TheFiemd
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 122
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 1%
82.5 gehaald, ben nu op vakantie voor 2 weken. Ik doe om de dag pushupsNou, hoe is het hier ondertussen?
Die 85 al weggedrukt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
82.5 gehaald, ben nu op vakantie voor 2 weken. Ik doe om de dag pushupsNou, hoe is het hier ondertussen?
Die 85 al weggedrukt?
Zeker ik ben gelijk weer gaan gymmen, na vakantie had ik 80 nog net gehaald. Nu wil ik gewoon mijn 3x3 doen en binnenkort 85. Ik weet dat ik nu nog 112 dagen heb om 17.5 kg erbij te doen. Gaat moeilijk lukken maar ik heb nog hoop. Ik eet ook veel vlees nuNou, gebeurt hier nog iets?
Vakantie is allang voorbij, toch?
Pushen met die handel!
Ik had 85 gefaald...Hoe is het aan deze kant?
Al wat progressie in de bench?
Gefaald? Jammer man.
Nee klopt, maar ik zou nu heel erg hard moeten trainen. Ik heb het uitgerekend en heb nog 25 push days, als ik vanaf nu 2x per week train. Kan er eventueel soms 3x per week doen. 17.5 kg nogGefaald? Jammer man.
Maar gewoon doortrainen en niet op laten jagen.
Zou het een idee zijn om je schema dan eindelijk eens in overeenstemming te brengen met je doel?Nee klopt, maar ik zou nu heel erg hard moeten trainen. Ik heb het uitgerekend en heb nog 25 push days, als ik vanaf nu 2x per week train. Kan er eventueel soms 3x per week doen. 17.5 kg nog
Ik wil voor Bench kracht en daarom doe ik 3x3 en nu doe ik 3x5, niet goed dan?Zou het een idee zijn om je schema dan eindelijk eens in overeenstemming te brengen met je doel?
Geen idee hoe de rest van je schema eruit ziet en in hoeverre je voeding erop is afgestemd.Ik wil voor Bench kracht en daarom doe ik 3x3 en nu doe ik 3x5, niet goed dan?
Al gekeken naar het smolov jr programma? Heb daar zelf veel vooruit door geboekt in mijn bank druk.Ik wil voor Bench kracht en daarom doe ik 3x3 en nu doe ik 3x5, niet goed dan?
Ja maar nu is het winter, met beachbody bedoel ik wil gewoon nooit dik zijn, maar dat gebeurt ook want ik heb snelle vetverbrandingGeen idee hoe de rest van je schema eruit ziet en in hoeverre je voeding erop is afgestemd.
Het zou best goed kunnen zijn.
Aan het begin van deze reis had je het erover dat de beachbody voor de zomer ook belangrijk was.
Ja dat is dat je alleen bencht toch? Wat 3 weken duurt, ik wil dat misschien wil de laatste weken doen, moet voor 31 december 100 kg hebben. Ik hoorde dat je zo'n ongeveer 5-10 kg meer kan na die 3 wekenAl gekeken naar het smolov jr programma? Heb daar zelf veel vooruit door geboekt in mijn bank druk.
Ja maar wel minder, in juni haalde ik 80 toen dacht ik ik haal het easy, maar Bench nu 82.5...
Nogsteeds blij met resultaten want begon met 60 in januari
Je eet gewoon te weinig waardoor je niet aankomt, meer is het niet.ik wil gewoon nooit dik zijn, maar dat gebeurt ook want ik heb snelle vetverbranding