MuscleMeat

100% attitude, 0% bullshit

Bedankt. ;)

Ik ben 20 jaar. Poten heb ik net nog eens gemeten en nu meten ze 62cm. Tijdelijke pomp van het trainen waarschijnlijk, maar ze zijn zeker weer gegroeid. Eens die hams er uit beginnen te springen moet een 65cm wel haalbaar zijn. ^^

Ik ga morgen je log eens bekijken. =)

Net 700gr kwark + 1 banaan, appel en 100gr aardbeien gegeten (gemixed), nu mijn bed in. ;)

Oke je hebt me ingehaald :(

Zo. Ik kom eindelijk ff bij je buurten man.

Allereerst: Ik vind je een killer basis hebben man! flink breed, goeie wielen!
En aardig droog ook. Chapeau :bow:

Dan nog je trainingen: Je bent nog sterk ook! DAMN, als je zo doorgaat word je echt een bruut beest. hoelang train je al? (misschien al eerder gevraagd, dunno... :o)

Keep on gab, mijn respect heb je!

• Topic Starter Topic Starter
Zo. Ik kom eindelijk ff bij je buurten man.

Allereerst: Ik vind je een killer basis hebben man! flink breed, goeie wielen!
En aardig droog ook. Chapeau :bow:

Dan nog je trainingen: Je bent nog sterk ook! DAMN, als je zo doorgaat word je echt een bruut beest. hoelang train je al? (misschien al eerder gevraagd, dunno... :o)

Keep on gab, mijn respect heb je!

Bedankt kwark.

Ik train "al" 4 jaar, maar eerste jaar had ik amper verstand van iets (begonnen bij 60kg), tweede jaar iets meer maar nog steeds gepruts, in derde jaar (2009) goed begonnen en kracht begon te komen, maar door motivatieproblemen wat stilgevallen. Nu sinds kleine 2 maanden weer echt goed bezig en merk heel duidelijk dat er zeer veel rek op zit voordat ik een topje ga raken. =)

Ik vind mezelf ivm sommige beesten hier verre van sterk hoor. ;) Komt wel hoop ik.

Vanavond weer trainen. Denk light MP + heavy BP + heavy BORs + heavy dips ofzo, gewoon dikke compounds verdomme!

Laatst bewerkt:
Kwam kwartier te laat toe dus moest snel gaan. :o

Dips
12xBW
8xBW+12kg
8xBW+18kg
6xBW+22kg
6xBW+26kg (totaal 110-112 kg :D)

Benchpress (waardeloos na dips, dit ga ik echt vaker moeten trainen...)
15x50
8x70
5x75
5x75
5x75
5x75 (pfff, is eraan te zien dat ik die amper doe)

BOR
20x50 (dunno why ???)
15x60
12x70
8x80
8x80

Lat Pulldown (wide grip, super gecontroleerde uitvoering, lats aanspannen, schouders licht intrekken en borst vooruit -> lats verdoet)
20x30
15x40
12x50
12x50
12x50
12x50
12x50

Lat pulldown gewicht lijkt absurd laag maar op die manier is het echt ****ing zwaar en worden je lats tenminste echt aangesproken. Wil dit een tijdje gaan doen om ook mijn pulls ups correcter te gaan doen (minder gebruik maken van armen etc, meer op lats). Had ook brutale pomp in rug erna. :D

http://www.youtube.com/watch?v=dcn3anBsFjc

Laatst bewerkt:
nice training man! Probeer ff wat progressief te verhogen op je BP man, al is het maar 5kg per set extra ;) Rammen maat!

Uberbrute dips!

Je hebt een goed fysiek gozer, lekker droog. Ziet er groot/beachproof uit. Nu kan het alleen nog maar beter worden!

jezus, keek net ff naar je pics.
goede benen al man (y)

nice training man! Probeer ff wat progressief te verhogen op je BP man, al is het maar 5kg per set extra ;) Rammen maat!

Is voor volgende keer. ;) En keer daarna 8 setjes van 2-3 reps, en keer daarna weer dit. Shocktherapie voor mn bench, is hoognodig. :D

Uberbrute dips!

Je hebt een goed fysiek gozer, lekker droog. Ziet er groot/beachproof uit. Nu kan het alleen nog maar beter worden!

Bedankt ;) Gast van 1m70 ofzo in mn gym (user, serieus net fysiek, podiumwaardig) doet ze met 30kg denk ik, dus moet op z'n minst naar daar.

jezus, keek net ff naar je pics.
goede benen al man (y)

Bedankt. ;)

Zal binnenkort als mn bf wat naar beneden gaat eens pics maken van back en MM bij wijze van progressiepics.

Lat Pulldown (wide grip, super gecontroleerde uitvoering, lats aanspannen, schouders licht intrekken en borst vooruit -> lats verdoet)
20x30
15x40
12x50
12x50
12x50
12x50
12x50

Lat pulldown gewicht lijkt absurd laag maar op die manier is het echt ****ing zwaar en worden je lats tenminste echt aangesproken. Wil dit een tijdje gaan doen om ook mijn pulls ups correcter te gaan doen (minder gebruik maken van armen etc, meer op lats). Had ook brutale pomp in rug erna.

Grappig dit.

Net van de week een artikel gelezen over precies hetzelfde onderwerp. Ga vrijdag ook op deze manier mijn Lats aanpakken.

Grappig dit.

Net van de week een artikel gelezen over precies hetzelfde onderwerp. Ga vrijdag ook op deze manier mijn Lats aanpakken.

Stond op T-nation dacht ik hé ...

OT: Lekker veel reps kerel ;)

http://www.tmuscle.com/free_online_article_issue/issue_626#pull-up-strength

Had het van hier op het forum ergens inderdaad. Serieus verschil hoor. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
The Bat

ik raad je aan de training te beginnen met bp, wel zijn je dips dan n stuk zwakker. Ik doe 30kg dips en men beweert dat ik juice, telt dit ook:p

ik raad je aan de training te beginnen met bp, wel zijn je dips dan n stuk zwakker. Ik doe 30kg dips en men beweert dat ik juice, telt dit ook:p

Ja, ik ga het vanaf nu ook zo doen. ;)

Dat telt ook, nu je nog inhalen. :D Killerfysiek heb je btw, net je foto's bekeken. ;) Jaloers op je symmetrie en proporties ook.

Ja, ik ga het vanaf nu ook zo doen. ;)

Dat telt ook, nu je nog inhalen. :D Killerfysiek heb je btw, net je foto's bekeken. ;) Jaloers op je symmetrie en proporties ook.
rug-triceps gaat mijn persoonlijke voorkeur naar: eerst je rug hellemaal afmatten en vervolgens knallen op die dips, had maandag borst-triceps gedaan en me dips waren 50% in kracht gedaalt.
Jou fysiek mag er ook wel wezen kerel, kijk uit naar de volgende progressie foto's hoe de rest in elkaar zit;)

rug-triceps gaat mijn persoonlijke voorkeur naar: eerst je rug hellemaal afmatten en vervolgens knallen op die dips, had maandag borst-triceps gedaan en me dips waren 50% in kracht gedaalt.
Jou fysiek mag er ook wel wezen kerel, kijk uit naar de volgende progressie foto's hoe de rest in elkaar zit;)

Ja, ga de komende tijd sowieso meer full body met pure compounds gaan zoals de laatste twee trainingen, gaat me goed af. Eens kijken wat de beste combinaties zijn.

Had eergisteren een foto gemaakt van mn rug om eens te kijken maar mocht wel beter zijn, wil dikkere triceps ook. Zal hem even uploaden...

9addn8.jpg

Laatst bewerkt:
hey....

ken je deze nog....

/!\

goeie rug toch? Al vind ik bij mezelf ondanks progerssie dingen nooit genoeg, herkenbaar?:D

dikke rug inderdaad, had hem toestraks al gecheckt via me mobiel.

Idd goeie rug zeg! Had ik maar zo'n rug DAMNIT!!

Damn brute rug. Meer pics!

Terug
Naar boven