ben niet zo dom om alleen daat blind op af te gaan maar stortvloed positieve verhalen rijgenzich aaneen:

"Listen to Dennis about S1+!! Just finished a 3week cycle, up 14lbs, BF down 2%. Around day 12 things happened! I really blew up on this, lifts all went up a lot, recovery time was a matter of hours, felt like working out every day. Only noticeable side was restless sleep. If you haven't tried this you are missing out."

Ik denk dat de transdermale 1-test aardig werkt. Ik wil het iig eens proberen. AAS komt ook nog wel.

S1+ reageerd bij iedereen anders. De meningen zijn hier nog flink over verdeeld! Heb veel goede reactie's er over gelezen. Maar ook reactie's van mensen die 6 kg vocht zijn aangekomen :) Maar ik vind het doe moeite zeker waard om een de proef op de som te nemen!

nasty^PhysIc zei:
S1+ reageerd bij iedereen anders. De meningen zijn hier nog flink over verdeeld! Heb veel goede reactie's er over gelezen. Maar ook reactie's van mensen die 6 kg vocht zijn aangekomen :) Maar ik vind het doe moeite zeker waard om een de proef op de som te nemen!

dat zal dan iemand zijnmet een hele rare lichamelijke afwijking :D Van AS hou je nog geen 6 kg vocht vast :P Misshcien dat die persoon 6 lbs had staan in zijn log. Dat zou wel kunnen, maar ook uitzonderlijk.

Hoeveel vocht je vasthoudt kun je ook zo 1 2 3 niet zeggen, is schat-werk.

Ik twijfel er ook aan om 1-AD te gebruiken. 1 probleem: heb nog niet 1 winkel gezien waar je het kunt kopen (in België)

Zal ook wel niet, aangezien 1Ad een prohormoon is, en dus illegaal in Nederland en België (zoals alle prohormonen). :)

Terug
Naar boven