Hallo iedereen,
Ik heb er overnagedacht en toch gekocht 1-ad en van performance de turbo mass , maar goed het gaat natuurlijk om de 1-ad.
1-ad: 1 capsule : 1-androstene-3 beta, 17beta-diol,other ingredienst:Micro crystalline cellulose.
Nu staat hierop 1-3 capsule per dag, nu weet ik niet hoeveel ik moet nemen , hebben jullie ervaring hiermee en zo ja hoeveel namen jullie dan per dag en wat zijn jullie ermee vooruit gegaan,(op langere termijn) dat is natuurlijk een vraag opzich wat iedereen reageerd hier anders op.
Ik ben 33 jaar en 1.75, gewicht is 75 kg vetpercentage
, ik train 5 jaar , waarvan 2,5 jaar cardio en ben hierdoor 21 kg kwijt geraakt , daarna kracht training maar het schiet niet op bleef stil staan, ( voeding aangepast, ander schema, voldoende rust) dit alles mocht niet baten, dus ik zoek het nu met 1-ad en de performance , turbo mass.
Ik hoop dat ik geen verkeerde beslissing heb genomen , maar goed wie niet waagt die niet wint.
groeten.
Ik heb er overnagedacht en toch gekocht 1-ad en van performance de turbo mass , maar goed het gaat natuurlijk om de 1-ad.
1-ad: 1 capsule : 1-androstene-3 beta, 17beta-diol,other ingredienst:Micro crystalline cellulose.
Nu staat hierop 1-3 capsule per dag, nu weet ik niet hoeveel ik moet nemen , hebben jullie ervaring hiermee en zo ja hoeveel namen jullie dan per dag en wat zijn jullie ermee vooruit gegaan,(op langere termijn) dat is natuurlijk een vraag opzich wat iedereen reageerd hier anders op.
Ik ben 33 jaar en 1.75, gewicht is 75 kg vetpercentage
, ik train 5 jaar , waarvan 2,5 jaar cardio en ben hierdoor 21 kg kwijt geraakt , daarna kracht training maar het schiet niet op bleef stil staan, ( voeding aangepast, ander schema, voldoende rust) dit alles mocht niet baten, dus ik zoek het nu met 1-ad en de performance , turbo mass.Ik hoop dat ik geen verkeerde beslissing heb genomen , maar goed wie niet waagt die niet wint.
groeten.

karma knop zin onder zijn naam

Misshcien dat die persoon 6 lbs had staan in zijn log. Dat zou wel kunnen, maar ook uitzonderlijk.