Bitcoin
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 15%
Na 3 jaar trainen heb ik moeten stoppen wegens een benzo withdrawal die mij mentaal en fysiek een jaar heeft vermorzeld.
Nu hebben mijn schouders waar ik ervoor last van had de nodige tijd gehad om te kunnen herstellen. Heb vandaag voor de eerste keer terug getraind en wat deed het deugt
. Schouders bijna niets op aan te merken. Het voelt aan of mijn schouders gewoon niet 100% kunnen herstellen op dit moment omdat alles verpapt is. Ik denk dat mijn achterkant schouder een grote push nodig heeft eer alles in zijn normale vorm begint te bewegen.
Nu vraag ik mij af hoeveel keer per week ik nu achterkant schouder moet trainen ? is 2x voldoende?
groeten
Nu hebben mijn schouders waar ik ervoor last van had de nodige tijd gehad om te kunnen herstellen. Heb vandaag voor de eerste keer terug getraind en wat deed het deugt
. Schouders bijna niets op aan te merken. Het voelt aan of mijn schouders gewoon niet 100% kunnen herstellen op dit moment omdat alles verpapt is. Ik denk dat mijn achterkant schouder een grote push nodig heeft eer alles in zijn normale vorm begint te bewegen.Nu vraag ik mij af hoeveel keer per week ik nu achterkant schouder moet trainen ? is 2x voldoende?
groeten

en sws met borst pak je voor kop schouder al mee