- Waardering
- 27.759
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Om 00:15u hoor jij te slapen pik !Ik kan volgende week maar 1x gymmen en daarna voor 1.5 week niet. Eindvakantie kan ik ook 2 weken niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om 00:15u hoor jij te slapen pik !Ik kan volgende week maar 1x gymmen en daarna voor 1.5 week niet. Eindvakantie kan ik ook 2 weken niet.
Hij heeft ook pillen om wakker te blijven.
Daar vergis je je weer in meisje. zo leer je elke dag weer iets bij.
Wat gebruik jij dan ?
Je zit 24/7 op dit forum en je weet dat niet.Daar vergis je je weer in meisje. zo leer je elke dag weer iets bij.
Wat gebruik jij dan ?
Jij dementeert echt gozer. Maar laten we niet dit topic ermee vervuilen
Jij dementeert echt gozer. Maar laten we niet dit topic ermee vervuilen

Makkelijk zeggen als je al alle topics hebt vervuild.Jij dementeert echt gozer. Maar laten we niet dit topic ermee vervuilen
Makkelijk zeggen als je al alle topics hebt vervuild.

Over zijn eigen trainingen is hij echter uiterst zwijgzaam.Dan zeggen ze dat ik veel post, terwijl hij meer dan het dubbele aantal posts heeft afgelopen 2 maanden, per maand![]()
als iemand zwaar traint, moet je goed eten en rusten en niet om 00:15u hier actief te zijn !
Verder heb ik het tegen TS en niet tegen oudwijf Helleke. ook ben ik zijn vader niet, maar geef goed advies, daar hoef je iemand zijn vader niet voor te zijn !
einde discussie

wat klopt niet van wat hij zegt dan?![]()
Zoveel dingen verkeerd hier, ik kan niet anders dan hardop lachen![]()
Ja ik slaap laat maar ik kan ook uitslapen elke dagals iemand zwaar traint, moet je goed eten en rusten en niet om 00:15u hier actief te zijn !
Verder heb ik het tegen TS en niet tegen oudwijf Helleke. ook ben ik zijn vader niet, maar geef goed advies, daar hoef je iemand zijn vader niet voor te zijn !
einde discussie
Probeer in de tussentijd wat lichte oefeningen te doen om in beweging te blijvenIk kan volgende week maar 1x gymmen en daarna voor 1.5 week niet. Eindvakantie kan ik ook 2 weken niet.
Ik kan alleen push Ups en Pull Ups doenProbeer in de tussentijd wat lichte oefeningen te doen om in beweging te blijven
Squats, lunges, split squats, inverted rows, planks, supermans, de McGill 3, pike push ups enz, behoren niet tot de mogelijkheden?
Ja kan wel inderdaadSquats, lunges, split squats, inverted rows, planks, supermans, de McGill 3, pike push ups enz, behoren niet tot de mogelijkheden?