Fitness Seller

1 dag in de week dronken

Thnx voor de snelle reacties, had dit ook wel verwacht maargoed. ---------- Toegevoegd om 10:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ---------- Als ik het nou houd op 1x in de week bier drinken, dit vind ik namelijk te gezellig om te laten vallen (alle vrienden gaan drinken en ik blijf sober is me te saai sorry boys) Dit is toch wel enigszins te combineren met krachttraining? verder gewoon nergens mee cheaten en dus er ggoed eten, dan kan 1 dagje 'zuipen' het toch niet totaal vernken?

lol 2 woorden, meeloper en groepsdruk.
Maar goed on topic: als je denkt dat je alcohol goed kan praten omdat je proper eet, dan denk je echt verkeerd, alcohol is namelijk een neurotoxische stof. PS: Denk dat er weinig te vernken valt met jouw stats. :o

64kg, twee potten bier en je bent van de kaart, zou ik me niet druk om maken

lol 2 woorden, meeloper en groepsdruk.
Maar goed on topic: als je denkt dat je alcohol goed kan praten omdat je proper eet, dan denk je echt verkeerd, alcohol is namelijk een neurotoxische stof. PS: Denk dat er weinig te vernken valt met jouw stats. :o

alsof je van wat alcohol gains verliest.

• Topic Starter Topic Starter
Seppuku ik ben net begonnen, en ik bedoelde er mee of er nog wel kans is op spiergroei als ik 1 dag in de week 'zuip' dit doe ik want ik vind het gezellig en tof met m'n vrienden, heeft niets met meeloper of wat dan ook te maken. Als ik geen behoefte had om te drinken deed ik het niet!

OzzyY ik hou het zoals ik net zei op een aantal flesjes bier en 2 goldstrike en dan ben ik dronken, geen 2 potten :p

alsof je van wat alcohol gains verliest.

Titel geeft aan dat ie dronken is, verlies zal er sowieso wel zijn.
Trouwens wat is jouw definitie van gains, kan van alles zijn.
Kracht, spier, uithouding etc. 'k denk niet dat je ten volle functioneert als je een kater hebt.

---------- Toegevoegd om 14:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:45 ----------

Seppuku ik ben net begonnen, en ik bedoelde er mee of er nog wel kans is op spiergroei als ik 1 dag in de week 'zuip' dit doe ik want ik vind het gezellig en tof met m'n vrienden, heeft niets met meeloper of wat dan ook te maken. Als ik geen behoefte had om te drinken deed ik het niet! OzzyY ik hou het zoals ik net zei op een aantal flesjes bier en 2 goldstrike en dan ben ik dronken, geen 2 potten :p

Snap ik maar je zei dat het anders 'saai' is, geloof mij ik dacht vroeger ook zo.
Maar je kan ook evenveel plezier beleven in nuchtere toestand, komen jullie nog wel achter.

Titel geeft aan dat ie dronken is, verlies zal er sowieso wel zijn.
Trouwens wat is jouw definitie van gains, kan van alles zijn.
Kracht, spier, uithouding etc. 'k denk niet dat je ten volle functioneert als je een kater hebt.

correct me if im wrong, alcohol stopt de eiwitsynthese, wat dus tijdelijk ervoor zorgt dat je niet hersteld. de dag erna is dit gewoon al weer in gang gezet. maar als het gaat om over de dag erna te gaan trainen,tja

correct me if im wrong, alcohol stopt de eiwitsynthese, wat dus tijdelijk ervoor zorgt dat je niet hersteld. de dag erna is dit gewoon al weer in gang gezet. maar als het gaat om over de dag erna te gaan trainen,tja

Er zijn tal van andere zaken die gebeuren in je lichaam, wanneer je alcohol gebruikt.
Die tevens ook nadelig zijn ten aanzien van deze sport.
Uitdroging, verlies van vitamines, nadelig voor testosteron, noem maar op. Zou hier dieper op ingaan.
Maar mijn pauze is ten einde.

Ik drink meestal vrijdags of zaterdags. Train Maandag dinsdag donderdag en vrijdag.

Zondagochtend zweet ik de alcohol er wel uit met voetbal volgens mij :p Nee zonder gekkigheid Seppuku ik begrijp wat je bedoelt, en ben echt wel regelmatig nuchter geweest met het uitgaan, maar ik drink toch liever wat biertjes. Maar ik ga er wel meer op letten. Gewoon een aantal biertjes en niet honderden

Ik drink meestal vrijdags of zaterdags. Train Maandag dinsdag donderdag en vrijdag.

Zondagochtend zweet ik de alcohol er wel uit met voetbal volgens mij :p Nee zonder gekkigheid Seppuku ik begrijp wat je bedoelt, en ben echt wel regelmatig nuchter geweest met het uitgaan, maar ik drink toch liever wat biertjes. Maar ik ga er wel meer op letten. Gewoon een aantal biertjes en niet honderden

geen benen trainen wanneer je voetbalt he, straks worden ze te groot!

Goeie!

Als jij het fijn vindt om pils te drinken, lekker doen! Het moet allemaal wel leuk blijven en als jij dit dus leuk vindt dan moet je dat gewoon lekker blijven doen. Zolang je niet 7 dagen van de kaart gaat en elke avond in de shoarmazaak hangt is er niets aan de hand. Door de week gewoon lekker gezond eten en sporten :D Laat iedereen hier maar lekker de moraalridder uithangen. We zijn allemaal jong (of geweest) en daar hoort op stap gaan ook gewoon lekker bij.

Thanks man een positieve reactie, zo zie ik het ook. Kracht training is en gaat niet het belangrijkste in mijn leven (worden). Ik wil gewoon wat fitter, gespierder worden maar ik hoef niet zoals de meesten hier opper body builder te worden. Daar ben ik ook wel gefocused in, ga er natuurlijk nie tmet de pet naar gooien.

No offence trouwens want ik vind het wel vet hoor maar zie mij het niet zo snel worden.

Opper body builder, bedoel je upper body builder ?:p

opper in de zin van opperhoofd

je verkracht mijn grap :(

De echte vraag is, wie is dat op je avi

Verder vertraagt 1 x per week drinken je progressie wat, zal niet heel veel verschil maken in de bulk overigens zo lang je verder on point bent. In de cut minder aan te raden, moeilijk kcal bijhouden, plus de vreetpartijen als je dronken thuis bent als je je niet in kan houden (maar dat is mijn eigen ervaring :o)

en je zusje

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------

Samantha Hoopes, rilakkuma z'n zusje

Rilakkuma z'n zusje. Ik ben een vrouw

:o

Maargoed

Ohw ik bedoelde jouw broer z'n zusje

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:15 ----------

Nee zonder gekkigheid, nog mede bingedrinkers met tips?

Terug
Naar boven