MuscleMeat

100 kg eind jaar

Nou, gebeurt hier nog iets?

Vakantie is allang voorbij, toch?

Pushen met die handel!

• Topic Starter Topic Starter
Nou, gebeurt hier nog iets?

Vakantie is allang voorbij, toch?

Pushen met die handel!
Zeker ik ben gelijk weer gaan gymmen, na vakantie had ik 80 nog net gehaald. Nu wil ik gewoon mijn 3x3 doen en binnenkort 85. Ik weet dat ik nu nog 112 dagen heb om 17.5 kg erbij te doen. Gaat moeilijk lukken maar ik heb nog hoop. Ik eet ook veel vlees nu

Jullie mening over smolov jr?

Hoe is het aan deze kant?

Al wat progressie in de bench?

Gefaald? Jammer man.

Maar gewoon doortrainen en niet op laten jagen.
Nee klopt, maar ik zou nu heel erg hard moeten trainen. Ik heb het uitgerekend en heb nog 25 push days, als ik vanaf nu 2x per week train. Kan er eventueel soms 3x per week doen. 17.5 kg nog

Nee klopt, maar ik zou nu heel erg hard moeten trainen. Ik heb het uitgerekend en heb nog 25 push days, als ik vanaf nu 2x per week train. Kan er eventueel soms 3x per week doen. 17.5 kg nog
Zou het een idee zijn om je schema dan eindelijk eens in overeenstemming te brengen met je doel?

Ik wil voor Bench kracht en daarom doe ik 3x3 en nu doe ik 3x5, niet goed dan?
Geen idee hoe de rest van je schema eruit ziet en in hoeverre je voeding erop is afgestemd.

Het zou best goed kunnen zijn.

Aan het begin van deze reis had je het erover dat de beachbody voor de zomer ook belangrijk was.

• Like
Waarderingen: K82
Geen idee hoe de rest van je schema eruit ziet en in hoeverre je voeding erop is afgestemd.

Het zou best goed kunnen zijn.

Aan het begin van deze reis had je het erover dat de beachbody voor de zomer ook belangrijk was.
Ja maar nu is het winter, met beachbody bedoel ik wil gewoon nooit dik zijn, maar dat gebeurt ook want ik heb snelle vetverbranding

Pushday:
Bench Press 3x 5 - 67.5 kg
Chest Fly 2x 10 - 59 kg
Shoulder Press 2x 7 - 20 kg
Tricep V pushdown 3x 9 - 59 kg
Cable Lateral Raise 3x 10 - 13.5 kg

Al gekeken naar het smolov jr programma? Heb daar zelf veel vooruit door geboekt in mijn bank druk.
Ja dat is dat je alleen bencht toch? Wat 3 weken duurt, ik wil dat misschien wil de laatste weken doen, moet voor 31 december 100 kg hebben. Ik hoorde dat je zo'n ongeveer 5-10 kg meer kan na die 3 weken

Geloof je er nog steeds in dat t gaat lukken?..

Heb het al 1000x gezegd, maar zou meer gaan eten. je weegt nog steeds 66kg bij 1.83m. En gewoon 3x3 doen en uitbouwen naar 2x3, 3x2, 3x1 !!!

Terug
Naar boven