Mijnheer
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Zou me daar meer druk om maken dan over de combi alcohol en krachttraining![]()
Kom op jongens #sarcasm

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou me daar meer druk om maken dan over de combi alcohol en krachttraining![]()

Thnx voor de snelle reacties, had dit ook wel verwacht maargoed. ---------- Toegevoegd om 10:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ---------- Als ik het nou houd op 1x in de week bier drinken, dit vind ik namelijk te gezellig om te laten vallen (alle vrienden gaan drinken en ik blijf sober is me te saai sorry boys) Dit is toch wel enigszins te combineren met krachttraining? verder gewoon nergens mee cheaten en dus er ggoed eten, dan kan 1 dagje 'zuipen' het toch niet totaal vernken?

lol 2 woorden, meeloper en groepsdruk.
Maar goed on topic: als je denkt dat je alcohol goed kan praten omdat je proper eet, dan denk je echt verkeerd, alcohol is namelijk een neurotoxische stof. PS: Denk dat er weinig te vernken valt met jouw stats.![]()

Seppuku ik ben net begonnen, en ik bedoelde er mee of er nog wel kans is op spiergroei als ik 1 dag in de week 'zuip' dit doe ik want ik vind het gezellig en tof met m'n vrienden, heeft niets met meeloper of wat dan ook te maken. Als ik geen behoefte had om te drinken deed ik het niet! OzzyY ik hou het zoals ik net zei op een aantal flesjes bier en 2 goldstrike en dan ben ik dronken, geen 2 potten![]()
Titel geeft aan dat ie dronken is, verlies zal er sowieso wel zijn.
Trouwens wat is jouw definitie van gains, kan van alles zijn.
Kracht, spier, uithouding etc. 'k denk niet dat je ten volle functioneert als je een kater hebt.
correct me if im wrong, alcohol stopt de eiwitsynthese, wat dus tijdelijk ervoor zorgt dat je niet hersteld. de dag erna is dit gewoon al weer in gang gezet. maar als het gaat om over de dag erna te gaan trainen,tja
Nee zonder gekkigheid Seppuku ik begrijp wat je bedoelt, en ben echt wel regelmatig nuchter geweest met het uitgaan, maar ik drink toch liever wat biertjes. Maar ik ga er wel meer op letten. Gewoon een aantal biertjes en niet honderdenIk drink meestal vrijdags of zaterdags. Train Maandag dinsdag donderdag en vrijdag.
Zondagochtend zweet ik de alcohol er wel uit met voetbal volgens mijNee zonder gekkigheid Seppuku ik begrijp wat je bedoelt, en ben echt wel regelmatig nuchter geweest met het uitgaan, maar ik drink toch liever wat biertjes. Maar ik ga er wel meer op letten. Gewoon een aantal biertjes en niet honderden
Laat iedereen hier maar lekker de moraalridder uithangen. We zijn allemaal jong (of geweest) en daar hoort op stap gaan ook gewoon lekker bij.
)