XXL Nutrition

1 jaar training 14 jaar

Ziet er goed uit man, geen vet gestegen? :D

Ben jij zo iemand die een aanleg heeft om redelijk droog te blijven? *Jaloers*

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik stijg idd niet in vetpercentage maar ik zou liever toch wel een tikkeltje droger staan.

Hier nog een foto van meetlint;)

P7140044.jpg

Zware armen kerel ! Doe zo voort!

Train ook je borst,rug,benen.

En hoe zit het met de buik? Train je die speciaal of heb je dat niet nodig? Ben wel eens benieuwd want ik doe na elke training zo'n 10 minuten harde buikspieroefeningen :p

En hoe zit het met de buik? Train je die speciaal of heb je dat niet nodig? Ben wel eens benieuwd want ik doe na elke training zo'n 10 minuten harde buikspieroefeningen :p
Ach die buik die plak ik meestal na de benen/schouders training . Die buik word toch al meegenomen door de squats.

gaat wel goedkomen met jou, ook al goede krachtstats voor je leeftijd!

WTF?? Jij bent echt goed bezig man, dikke armen al! En met je power is ook niks mis! Blijf lekker de focus houden, vergaar kennis, optimaliseer je eten en ga vooral door ;) Komt goed met jou!

WTF?? Jij bent echt goed bezig man, dikke armen al! En met je power is ook niks mis! Blijf lekker de focus houden, vergaar kennis, optimaliseer je eten en ga vooral door ;) Komt goed met jou!
Voor mij is het op dit moment zoveel mogelijk goede voeding binnenkrijgen. En dan ook echt zo veel mogelijk (A). Als ik weer ruimte heb voor wat te eten doe ik het ook:).
Zolang me vet niet oploopt vind ik het best.

Bikkel.. jaloersheid heerst..

Hallo people,zojuist even wat foto's genomen. Hierbij op 83 kilo lichaamsgewicht. Maar nu heb ik een vraag of mij latspread hier juist is?
Benchpress pr is nu 1x80 kg :).
Deadlift nog steeds op die 140kg maar ik moet proberen mijn rug een stuk rechter te houden. Nog wel wat problemen mee namelijk dus die doe ik nu iets lichter.

Om een lang verhaal kort te maken.
Hier die latspread :
P7300084.jpg

En nog een back double biceps maar die hebben jullie al vaker voorbij zien komen:p

P7300085.jpg

Dalijk even mijn bakkie kwark opentrekken(A)

succes gozer, was ik maar op jouw leeftijd begonnen... :)

Veel potentie zeg! doe er wat mee ;)

38cm en je bent net 15, ziek man, je wordt zeker een tank als je zo doorgaat.

beginnetjuh is gemaakt nu doorknallen

Hierbij een front pic zoals beloofd aan iemand (weet niet meer wie :P)

Lichaamsgewicht 85 kilo
Vandaag was ook de laaste trainingsdag voor mijn vakantie. Na de vakantie ga ik er weer hard tegen aan :).
Armpjes meten nu een nette 37.5 cm koud.

P8130112.jpg

Terug
Naar boven