Met igf prewo had ik al een pomp die onhoudbaar was met momenten
Zo vanmorgen(fasted) om 9 u in de Gym en ga dit meer doen, lekker rustig en kan dan zonder problemen verschillende toestellen achter elkaar gebruiken. Dus deze vakantie/ rustperiode zal hoofdzakelijk FB trainingen worden maar die vind ik net leuk en je komt met een dikke pomp over heel je lichaam buiten naderhand. Gewicht stond op 86 kg maar wel al wat vocht kwijt van de voorbije weken heb ik het idee. Buik stond vanmorgen echt strak. Ga me elke training wegen zodat ik de schade in het oog kan houden.
Ik neem nu ook 25mg clomid/dag ,sinds een week, tijdens men cruise van 200 mg test per 10 dagen. Waarom clomid ? Heb dit eens ergens gelezen dat dat regelmatig word gedaan maar dan tijdens heel de cycle. Dus ik had direct zoiets van hmmm laat ons dat is proberen. Hcg kon ook maar moet ik dat weer mee op vakantie nemen enz en weinig zin in. Mijn testikels begonnen echt wel zwaar te krimpen de laatste weken dus er moet daar terug iets in gang gestoken worden hahaha.
Uiteraard ook mariadistel en nog andere supps om het lichaam een beetje te cleanen de komende weken.