XXL Nutrition

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon bijhouden de log ikke! Kleinste bevindingen die je hier al meldt kunnen andere leden helpen hun cycle te verbeteren;) leest ook altijd makkelijk weg en van iemand met jou ervaring op het gebied van aas/bodybuilding neem ik veel eerder iets aan.

Ow maar dat weet ze heel goed hoor. Vorig weekend tijdens een trouwfeest 3 aanbiedingen ontvangen waarvan 1 x een uitnodiging om samen naar een parenclub te gaan hahaha.

Das maar goed ook, blijven ze zelf ook nog wat moeite doen er goed voor jou uit te zien, dus ook NA krijgen van de kids :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.966

Dat kon je idd al raden he :D
Men vrouw was ook verschoten dat zo een koppel (braaf hoog opgeleid koppeltje) dat deed hahaha

Maar eerlijk gezegd wil ik mijn vrouw met niemand "delen" ook als dat betekent dat ik dan ook maar op mijn kin moet kloppen hahaha.

Als ze mij nu in een parenclub duwen dan gaat dit uit de hand lopen als er interesse is, ben op dit moment niet echt kieskeurig.
Dat bevriend koppel was echt geinteresseerd en die vrouw begon me al wat tips te geven wat ze leuk vond, ik vind het wel leuk dat ze aan mijn haar trekken en op mijn kont slagen.... Nope dat ging echt niet goed komen met de test/mast combi :roflol:

Alle vrouwen willen een dominante man in bed.

image.jpg
En een "pantoffel" voor het dagelijkse leven

Alle vrouwen willen een dominante man in bed.
Idd, mijn vriendin leek in het begin ook een braaf meisje. Maar eens we wat langer samen waren had ik snel door dat ik mij niet moest inhouden in bed :D Niet dat het alle keren rare standjes zijn en weet ik wat allemaal, maar is toch soms eens leuk :D Ik denk dat niemand dat van haar verwacht.

Ik wel.

Alle vrouwen bro, alle vrouwen ;)

Dus gewoon als je 1ste keer sex met vrouw hebt direct hard keel dicht knijpen :eyebrow:

Idd, mijn vriendin leek in het begin ook een braaf meisje. Maar eens we wat langer samen waren had ik snel door dat ik mij niet moest inhouden in bed :D Niet dat het alle keren rare standjes zijn en weet ik wat allemaal, maar is toch soms eens leuk :D Ik denk dat niemand dat van haar verwacht.

Ook de zogenaamde brave meisjes willen geen mietje, ze willen dat jij de dienst uitmaakt.
Ze willen dat een man met hoge test haar uit elkaar trekt.

• #1.975
Ook de zogenaamde brave meisjes willen geen mietje, ze willen dat jij de dienst uitmaakt.
Ze willen dat een man met hoge test haar uit elkaar trekt.

Eens je bij een vrouw de juiste knoppen hebt gevonden dan kan je idd soms wel eens verschieten in bed :D

• #1.976
Oke hgh gaat er al zeker uit tot eind augustus. Mijn linkerarm/pols blijft gevoelloos en smorgens kan ik geen vuist meer maken. Dus ik hoop met de hgh eruit te fl*kkeren ik er zo nog vanaf geraak...

Voor de rest is de tbol eruit en is da anavar erin op 50 mg/dag. Dit doen we nog 2 weken en dan is het 3 weken vakantie en rusten. Ga dan cruisen op 250 mg test en in september/oktober gaan we terug een beetje bouwen met test/bold.

Train je toevallig wel eens in de buurt van lanaken/maastricht?

Welk merk gh had je?

• #1.979
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven