XXL Nutrition

1 dag in de week dronken

Bezoekers in dit topic

correct me if im wrong, alcohol stopt de eiwitsynthese, wat dus tijdelijk ervoor zorgt dat je niet hersteld. de dag erna is dit gewoon al weer in gang gezet. maar als het gaat om over de dag erna te gaan trainen,tja

Het verlaagt mps wat, het stopt het niet helemaal.


Er zijn tal van andere zaken die gebeuren in je lichaam, wanneer je alcohol gebruikt. Die tevens ook nadelig zijn ten aanzien van deze sport. Uitdroging, verlies van vitamines, nadelig voor testosteron, noem maar op. Zou hier dieper op ingaan. Maar mijn pauze is ten einde.

Uitdroging: gewoon goed blijven drinken (drinken in de zin van water en melk etc :o) de rest van de week en de dag erna

Testosteron: boeit niet, is maar tijdelijk en heeft geen effect op lichaamssamenstelling

Verlies van vitamines: ga je niet dood aan zo lang de rest van de week je voeding gewoon goed is



Tuurlijk is het niet optimaal maar OP is geen pro of iemand die shoots doet, gewoon iemand die in z'n vrije tijd een goed lichaam probeert op te bouwen. beetje zielig vind ik het altijd om dan dit soort dingen af te zweren (geen opmerking naar jou persoonlijk gericht, gewoon in het algemeen).
 
Ohw ik bedoelde jouw broer z'n zusje

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:15 ----------

Nee zonder gekkigheid, nog mede bingedrinkers met tips?

ga je heir nou stoer lopen doen op dit forum?

jeff pls go
 
Gast neem niet alles zo serieus.

Michieln jij daarentegen snapt me en helpt me ook nog eens, thanks man!
 
wil je meaantje geen gast noemen


bvd
 
Waarom mag ik die gast geen gast noemen dan?
 
Tuurlijk is het niet optimaal maar OP is geen pro of iemand die shoots doet, gewoon iemand die in z'n vrije tijd een goed lichaam probeert op te bouwen. beetje zielig vind ik het altijd om dan dit soort dingen af te zweren (geen opmerking naar jou persoonlijk gericht, gewoon in het algemeen).
I know, ik zondig zelf iedere vrijdagavond, maar dan niet in de vorm van alcohol. :joint: Ik ben zelf ook geen voorstander om alles strikt en streng aan te pakken, het leven moet gewoon leuk blijven. Wat iemand in zijn privéleven doet zijn mijn zaken niet, leven en laten leven. :)
 
4-5 dagen strijden in de sportschool om het in paar uurtjes weer te vernken. Vroeger dronk ik ook in weekenden maar dan had ik maandag een zwaar kut gevoel tijdens het sporten omdat ik me slap en niet gezond voelde, alsof je weer bij 0 begint. Dus ben ik maar zo goed als gestopt met alcohol en uitgaan is nog net zo leuk.
 
1 dagje dronken in de week kan geen kwaad als je genoeg water drinkt en je eetschema kan aanhouden. Dat je iets minder herstelt zal je er bij moeten nemen. Alcohol is lang niet het enige dat je progressie kan beperken.
 
Nog niemand met IIFYM-theorieen aangekomen ?
 
Hoe slecht het is, is totaal afhankelijk van waar jij de lat legt. Hoe lager de lat, hoe minder slecht het is of lijkt
 
jij mag natuurlijk nog niet drinken, makkelijk praten :klink:

@OP,
Sta zelf ook elke zaterdag 10-20 bier achterover te tikken op zaterdag, gewoon omdat dat een prachtige manier is om de week af te sluiten. Zolang je niet de ambitie heb om op wereld niveau te sporten kan dat ook prima... Zolang je je dat maar realiseert
 
jij mag natuurlijk nog niet drinken, makkelijk praten :klink:

@OP,
Sta zelf ook elke zaterdag 10-20 bier achterover te tikken op zaterdag, gewoon omdat dat een prachtige manier is om de week af te sluiten. Zolang je niet de ambitie heb om op wereld niveau te sporten kan dat ook prima... Zolang je je dat maar realiseert

Stats: M 27j 1m83 80kg
 
ik train en zuip al jaren, 6 dagen goed op mijn voeding letten en zaterdagavond lekker ketszat in de kroeg hangen. Je groeit wat minder maarja boeiend, lang leve de fun!
 
Mooie antwoorden, thanks mede zuiperds
 
Haha, gelukkig dat je trots ben brah. Als ik 80kg zou wegen was ik zwaar depri.
 
Gast ga ergens anders lijp doen, je bent goed hoor dat je met AAS zo ver komt. Djildjamesh ik ben trots op je
 
Ik heb nog nooit AAS gebruikt, en zou ook huilen wanneer ik 80 kg zou wegen :o
 
Alles boven de 80kg is sowieso aas. 80 kg is iedereen zn natuurlijke limiet.

Pff was laatst zo dronken dat ik zon sletje dr oogkas molesteerde met een fles vodka. Ik moet echt van de tren af!
 
Alles boven de 80kg is sowieso aas. 80 kg is iedereen zn natuurlijke limiet.

Pff was laatst zo dronken dat ik zon sletje dr oogkas molesteerde met een fles vodka. Ik moet echt van de tren af!

Geloof er niks van. Ze zeiden licht getint, niet zo donker als de nacht!
 
Back
Naar boven