MuscleMeat

1 jaar training 14 jaar

15 jaar en al een mooie fysiek kerel!

Alsje door blijft hustelen word je een beest man!

brinta is super! en eet kwark zonder smaakje, daar zit de meeste eiwit in:D

Laatst bewerkt:
@edshovel: teveel gesnoven? Wat een reactie xD

Die lats beginnen al aardig te komen, netjes hoor met 15 jaar.

Jij komt er wel!

• Topic Starter Topic Starter
En even een update'tje ...
Met nieuwe krachtstats en wat foto's.

Bodyweight: 86 kg
Bench= 1x85
Squat=1x95 (full)
Deadlift nog steeds het zelfde want ik ben nu wat meer op volume gaan deadliften
BOBR= 5x65kg ( 1 rep nog niet uitgetest)
Dumbbell shoulderpress 5x26kg per dumbbell. ( 1 rep niet uitgetest omdat die 26 kg al moeilijk in startpositie te krijgen is. Probeer aankomende donderdag 5x28kg;)

Verder nu wat pics:
P9210249.jpg

P9210252.jpg

P9210244.jpg

Tja 39,5 al koud genomen. Het gaat hard...

Aankomende zomer maar eens gaan cutten om me vet percentage wat lager te krijgen. Geen idee hoe hoog hij nu is. Maar als ik de 90kg gepasseerd ben wat nog wel gaat lukken voor eind januari dan wil ik toch wel eens gaan cutten om een keer ripped door de zomer te gaan.;)

Die armen groeien idd wel erg snel zeg. Alleen kijk ik dan naar die foto boven jou post obeb.

Ja ik vind zelf mijn armen ook erg snel gaan. Misschien zelfs wel wat te snel...
Maar het is dus realitijd. Misschien zitten er goede genen in mijn armspieren. Maar de plaats van de meting is het zelfde. Ik weet nog goed dat ik vorig jaar armen van 30 cm had. Dat is dus bijna 9 cm er bij in een jaar:eek:

Goed bezig!

zozo, dat gaat lekker zie ik. Ik denk dat jij iedereen van jouw leeftijd al ownt haha
Post eens wat trainingen, misschien kunnen wij je verder helpen? ;)

Suc6 gozer!

Goed bezig kerel, respect voor jou

Gaat hard.. respect en lekker zo door blijven gaan :)

Bedankt iedereen:)
Ik zal binnenkort inderdaad eens mijn drie verschillende trainingen posten. Training A B en C. Vandaag is training C aan de beurt namelijk borst triceps en buik. Maar aangezien dit een foto topic is en geen trainingslog zal ik dit niet te vaak doen. Heb ook niet de tijd daar voor eerlijk gezegt:D.
Vanavond zal ik mijn training van vandaag posten inclusief reps gewicht enz.

Groetjes

Netjes hoor voor 15 jaar, ****ing beast:D.

Ohh man..je armen gaan echt keihard!:o *jaloers*

Dikke respect bro!:bow:

Terug
Naar boven