- Waardering
- 4.785
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is klaar haal waarschijnlijk niet eens o0
Klaar?
Ik bedoelde 90. Ja ik ga zeker door. Maar 100 is 0 kans. En juni benchte ik al 80 en toen dacht ik dat ik echt ging halen. Maar nu doe ik maar 82.5. Komt denk ik ook door vakanties en omdat ik weer op voetbal zit.Klaar?
Hoezo klaar?
Je gaat toch wel gewoon door met trainen?
Als ik kijk naar nu en vergelijken met toen ik begon, heb ik met sommige oefeningen amper progress. Ja Bench is 22.5 omhoog gegaan, Lat pulldown ook iets van 18 kg. Maar bijvoorbeeld db Shoulder Press maar 2 kg per Arm en biceps eigenlijk helemal niet. Dat in 10 maanden trainenKlaar?
Hoezo klaar?
Je gaat toch wel gewoon door met trainen?
Hier ben ik het helemaal mee eens!Spieropbouw duurt gewoon lang op de natuurlijke manier.
In t begin ga je sneller omhoog met gewichten en later kom je op punten waar je moeilijk verder komt.
Wat je hier aangeeft in doe 10 maanden vind ik geen slechte progressie hoor.
Weet niet hoe goed je je voeding bijhoudt, maar wellicht als je daar een goede balans in kan behouden dat je meer er mee uit kan halen.
Ik zie dat je 17 jaar bent dus ik zou lekker gaan bulken met ongeveer 500 calorieën boven je onderhoud.
En gezien je zon 70kg weegt dan +/- 140 gr eiwitten per dag, +/- 70 gr vetten en de rest aanvullen met koolhydraten.
Dit is al vaker aangegeven door anderen wss.
Maar had ik niet al eens voorspelt aan het begin dat de 100kg niet ging lukken? 😬
Maar desondanks wel goede vooruitgang hoor. Lekker door blijven gaan en dan komt t vanzelf.
It's a long road ahead.. 💪🏻
@TheFiemd
alles valt of staat met je voeding en training. Ik heb al 1000x gezegd dat je anders moet trainen en veel meer moet eten, zeker als je ook nog eens gaat voetballen !!

Ja klopt, met voeding ik probeer gewoon zoveel mogelijk te eten. Maar ik heb snelle stofwisseling en dan ook nog eens voetbalSpieropbouw duurt gewoon lang op de natuurlijke manier.
In t begin ga je sneller omhoog met gewichten en later kom je op punten waar je moeilijk verder komt.
Wat je hier aangeeft in doe 10 maanden vind ik geen slechte progressie hoor.
Weet niet hoe goed je je voeding bijhoudt, maar wellicht als je daar een goede balans in kan behouden dat je meer er mee uit kan halen.
Ik zie dat je 17 jaar bent dus ik zou lekker gaan bulken met ongeveer 500 calorieën boven je onderhoud.
En gezien je zon 70kg weegt dan +/- 140 gr eiwitten per dag, +/- 70 gr vetten en de rest aanvullen met koolhydraten.
Dit is al vaker aangegeven door anderen wss.
Maar had ik niet al eens voorspelt aan het begin dat de 100kg niet ging lukken? 😬
Maar desondanks wel goede vooruitgang hoor. Lekker door blijven gaan en dan komt t vanzelf.
It's a long road ahead.. 💪🏻
De 100 kg komt volgend jaar wel hoop in de zomer@TheFiemd
alles valt of staat met je voeding en training. Ik heb al 1000x gezegd dat je anders moet trainen en veel meer moet eten, zeker als je ook nog eens gaat voetballen !!
Met 1 lichaam kan je niet alles bereiken op het gebied van lichamelijk ontwikkeling, en al helemaal niet 2 dingen tegelijkertijd.Ja klopt, met voeding ik probeer gewoon zoveel mogelijk te eten. Maar ik heb snelle stofwisseling en dan ook nog eens voetbal
De 100 kg komt volgend jaar wel hoop in de zomer
ochtend:
3 boterhammen
2 kaas
1 pindakaas
1 glas sojamelk
500 ml water
middag:
4 boterhammen
2 kaas
2 pindakaas
500 ml water
tussendoortje:
1 banaan
1 glas melk
avond:
Verschillend, ik schep wel vaak op
per dag: 3k+ ML water
calories: verschillend, meestal boven 2500
eiwitten: verschillend, meestal 60+
Het is meestal altijd verschillend wat ik eet.
Ik eet vooral meer om meer eiwitten te eten, en zodat ik misschien nog groei.
Ja inderdaad ander account ben ik kwijt.
Dit vind je al extreem veel.3 brood met kaas/pindakaas =450 kcal zeg 500 kcal
Sojamelk (hopelijk geen light) 80 kcal
580 totaal
4 brood met beleg = 600 kcal
Banaan 125 kcal
Melk 100 kcal
1325 kcal
Ruim genomen afgerond omhoog 1500 kcal.
Met je ruim genomen diner kom je op 2300 kcal.....
Kortom. Meer eten.
Wij willen je helpen met goede bedoeling. Zou wat doen met de adviezen wat er over 25pagina’s staan.Ja klopt, met voeding ik probeer gewoon zoveel mogelijk te eten. Maar ik heb snelle stofwisseling en dan ook nog eens voetbal
De 100 kg komt volgend jaar wel hoop in de zomer
Dit.Wij willen je helpen met goede bedoeling. Zou wat doen met de adviezen wat er over 25pagina’s staan.