AndroidHealthClinic

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.981
Oke dan. Moet nog 1 week werken en dan 3 weken vakantie.

Ben het prikken weer een beetje beu dus deze week gewoon op 300 test + 200 mast gebleven en ga dat zondag ook prikken en klaar. Anavar blijft er nog een week in op 50 mg.
Dan 3 weken vakantie waar ik enkel wat test (200mg) ga zetten om de 10 dagen ofzo om alles een beetje in werking te houden daarbeneden.
In september weer een bloedtest en als dat allemaal oke is dan gaan we terug ON.

Ben tevreden met de huidige shape dus vind ik het nu wel effe goed geweest.

Terug on?

200 test is ook gewoon on :p

• #1.983
Niet als je 32 jaar bent :p

Juist, ff lekker vakantie en dus rusten.., cruisen is voor je lichaam ook rusten = goed voor een mens, gewoon ff relaxen en niet met bb bezig zijn (op 3/4x trainen na dan)

Heb je in dit log eigenlijk pics gepost, zo ja welke pagina? Ben wel benieuwd naar je fysiek nl

Juist, ff lekker vakantie en dus rusten.., cruisen is voor je lichaam ook rusten = goed voor een mens, gewoon ff relaxen en niet met bb bezig zijn (op 3/4x trainen na dan)

Heb je in dit log eigenlijk pics gepost, zo ja welke pagina? Ben wel benieuwd naar je fysiek nl
ik ook, herinner me 1 pic en die was vrij bruut ja :p

• #1.986

Klopt, 3x per week gaan trainen en voor de rest rust ook mentaal. Er zwerven hier en daar wel wat foto's rond van mij.

• #1.988
Oke cruise modus is nu definitief ingezet.

Cruise zowiezo tot midden september en vanaf dan is het BOEM! Tijd om gains te maken maar de bedoeling is om niet boven de 12% vet uit te komen. (sta nu op max 10%) en ergens de 93 kilo aan te tikken na 10 weken...

Met wat dat allemaal gaat gebeuren weet ik nog niet 100% want ben al 10x van gedacht veranderd en zal nog wel een paar keer veranderen mij kennende, zelfs tijdens mijn blast kan het nog veranderen :roflol:

Producten voor een week of 10 gaan voorlopig zijn:

Testmix 400 mg/ml
Bold 500 mg/ml
Primo 100mg/ml
Anavar 50mg/tablet
HGH 2iu/dag
Arimidex

Doseringen zijn nog te bepalen maar denk aan dit: test op minimum 800 mg/week (liever hoger) en bold op 500 mg/week. Primo ongeveer op 200-300mg/week, anavar op 25/50mg/dag.
Doel is dus lean gainen en dat gaat me wel lukken met deze middelen. Nu even cruisen en rusten zodat ik na mijn vakantie lekker kan rebounden en vanaf dag 1 alles 200% on point zet voor die crazy gains.
Alle gear is van 1 merk, jullie weten wel welke dat is ondertussen :D

Heb er al pokke veel zin in maar ook héél veel nood aan vakantie! Nog 3 dagen werken en dan eindelijk vakantie tot en met 1 september!

Zie jullie hier terug in September :flexgrin:

Train ze!

Ben je niet bang dat je na je vakantie al boven 12 staat? :p

Tbh snap ik niet echt waarom je primo en bold combineert. Zou persoonlijk een keuze maken tss een van beide en dan op 600-800 zetten :p

• #1.991
Ben je niet bang dat je na je vakantie al boven 12 staat? :p

wij zitten 3 weken op dezelfde locatie (camping) en ik eet slechts 3xdag. smorgens eieren/spek met soms 1 pistolet. Om 13 uur eet ik een kant en klare maaltijd of salade en savonds eet ik mee met het gezin. Dat kan gaan van BBQ tot een gewone verse warme maaltijd die ik klaar maak. Om 21 uur eet ik dan soms nog een koekje ofzo maar niet 1 doos per keer :D. Voor de rest ga ik zwemmen als het kan en MTB ik regelmatig en uiteraard 3x per week trainen. Zo een 3-4 weken doet me altijd goed en daarna ben ik weer klaar om er een patat op te geven.

Vet word ik niet op vakantie eerder "kleiner/smaller" en val gemiddeld 2 kilo af op deze manier maar dat is na 1 week terug thuis weer helemaal terug. Grappige bij de rebound is dan dat ik droger sta na twee weken en ik de kilo's terug gegaind heb.

Mbt je CTS, ik heb hier aan het begin van mijn hgh tijdperk :p ook behoorlijke last van gehad. Iemand adviseerde me toen een bepaalde injectie die je vis de HAD in het ziekenhuis kan halen. Is een injectie in de hand(?!), ik heb het nooit verder uitgezocht en gewoon de tijd uitgezeten, maar misschien is het wat voor jou?

• #1.993
Tbh snap ik niet echt waarom je primo en bold combineert. Zou persoonlijk een keuze maken tss een van beide en dan op 600-800 zetten :p

Nope primo op 500 bezorgd me prostaat issues en dat is niet leuk. Bold boven de 500 bezorgt me een bloeddruk waar ik gek van word, zelfs met de nodige medicatie, en continu bloedneuzen dan.
Vorig jaar heb ik bold/primo gedaan en ik vond die shape wel nice. Ja hoor zonder test er naast te zetten. Daarom wil ik nu de combo doen met test en hgh en alles wat uppen.

• #1.994
Mbt je CTS, ik heb hier aan het begin van mijn hgh tijdperk :p ook behoorlijke last van gehad. Iemand adviseerde me toen een bepaalde injectie die je vis de HAD in het ziekenhuis kan halen. Is een injectie in de hand(?!), ik heb het nooit verder uitgezocht en gewoon de tijd uitgezeten, maar misschien is het wat voor jou?

Interressant want de cts is nog aanwezig in mijn linkerpols. Het gaat al wel iets beter maar lang fietsen zit er nog steeds niet in (druk op polsen). Als het in September niet beter is en ik start terug met de hgh dan ga ik er wel verder mee. Opereren is geen optie want ik ben zelfstandige en kan geen 5 weken thuis zitten zonder loon.

2iu niet wat te weinig? dacht dat dit dicht bij je eigen aanmaak kwam
eeeeennnn je bent ook geen beginner meer :p

• #1.996
2iu niet wat te weinig? dacht dat dit dicht bij je eigen aanmaak kwam
eeeeennnn je bent ook geen beginner meer :p

Ik ben een andere hgh aan het gebruiken en nam dezelfde dosis als dat ik al gewoon was... maar blijkt dat de nieuwe hgh net iets potenter is en die andere garbage... wat resulteerde in een hoop sides na een paar weken. Daarom is 2 iu genoeg om terug mee te beginnen in september. Uppen kan nog altijd en zal ook gebeuren als het mogelijk is ivm mijn cts.

Toen ik 18 was zal men eigen hgh wel hoog geweest zijn want toen kon ik ook alles eten wat ik wou zonder vet te worden en groeide ik vrij snel toen ik starte (naturel) met BB'ing. Nu op mijn 32ste (kuch) is dat helemaal niet meer van toepassing en word ik vrij snel vetter en gaat het groeien wat moeizamer.

Hi, zie je voordeel in HGH only tov test only om droog te worden? Vraag het omdat ik 8 weken op TRT dosis gecut heb, en heb nog nooit zo gemakkelijk vet verloren op plaatsen waar het op "natuurlijke" manier gewoon niet meer af gaat @ 35jarige leeftijd.

Je leeftijd is het aant iu hgh wat je elke dag moet zetten voor progressie :D

• #2.000
Hi, zie je voordeel in HGH only tov test only om droog te worden? Vraag het omdat ik 8 weken op TRT dosis gecut heb, en heb nog nooit zo gemakkelijk vet verloren op plaatsen waar het op "natuurlijke" manier gewoon niet meer af gaat @ 35jarige leeftijd.

HGH niet zonder test zetten.

ivm cutten is het inderdaad zaak om niet te veel en te hoog gaan doseren met je AS. Test op 300-500 mg/week en wat anavar en je zal versteld staan hoe snel het vet weg gaat. Voeg hier nog een beetje hgh bij en het is feest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven