Fitness Seller

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.001
Verdelen jullie die dosis over de dag of alles in één keer? Zag dat Matt Porter 3x1 iu per dag aanraadde ivb met groeipijnen.

• #2.004
Ik zet tot 2 iu in één shot. Alles erboven split ik op. Matt Porter volg ik al een paar jaar en het klopt dat hij dat aanraad maar elke dag 3 keer prikken doe ik echt niet, zelfs niet met een slinnaald. Het moet plezant blijven he :D

Is insuline wellis een optie voor je geweest? Icm met de hgh.

Heb wel eens gelezen over dat je HGH altijd met IGF moet combineren.., doe jij dit ook? OF gewoon fabeltje en kan ook zonder igf..?

Heb wel eens gelezen over dat je HGH altijd met IGF moet combineren.., doe jij dit ook? OF gewoon fabeltje en kan ook zonder igf..?
Dat hoeft niet, heeft natuurlijk wel extra effect. Punt is dat de kwaliteit van de IGF die wij kunnen kopen niet echt optimaal te noemen is, ik zou je adviseren om je geld dan in HGH te steken ;)

• #2.009
Is insuline wellis een optie voor je geweest? Icm met de hgh.

Is nog altijd een optie... Ik eet door de dag heen vrij weinig carbs enkel om 18 u en 21 u heb ik mijn carbs en dan zou insuline wel een meerwaarde kunnen geven maar ben er nog over aan het nadenken. Feit is dat ik momenteel vrij heftig op carbs reageer en dan vraag ik me ook af of ik dan ook nog slin moet gaan bijzetten.. Overlaatst was er een filmpje van Dave Palumbo over insuline en vond het vrij interessant.

• Like
Waarderingen: Boca
  • #2.010

Spookt ook in mijn achterhoofd maar gaat enkel gebeuren als ik weer een plateau bereik. Dan kan ik wel eens igf gaan toevoegen. Vorig jaar ook geregeld gebruikt en hou er wel van.

Feit is dat ik al een tijdje tussen die 83-88 kg hang (uitgezonderd bij een crazy bulk) en dat begint te wringen. Het maakt niet uit wat ik doe of zet of eet, veel of weinig AS... het gewicht blijft steeds hetzelfde. En ik verlies snel mijn gewicht als ik alles wat losser laat. Maar ja 86-87 kilo bij 168cm hoog hou je niet vast met enkel wat tribulus en een multi-vitamine..

Ik verwacht de komende 5 weken zowiezo een terugval in lichaamsgewicht en dan zal ik weer ergens vanaf 83 kg moeten starten in September en dat begint een beetje vervelend te worden. Ter plaatse blijven trappelen is niet iets voor mij. Ik geef mezelf nog 1 jaar om te bouwen startend vanaf september en als blijkt dat ik volgend jaar weer op die 85 kg sta is het gedaan met de hogere doseringen en ga ik cruisen/onderhouden denk ik. Heeft weinig zin om te blijven blasten om enkel terplaatse te blijven hangen. Mijn gezondheid blijft voor mij nog steeds belangrijker.

De blast in september is weeral eens aangepast :o . Heb nog 20 ml deca liggen en omdat ik zowiezo een terugval ga hebben ga ik eerst met 200 mg deca starten voor een week of 6-8 om massa te pakken en daarna gaan we over op bold/primo. Deca niet te hoog want ik merk dat ik op die dosis goed groei zonder te veel sides en met mijn psoriasis mag ik eigenlijk geen ontstekingsremmers meer gebruiken. Dus rustig aan daarmee. Als ik dan mijn massa terug heb is het tijd om alles wat droger en netter te zetten met die bold/primo combi. Wil volgend jaar die 90 kilo halen met max 10 % vet.

Dus eerst iets van 800-1200 mg test + 200 mg deca + 25 mg anavar + hgh voorlopig.

wat heb je dan voor ogen? 95kg 8% bij 168cm ga je uiteraard niet bereiken met low dose, onderhouden zeker niet.
Verder wel verstandig dat je je gezondheid voor op plaatst:thumbs: mensen zat die dit niet doen

Test is niet echt low dose haha

Nou @vntl zegt dat alles onder een gram test cruisen is, ik heb er eens diep over nagedacht en ben tot dezelfde conclusie gekomen!
Ben blij met deze wijze mannen hier op het forum :)

wat ik zeg hoeft natuurlijk niet zo te zijn he @Ironmind :o

• #2.016
wat heb je dan voor ogen? 95kg 8% bij 168cm ga je uiteraard niet bereiken met low dose, onderhouden zeker niet.
Verder wel verstandig dat je je gezondheid voor op plaatst:thumbs: mensen zat die dit niet doen

Doel is 90 kilo ripped. Het punt is dat ik vrij goed op AS reageer maar eenmaal ik er vanaf ga het ook snel terug minder word. Er zijn gasten die 2 maand na hun kuur hun "gains" kunnen vasthouden... allez dat denken ze, welcome fat :D
Maar als je het wel kan dan wil dit enkel zeggen dat je nog ver onder het gemiddelde van shape zit :cool:

Maar 90 kilo ripped blijft het uiteindelijke doel. Als ik dan later eens een wedstrijd wil doen dat ik met de -90kg klasse kan mee doen en iedereen omver blazen :p

• #2.017
Test is niet echt low dose haha
Normaal zit ik rond de 600/750 mg/ week. Nu ga ik dus naar 800/1200mg/ week want men lichaam schreeuwt erom.

Ben nu op een punt gekomen dat ik even alles ga moeten uppen wil ik deze barrière doorbreken.

Normaal zit ik rond de 600/750 mg/ week. Nu ga ik dus naar 800/1200mg/ week want men lichaam schreeuwt erom.

Ben nu op een punt gekomen dat ik even alles ga moeten uppen wil ik deze barrière doorbreken.

Grappig, ik heb ook zoiets.., mijn lichaam schreeuwt om HGH, mijn vrouw (+ porto) schreeuwen juist anders :roflol:

• #2.020
Grappig, ik heb ook zoiets.., mijn lichaam schreeuwt om HGH, mijn vrouw (+ porto) schreeuwen juist anders :roflol:

Ik raad echt iedereen boven de 30 aan om HGH bij je cycles te doen. Als je 2-3 ui/dag runt 5/2 protocol is het best betaalbaar. Kwestie van keuze' s maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven