MuscleMeat

1 jaar niet getraind schouders 95% hersteld.

Bitcoin

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Na 3 jaar trainen heb ik moeten stoppen wegens een benzo withdrawal die mij mentaal en fysiek een jaar heeft vermorzeld.

Nu hebben mijn schouders waar ik ervoor last van had de nodige tijd gehad om te kunnen herstellen. Heb vandaag voor de eerste keer terug getraind en wat deed het deugt :). Schouders bijna niets op aan te merken. Het voelt aan of mijn schouders gewoon niet 100% kunnen herstellen op dit moment omdat alles verpapt is. Ik denk dat mijn achterkant schouder een grote push nodig heeft eer alles in zijn normale vorm begint te bewegen.

Nu vraag ik mij af hoeveel keer per week ik nu achterkant schouder moet trainen ? is 2x voldoende?
groeten

Na 3 jaar trainen heb ik moeten stoppen wegens een benzo withdrawal die mij mentaal en fysiek een jaar heeft vermorzeld.

Nu hebben mijn schouders waar ik ervoor last van had de nodige tijd gehad om te kunnen herstellen. Heb vandaag voor de eerste keer terug getraind en wat deed het deugt :). Schouders bijna niets op aan te merken. Het voelt aan of mijn schouders gewoon niet 100% kunnen herstellen op dit moment omdat alles verpapt is. Ik denk dat mijn achterkant schouder een grote push nodig heeft eer alles in zijn normale vorm begint te bewegen.

Nu vraag ik mij af hoeveel keer per week ik nu achterkant schouder moet trainen ? is 2x voldoende?
groeten

Ik zou eerst beginnen 1x per week omdat schouders gemakkelijk schade op lopen en zien hoe het verloopt

rustig aan schouders trainen en niet al te zwaar ;) en sws met borst pak je voor kop schouder al mee ;)

Laatst bewerkt:
95%? wacht dan ook die laatste 5% even geduldig af..

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij raken ze zonder doeltreffende schoudertraining met nadruk op achterkant schouders en rek oefeningen met elastiek niet 100% omdat alles verpapt is. feel me?

95%? wacht dan ook die laatste 5% even geduldig af..

+1

ben al 1.5 jaar aan het herstellen van een whiplash.
Ik dacht na 10 maanden dat het wel weer zou gaan. Niet dus en nog verder van huis. Ben nu al 2 maanden ook voorbij de 95% herstel, en dit keer maak ik niet dezelfde fout.

Terug
Naar boven