AndroidHealthClinic

1 jaar training 14 jaar

goeie progressie idd maar meschien ken je beter ff een trainings logje aanmaken, die sectie is namelijk speciaal angemaakt voor dit soort topics.....heb je trouwens een voedingsschema en gebruik je supplementen....

Zozo ziet er heel erg goed uit man. Blijf doortrainen maar kijk wel uit voor overbelasting vanwege je leeftijd enz dat je daar later geen last van gaat krijgen. Raad je aan om nog te w88 met supplementen en dergelijke en daar pas rond je 16/17e of later mee te beginnen. Anders is het niet echt goed voor je. Mja ik zou ook wel willen ruilen met je startleeftijd alleen helaas d8 ik op jou leeftijd heel anders over fitness en vond ik het toen nog erg saai en zat ik liever elke dag jointjes te roken met vrienden en niks te doen:p Mja dat is nu wel veranderd:p

• Topic Starter Topic Starter
Ik gebruik inderdaad nog geen supplementen en heb nog geen echt voeding schema. Wel probeer ik zoveel mogelijk eiwitten per dag binnen te krijgen en eet ik zon beetje alles wat los en vast zit. Het aantal grammen vet probeer ik zo veel mogelijk te beperken.

Ik gebruik nu sinds gister whey. Bij het onbijt en na de training.
Verder eet ik voor het slapen gaan 500 gram franse magere kwark.
Binnenkort weer een update'tje

netjes hoor :thumb:

Nieuw plaatje van mijn rug:
bbtrug2.jpg

En nieuwe krachtstats:
mp: 45 kg (4 reps)
bp: 60kg (6 reps)
Bicepcurl: 30kg (10 reps)
squat:80kg (8 reps)
"deadlift">Deathlift:90kg (10 reps)

Sjee gozer, goed bezig man! Neem je tijd, verdiep je in de voeding en neem je rust... ehheh... VOLHOUDEN! over een jaar of wat veeg je iedereen van ut podium af! Yeah!

Netjes man!

Bedankt voor je reacties, ik doe nu ook per dag 30 minuten boksen als cardio zodat ik wat droger kan worden.

Ik vanaf vandaag bij een sportschool zodat ik nog beter mijn best kan doen. Meer gewichten en dergelijke. :)

Ik ben net 18, begon toen ook met opdrukken en dergelijke.. Daarna met gewichten en toen heb ik mij geforceerd, het groeien ging heel snel maar de blessures kwamen naderhand ook.

Dus beter in één stuk op het gemak fitnessen, klinkt makkelijk maar dat is het niet. Zo kan je blijven doorgaan tot je 18 en hoef je geen stappen terug te nemen ;)

succes en puik werk!

En nog even een update foto'tje

bb-1.jpg

wazige pics
zie net de nieuwe , gaat wel lekker zo te zien

Lekker bezig man! Ik ben ook 15 maar heb belange niet zo stats als jou! Ben ook maar pas begonnen, Succes!

Gaat goed man. Je bent er lekker vroeg bij, eten en training goed op orde. Ben benieuwd naar over 5 jaar ;)

Hoeveel eet je ongeveer per dag? Buiten het eten wat je moeder voorschotelt kun je natuurlijk aardig wat zelf bepalen met de andere maaltijden :)

Gaat goed man. Je bent er lekker vroeg bij, eten en training goed op orde. Ben benieuwd naar over 5 jaar ;)

Hoeveel eet je ongeveer per dag? Buiten het eten wat je moeder voorschotelt kun je natuurlijk aardig wat zelf bepalen met de andere maaltijden :)
Ik begin weer te eten als de maaltijd er voor een beetje gezakt is. Meer kan ik op dit moment dus nog niet eten:D

gr roy

Hallo allemaal,
ik wou even een update'je geven van mijn krachtstats.

Namelijk is de deadlift 1 rep nu : 140kg
en met de legpress : 100kg ( 8 reps)

Nu is de deadlift in mijn sportschool met een soort van machine. Het werkt op precies de zelfde manier als met een normale halter alleen hier sta je stabieler. Wat raden jullie mij aan? Toch een gewone halter gebruiken of deze machine. Of een combinatie van die 2?

Mvg roy

nooit meer die machine aanraken, altijd deadliften met een losse halter.

bij de meeste mensen is de bewegingsbaan niet kaarsrecht omhoog, niet goed voor je gewrichten als je in een vooraf bepaalde baan lift.

Terug
Naar boven