Pumpin'
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Roland zei:Zal ik volgende week posten maar het gaat goed zoals je reeds heb gelezen.
Groeten
Roland zei:oke ......dan zal ik mijn dosis verhogen op hetpotje staat 1-3 capsules per dag dus waarschijnlijk kan dat geen kwaad,maar zodra ik iets merk van bijwerkingen of wat dan ook dan ga ik wederom naar 2 caps per dag , ik hoop door 3 caps te nemen per dag dat ik nog snellere voortuitgang heb.
Groeten Roland
Roland zei:oke ......dan zal ik mijn dosis verhogen op hetpotje staat 1-3 capsules per dag dus waarschijnlijk kan dat geen kwaad,maar zodra ik iets merk van bijwerkingen of wat dan ook dan ga ik wederom naar 2 caps per dag , ik hoop door 3 caps te nemen per dag dat ik nog snellere voortuitgang heb.
Groeten Roland
kr0g0th zei:blijft die massa goed zitten die je van 1-ad hebt gewonnen?

kr0g0th zei:blijft die massa goed zitten die je van 1-ad hebt gewonnen?
Groeten Roland
Pumpin' zei:Of je de kilo's houdt, ligt aan je zelf.
Bij mij is alles gebleven. Ik heb 1 potje 1-ad gedaan (en 1 potje 6-oxo) en daarna nog 1-2 maanden doorgetraind en daarna een pauze gehad van 2,5 maand. En alles is gebleven.
@Roland: goed bezig joh.hou ons op de hoogte
Gestopt met trainen? Of met supplementeren?Robin zei:Wat bedoel je met doe pauzeGestopt met trainen? Of met supplementeren?
Robin zei:Das freakin' k*t natuurlijk na zo'n cycle... Maar goed dat je dan inderdaad niets of weinig bent verloren. Maar dat is meer geluk dan wijsheid, geloof me!![]()