AndroidHealthClinic

1 year transformation, fat to fit! (120kg-75kg)

Enorm veel respect voor je!

• Topic Starter Topic Starter
Na 50 weken mezelf een weekend gegund zonder schema. Van 75kg op vrijdagochtend, naar 81.5kg op zondagavond.

@rosta:
Damn, een van de beste evoluties die ik zo heb gezien.
Willem9 wees me op dit topic en zei dat je ook uit het exotische noorden van limburg komt :p

mooie prog!! hopelijk zie ik je als ik eens in Hamont rondloop, ben benieuwd!

cool, mensen uit de buurt :cool:

Makkelijk met al die spoilers...

Wel erg goed bezig

haha wat heb je allemaal gedaan dan?:p
Ik zag dat je zaterdag 8000+ calorien had genuttigd? Hoeveel zondag?

vrijdag, zaterdag en zondag hebben allemaal tussen 6000-8000 gelegen, veel gebak en koeken:P Maar vandaag midden op de dag was het alweer 78.5, dus weer 3kg minder dan gisterenavond. Tegen het einde van de week is het wel gecompenseerd, haha. Gezond zal het wel niet zijn!

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

Makkelijk met al die spoilers...

Wel erg goed bezig
Sommigen vinden het wel fijn, anderen niet.

Mij lijkt het zo overzichtelijker en ook makkelijker om te vergelijken door bijvoorbeeld de 84kg van week 14 en de 84kg van week 33 open te klikken.

Jaar 1 is ongeveer voorbij, jaar 2 kan beginnen;d

Uitgebreide post en veel credits voor het geleverde werk!

76-77kg aan stabiel gewicht op 1 mei, nu stilaan de bulk in (denk tot 85kg) om terug in kracht te winnen.

Doelen:
Progressief stijgen op elke lift. (Hoofddoel: Bench Press verhogen naar 5x120kg)

Plan qua workouts:
Maandag: Squat, Bench Press, Bent-over-row
Woensdag: Squat (lager gewicht), Incline Bench, Deadlift (sumo)
Vrijdag: Squat, Bench Press, Bent-over-row

5x8 tot ik niet meer kan stijgen, dan overal de 5rm testen en 5x5 doen tot ik niet meer kan stijgen, repeat..

Heb je die cheatdagen ook precies calorien geteld? Of gewoon met de natte vinger?

Ik heb er eentje exact geteld, die van 8003 die ik vorige week ergens gepost heb. De rest heb ik etiketten gelezen en zo bijgehouden en bij maaltijden geschat.

Wow, ontzettend goed bezig, inspiratie ten top!!

Respect, echt motiverend om dit te lezen.

Gisteren vormcontrole gedaan van de squat, incline bench press en deadlift. Enkel de deadlift is gefilmd op het gewicht van 5rm.

Je kan het hier bekijken op jouwtube. Opmerkingen kan je hier of als reactie op het filmpje posten.

Welke gym train je bart? ik zoek een gym omstreeks hamont, ben van plan naar Budel te gaan door goede commentaren.

Is dat Filip M. op die video? Geen haar veranderd hahaha

Die bij het zwembad. Zal je even een pm doen. En dat is ie ja, trainen momenteel samen!

Nice maar ik ga denk ik toch naar Neerpelt gaan bij Jacky. Een maat heeft me overtuigd :D

En jacky heeft hier op het forum ook nog héél lang gezeten heb ik gemerkt hehehe

Echt respect kerel, supergoed! Ga zo door, topprestatie al!

Terug
Naar boven