MuscleMeat

1-ad...Daar gaan we weer.

hey ronald,

dat je je een beetje sloom voelt bij het gebruik van 1-ad is normaal.

Daarom wordt 1-ad ook wel eens gestacked met 4-ad. Dat zorgt ervoor dat je minder moe bent en geen verminderd libido hebt.

Ik zelf had overigens geen last van deze verschijnselen.

Hoe zit het met je massa toename?

• Topic Starter Topic Starter
Zal ik volgende week posten maar het gaat goed zoals je reeds heb gelezen.

Groeten

Roland zei:
Zal ik volgende week posten maar het gaat goed zoals je reeds heb gelezen.

Groeten

Ik heb nog niks gelezen over je vorderingen, zie nergens kilo''s staan.

EDIT: foutje!!! toch wel. Hou ons op de hoogte.

nieuwe vooruitgang

Hallo,

Hier ben ik dan weer zoals gezegd dan ik ben wederom 1kg bijgekomen dus in totaal 2,5 kg ben nu halverwege met de kuur.(2 caps per dag).

Moet er wel bij vertellen dat ik de laatste paar dagen flinke honger heb,weet niet of dit iets te maken heeft met het gebruik van 1-ad.

De bij werking die ik eerder poste (voelde mij een beetje sloom), heb ik nu geen last meer van.

Dus mijn conclusie tot nu toe is positief.

Ik hou jullie op de hoogte van deze kuur en als er zich iets voor doet dan meld ik het wel.

Groeten Roland.

P.S Als er nog vragen zijn stel ze gerust?

geen vragen....wel een opmerking: Verhoog je dosis. Trust me.

En die honger die is normaal. :thumb: flink doorvreten :D

verhoging dosis

oke ......dan zal ik mijn dosis verhogen op hetpotje staat 1-3 capsules per dag dus waarschijnlijk kan dat geen kwaad,maar zodra ik iets merk van bijwerkingen of wat dan ook dan ga ik wederom naar 2 caps per dag , ik hoop door 3 caps te nemen per dag dat ik nog snellere voortuitgang heb.

Groeten Roland

Roland zei:
oke ......dan zal ik mijn dosis verhogen op hetpotje staat 1-3 capsules per dag dus waarschijnlijk kan dat geen kwaad,maar zodra ik iets merk van bijwerkingen of wat dan ook dan ga ik wederom naar 2 caps per dag , ik hoop door 3 caps te nemen per dag dat ik nog snellere voortuitgang heb.

Groeten Roland

Een verhoging in bijwerkingen zul je niet echt merken als je van 2 naar 3 gaat. Zelfs met 5 per dag had ik zowat geen bijwerkingen. Succes verder.

Roland zei:

Groeten Roland

Ja naar 3 is zeker geen probleem. Sterker nog vaak wordt aangeraden om iets van 6 per dag te nemen ook al is het je 1e keer PH. Serving op het potje is erg conservatief. Er zijn er ook zat die 900-1200 mg gedaan hebben dus maak je geen zorgen...(als je genoeg hebt zou ik 't doen)

nieuwe resultaten

Ben nu bezig met 3 caps per dag en ik moet zeggen dat ik 3,75 kg ben bijgekomen ik heb nog tot en met vrijdag en het ziet er erg goed uit wat betreft de kuur (als je van een kuur mag spreken), dus vrijdag den k ik dat ik op 4 kg ziet en dan kom ik ook met een conclusie wat betreft de kuur.

Gr Roland

blijft die massa goed zitten die je van 1-ad hebt gewonnen?

Re:massa

De massa blijft gewoon zitten , maar ik ben wel nog bezig met de kuur vergeet dat niet , en natuurlijk ..........ik weet niet hoe jij op 1-ad zal reageren????????

Gr Roland

kr0g0th zei:

Nou, omdat het niet aromatiseert zit er bij de gewonnen kilo's minder vet en vooral minder vocht dus als je het zo bekijkt....ja.
Maar of je die kilo's op lange termijn vasthoudt ligt aan je voeding e.d.

@Roland: goed werk, ik denk dat je deze week nog wel een kilo bij kan laten schrijven! En ik zou wel ff wachten voor je gaat cutten als je klaar bent zodat je zoveel mogelijk vasthoud.

Hoeveel potjes heb je nou gebruikt? een? voor hoeveel weken? En toen je zo 'moe' was kon je toen nog wel iets doen, bijv. leren oid ???

kr0g0th zei:

Of je de kilo's houdt, ligt aan je zelf.

Bij mij is alles gebleven. Ik heb 1 potje 1-ad gedaan (en 1 potje 6-oxo) en daarna nog 1-2 maanden doorgetraind en daarna een pauze gehad van 2,5 maand. En alles is gebleven.

@Roland: goed bezig joh. :thumb: hou ons op de hoogte

Roland zei:

Groeten Roland

Daar hoef je je echt geen zorgen om te maken, om die 3 caps per dag. Zal niets gebeuren. De dosis van 1-3caps is aangehouden omdat het anders voor de consument erg prijzig wordt. Als je Patrick Arnold ( de ontwikkelaar) er naar vraagt zal hij 6-9 caps aanraden. En dan ga je echt als een raket! (ik heb een aantal klanten van me gezien met resultaten, en dat was echt bizar!)...

Pumpin' zei:
Of je de kilo's houdt, ligt aan je zelf.

Bij mij is alles gebleven. Ik heb 1 potje 1-ad gedaan (en 1 potje 6-oxo) en daarna nog 1-2 maanden doorgetraind en daarna een pauze gehad van 2,5 maand. En alles is gebleven.

@Roland: goed bezig joh. :thumb: hou ons op de hoogte

Wat bedoel je met doe pauze??? Gestopt met trainen? Of met supplementeren?

Robin zei:
Wat bedoel je met doe pauze??? Gestopt met trainen? Of met supplementeren?

Daarmee bedoel ik: gestopt met trainen -> knie-operatie etc.

Wat betreft supplementen heb ik in de 2 maanden alleen whey-shakes genomen (zeker niet elke dag) en redelijk aan mijn gedacht (niet een speciaal schema , maar wel gewoon voldoende gegeten)

Das freakin' k*t natuurlijk na zo'n cycle... Maar goed dat je dan inderdaad niets of weinig bent verloren. Maar dat is meer geluk dan wijsheid, geloof me! :eek:

Robin zei:
Das freakin' k*t natuurlijk na zo'n cycle... Maar goed dat je dan inderdaad niets of weinig bent verloren. Maar dat is meer geluk dan wijsheid, geloof me! :eek:

Ik ben niet meteen gestopt na de kuur. Heb nog 1-1,5 maandje goed doorgetraind en gegeten. Maar misschien heb ik wel geluk gehad ja ;)

Maar ook tijdens de pauze heb ik licht getraind (push-ups, armen , schouders) 2 x per week ofzo en goed gegeten.

Terug
Naar boven