MuscleMeat

1 dag in de week dronken

Bezoekers in dit topic

Ik drink altijd wodka redbull voordat ik naar ga sporten, krijg ik een lekkere pomp van.

---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

Alles boven de 80kg is sowieso aas. 80 kg is iedereen zn natuurlijke limiet. Pff was laatst zo dronken dat ik zon sletje dr oogkas molesteerde met een fles vodka. Ik moet echt van de tren af!

Bijna iedereen, nou zit mijn lengte ook wel mee.
 
in de periodes dat ik 1x in de week veel drink gain ik meer dan in de periodes dat ik niks drink


true story
 
Als je zo efficient en zo veel mogelijk gains wilt maken dan kun je natuurlijk beter helemaal niet drinken.
 
Hij meent het soms, maar soms ook weer niet
 
Sinds ik niet meer drink maak ik veel meer progressie dan dat ik elk weekend wel 1 dag dronken was.
Als je niet serieus bezig bent kun je wel flink drinken. Als je progressie wilt maken zou ik alcohol tot het minimale beperken of gewoon uitbannen. Voel me echt een stuk beter sinds ik gestopt ben met alcohol drinken.
 
Als je gains en sporten je niet boeien, waarom vraag je dan advies? Je ging er toch al niet mee stoppen, je ziet vanzelf wel wat er dan gaat gebeuren.
 
Ik ben niet zo'n serieuze bodybuilder als de meesten op dit forum, maar ik wou gewoon wat fitter en gespierder worden. Dit moet best kunnen met 1 dag in de week dronken toch? Gister was weer een geweldig avondje waar de nodige biertjes en shotjes werden gedronken, zoiets ga ik nog niet zo 1 2 3 op zij zetten voor het bodybuilding. Dit zal misschien ooit wel komen maar nu vind ik het gewoon te gezellig.
Maar wat ik dus wou weten is of het helemaal onmogelijk was om een mooi lichaam te krijgen als je dus 1 dag in de week zuipt, maar als ik het goed begrijp gaat het gewoon allemaal wat langzamer en moeilijker als je drinkt, maar dit moet ik dan maar accepteren.
 
Ik ben niet zo'n serieuze bodybuilder als de meesten op dit forum, maar ik wou gewoon wat fitter en gespierder worden. Dit moet best kunnen met 1 dag in de week dronken toch? Gister was weer een geweldig avondje waar de nodige biertjes en shotjes werden gedronken, zoiets ga ik nog niet zo 1 2 3 op zij zetten voor het bodybuilding. Dit zal misschien ooit wel komen maar nu vind ik het gewoon te gezellig.
Maar wat ik dus wou weten is of het helemaal onmogelijk was om een mooi lichaam te krijgen als je dus 1 dag in de week zuipt, maar als ik het goed begrijp gaat het gewoon allemaal wat langzamer en moeilijker als je drinkt, maar dit moet ik dan maar accepteren.

Hoeveel serieuze bb'ers denk je dat er hier zitten? :p
 
Stuk of wat
 
Zo is het maar net Ruud.
 
Je kan prima gainen met 1 keer in de week dronken, alleen het is niet optimaal, thats it
 
Back
Naar boven