Wel een beetje veel oefeningen, vooral voor je armen, dat is echt niet nodig hoor.
Maar wel veel succes toegewenst!
Vandaag dus gedaan, was prima vol te houden en zelfs een extra setje gedaan bij de laatste tricep oefening.
Zal direct even de training van vandaag beschrijven!
Dumbbell Curl
Lekker om mee te beginnen, 1ste set met dumbbells van 10 gedaan, toen 2de set met 12, derde set met 14 en laatste set 6x16kg. Biceps is niet mijn beste punt als het op kracht aankomt, p*ssy WEIGHTSS, maar het begint steeds meer te komen gelukkig.
Barbell Curl
Ging heerlijk, deed variant op de oefening, eerst 12x midden naar top, toen 10 keer onder naar midden, toen 8x helemaal en toen laatste 6x van onder naar midden. Dat is echt een heerlijke oefening, ging hier knallend doorheen en verzuurde keihard aan het einde, zo'n lekker gevoel!
Concentration Curl
Hier was ik natuurlijk al lekker op dreef, voelde al een goede pomp en kon het met de concentration curl heerlijk doortrekken. Begonnen met 12x12kg toen 10x14kg, toen 8x 16kg en aan het einde net de 5de rep iets geholpen met de andere hand voor 20kg, 4x dus helemaal eigen kracht. Geld voor beide armen.
Dumbbell Preacher Curl
Bij deze oefening zat het even tegen. Begin was nogal slecht, weet niet precies wat ik erop had liggen maar het was teveel in de eerste set. Haalde 10 reps, daarna beide kanten 2.5kg er af gehaald en die toen 12x gedaan, daarna weer 2.5 kg erop 8x en toen nogmaals 2.5kg erop voor de laatste 6. Laatste 2 sets gingen lekker.
Reverse Bicep Cable Pushdow
Hier kijk ik telkens naar uit, voel hier niks van in mijn biceps, puur omdat mijn onderarm de kracht nog niet heeft. Deze oefening vind ik echt super fijn en mijn hele onderarm staat aan het einde strak van de pomp!
Bench Dips
Eerst 20x zonder gewicht, daarna 20x met 10kg schijf op mijn benen, daarna 15x met 20kg schijf op mn benen en de laatste set 8 keer met 30kg op mijn benen
Lying Tricep Extension
Die was wel even pittig, begon moeilijk maar pakte het bij de 2de set al op. Begonnen met 12x 15kg, daarna 10x 20kg, toen 8x 25kg en laatste setje 6x 25kg.
Push Down
12x 25kg, 10x35kg, 8x40kg, 6x45kg.
Machine dips
12x 65kg, 10x 80kg, 8x90kg, 6x100kg. Machine dips ga ik waarschijnlijk uit mijn schema gooien, het apparaat kan niet verder dan 100kg en deze gaan zo gemakkelijk dat ik niet het idee heb dat het echt 100kg is.. Nu nog 4 tot 6 weken er in houden, haal nu net die 6de keer 100kg er uit dus wil dat nog even zo hebben dat ook die 6de met gemak is!
Had vandaag nog goed last van de beentjes van gisteren, morgen lekker Schouders, nek en buik! Maar eerst slapen....