MuscleMeat

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Normaal zit ik rond de 600/750 mg/ week. Nu ga ik dus naar 800/1200mg/ week want men lichaam schreeuwt erom.

Ben nu op een punt gekomen dat ik even alles ga moeten uppen wil ik deze barrière doorbreken.
die 1200mg gaat je zeker bevallen :)

Het is echt niet zo dat als je slin gebruikt zonder hgh je mega vet wordt ofzo.

Tenminste, als je voeding op orde is.

Moet je dan voor trainen zetten, na opwarmen heb je al zo'n belachleijke pomp :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.024
Met igf prewo had ik al een pomp die onhoudbaar was met momenten:D

Zo vanmorgen(fasted) om 9 u in de Gym en ga dit meer doen, lekker rustig en kan dan zonder problemen verschillende toestellen achter elkaar gebruiken. Dus deze vakantie/ rustperiode zal hoofdzakelijk FB trainingen worden maar die vind ik net leuk en je komt met een dikke pomp over heel je lichaam buiten naderhand. Gewicht stond op 86 kg maar wel al wat vocht kwijt van de voorbije weken heb ik het idee. Buik stond vanmorgen echt strak. Ga me elke training wegen zodat ik de schade in het oog kan houden.

Ik neem nu ook 25mg clomid/dag ,sinds een week, tijdens men cruise van 200 mg test per 10 dagen. Waarom clomid ? Heb dit eens ergens gelezen dat dat regelmatig word gedaan maar dan tijdens heel de cycle. Dus ik had direct zoiets van hmmm laat ons dat is proberen. Hcg kon ook maar moet ik dat weer mee op vakantie nemen enz en weinig zin in. Mijn testikels begonnen echt wel zwaar te krimpen de laatste weken dus er moet daar terug iets in gang gestoken worden hahaha.

Uiteraard ook mariadistel en nog andere supps om het lichaam een beetje te cleanen de komende weken.

Met igf prewo had ik al een pomp die onhoudbaar was met momenten:D

Zo vanmorgen(fasted) om 9 u in de Gym en ga dit meer doen, lekker rustig en kan dan zonder problemen verschillende toestellen achter elkaar gebruiken. Dus deze vakantie/ rustperiode zal hoofdzakelijk FB trainingen worden maar die vind ik net leuk en je komt met een dikke pomp over heel je lichaam buiten naderhand. Gewicht stond op 86 kg maar wel al wat vocht kwijt van de voorbije weken heb ik het idee. Buik stond vanmorgen echt strak. Ga me elke training wegen zodat ik de schade in het oog kan houden.

Ik neem nu ook 25mg clomid/dag ,sinds een week, tijdens men cruise van 200 mg test per 10 dagen. Waarom clomid ? Heb dit eens ergens gelezen dat dat regelmatig word gedaan maar dan tijdens heel de cycle. Dus ik had direct zoiets van hmmm laat ons dat is proberen. Hcg kon ook maar moet ik dat weer mee op vakantie nemen enz en weinig zin in. Mijn testikels begonnen echt wel zwaar te krimpen de laatste weken dus er moet daar terug iets in gang gestoken worden hahaha.

Uiteraard ook mariadistel en nog andere supps om het lichaam een beetje te cleanen de komende weken.
wat is de gedachte achter clomid slikken tijdens cruise?

• #2.026
Je LH te stimuleren. Mijn LH ligt al even helemaal plat en ik wil zien of men clomid real is en/ of het ook echt iets gaat doen. In september doe ik een bloedtest en dan zullen we wel zien hoe mijn LH gesteld is tijdens een cruise.

Hcg kan ook maar ik ben al heel gevoelig voor gyno en oestrogeen dus daar wacht ik liever mee.

Ga je de werking van die clomid ook testen met een bloedtest?

• #2.028
Ja via de LH. Die stond de laatste keer op 0.88 na 3 maanden off...

• #2.029
Vanmorgen wederom fasted gaan trainen en stond op 86.3 kilo en droger en vochtvrij dan ik ooit geweest ben.
De rust met de vakantie doet me goed en het eten gaat ook goed en redelijk clean.
Nog steeds geen test gezet en wil ik zo lang mogelijk uitstellen. Neem ook 10 mg aromasin eod.
Zolang ik niet onder die 85 kilo duik en men vet% blijft stabiel (10%) zal er geen test gezet worden. Heb alles hier liggen voor als de jongeheer niet meer werkt maar die heeft nog nooit geweigerd maar voor alles is een eerste keer he.

• #2.030
Heb nog wat gear bijbesteld, een blend van sust\bold. 400 sust +200 Bold per ml.... dan heb ik nog heel wat ruimte voor mijn primo. En 50 mg tabs tbol, enz... had alles al apart liggen maar wil die blend is een kans geven.

Ga starten met 800\400 sust\bold en dan de 2-3de week naar 1200\600 gaan. 600 Bold is mijn Max ivm hematocriet en bp. Primo is minstens 400 mg\week maar liever hoger, heb 70ml liggen dus ja....
Tbol is normaal voldoende op 50 mg\dag en als de gewrichten en pezen ambetant doen komt er nog 200 mg deca bij.

Tijd om een stap verder te gaan.

70 ml primo?
Is dat hg?

• #2.032
Nee 7 vails van 10 ml.

Heb nog wat gear bijbesteld, een blend van sust\bold. 400 sust +200 Bold per ml.... dan heb ik nog heel wat ruimte voor mijn primo. En 50 mg tabs tbol, enz... had alles al apart liggen maar wil die blend is een kans geven.

Ga starten met 800\400 sust\bold en dan de 2-3de week naar 1200\600 gaan. 600 Bold is mijn Max ivm hematocriet en bp. Primo is minstens 400 mg\week maar liever hoger, heb 70ml liggen dus ja....
Tbol is normaal voldoende op 50 mg\dag en als de gewrichten en pezen ambetant doen komt er nog 200 mg deca bij.

Tijd om een stap verder te gaan.
Gaat feest worden zo te zien :p gaat je echt wel lukken, ben benieuwd hoe je op de hoge dosering sust gaat, zal wel een ultra alpha gevoel zijn.

• #2.034
Een dik feest ja!

Was vanmorgen nog wat peptides aan het bestellen en dan nemen die geen PayPal meer aan:mad:

Iemand een betrouwbare peptide site die PayPal gebruikt?

Vanmorgen een zalige training gehad en een dikke vette pomp, gewicht op 86,2 en water is helemaal weg nu. Gaat lekker!

• #2.035
Zit nu op clomid 25 mg/dag, 10 mg aromasin eod, mariadistel, carsil, nac. Omega 3 en multivit.

Nog geen test gezet.

Ondertussen best nieuwsgierig naar je fysiek.

• #2.037
  • #2.038
Vanmorgen weer de Gym bezocht en ik trok strepen op mijn borst, schouders en triceps die ik al lang niet meer gezien heb. Het water is nu echt weg. Gewicht was 86 kg en het 3 x dag eten doet me goed.
Gisterenavond 3 muffins gegeten en deze morgen stond alles strak en de pomp was heftig.

Libido is nog steeds dik in orde, nog altijd veel te hoog volgens men vrouw hahaha.

CTS aan men linkerpols is er nog steeds maar heb het gevoel dat het mindert.

Heb beslist om helemaal geen test meer te zetten tot ik terug on ga. Kwestie van de receptoren Enzo ff te resetten. Vorig jaar ook een tijdje off gegaan en de rebound was hemels.

Het doel is om dik over de 90 kilo te gaan en daar te blijven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven