MuscleMeat

1-ad...Daar gaan we weer.

hard21 zei:
Hey vrienden kijk is op www.bodybuilding.com en op www.Muscleshoppe.com
daar vind je alles tegen aardige prijzen van veel merken.
Alleen heb je wel een creditcard nodig.
www.Muscleshoppe.com heb ik nooit bestelt.
www.bodybuilding heb ik wel is bestelt. dat is te vertrouwen.

Ja ga maar lekker bestellen in Amerika en dan je prohormonen door de douane in beslag laten nemen -> Dag prohormonen :wave:

Musscleshoppe.com heeft trouwens ERG hoge verzendkosten. www.bodybuilding.com -> slechte service, mailen pas na DAAAGEN terug.

Hou het maar mooi bij www.1fast400.com

• Topic Starter Topic Starter
einde kuur

Bij deze dan 4,5 kg bij gekomen einde kuur.

Mijn Conclusie: Ik moet zeggen dat de kuur heel goed gelopen heeft ik heb een potje gebruikt wat betreft deze maand, het was natuurlijk niet zonder bijwerkingen voelde me sloom halverwege de kuur maar ik zette me er wel doorheen, voor diegene die op school zitten en net voor het examen zitten zou ik jullie dit afraden deze kuur en na de school periode (vakantie) beginnen, wat betreft honger gevoel dat was in mijn ogen niet normaal meer maar goed bulken??

De laatste bijwerking die ik heb gehad was vooral raar en heel raar gevoel aan je "zak" (helaas kan ik het niet omschrijven dit gevoel).

Ik ben positief wat betreft 1-ad maar ik wil niet iedereen aanzetten tot het proberen van 1-ad want wat bij mij resultaat heeft geboekt kan misschien bij andere tot niets opleveren.

Als er nog vragen zijn dan zie ik deze graag tegemoet.

Wat mijn volgende kuur zal zijn dat weet ik momenteel nog niet , misschien een suggestie??????????????????

Groeten Roland.

P.S. Bij deze dank aan iedereen, voor de vele reactie's.

Roland zei:
Bij deze dan 4,5 kg bij gekomen einde kuur.

Mijn Conclusie: Ik moet zeggen dat de kuur heel goed gelopen heeft ik heb een potje gebruikt wat betreft deze maand, het was natuurlijk niet zonder bijwerkingen voelde me sloom halverwege de kuur maar ik zette me er wel doorheen, voor diegene die op school zitten en net voor het examen zitten zou ik jullie dit afraden deze kuur en na de school periode (vakantie) beginnen, wat betreft honger gevoel dat was in mijn ogen niet normaal meer maar goed bulken??

De laatste bijwerking die ik heb gehad was vooral raar en heel raar gevoel aan je "zak" (helaas kan ik het niet omschrijven dit gevoel).

Ik ben positief wat betreft 1-ad maar ik wil niet iedereen aanzetten tot het proberen van 1-ad want wat bij mij resultaat heeft geboekt kan misschien bij andere tot niets opleveren.

Als er nog vragen zijn dan zie ik deze graag tegemoet.

Wat mijn volgende kuur zal zijn dat weet ik momenteel nog niet , misschien een suggestie??????????????????

Groeten Roland.

P.S. Bij deze dank aan iedereen, voor de vele reactie's.

ikkan uit je verhaal op maken(beetje vaag af en toe) dat je 4,5 kilo bent aangekomen. Dit is op zich al netjes, maar met een hogere dosis was het nog beter geweest. Heb je in de gaten gehouden wat je vet% was VOOR en NA?

Nu je klaar bent met 1-ad wil niet zeggen dat het meteen uitgewerkt is. Ik zou dus nog maar ff paar weekjes goed dooreten en trainen (en 6-oxo nemen) natuurlijk.

Van sloomheid heb ik nooit iets gemerkt. Met een bak koffie is dat goed op te vangen anders. Als je op school zit en het erg druk hebt , zou ik het JUIST in de tentamen periode doen, want dan heb je meestal meer tijd over (ik dan).

testeron boosters hebben geen enkele nut alleen geld verspilling

Waarom 1-AD icm met 6-OXO nemen ??? (sorry ben maar beginner)

Is dit veiliger dan spuiten?
En hoe zit het met de belasting van je nieren en lever?

zucht, een topic jaar na datum bumpen :s

6-oxo is nakuur geen prohormoon, zorgt ervoor dat je eigen testosteronproductie op gang komt.
nieren en lever worden nog altij dbelast dus kan je beter voorzorgsmaatregelen nemen

6-oxo werkt opzich wel maar het is niet sterk, dus je kan het alleen in je nakuur gebruiken met een mild prohormoon. Bij zwaardere anabolen zou ik nolva nemen.

Terug
Naar boven