AndroidHealthClinic

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van morgen was het terug oké. En idd sommige foto's kunnen echt zo zijn van, do you even lift? En dan zie je een andere en heb je zoiets van, ja dat is je goeie hahahaha
Dat is ook de reden waarom ik zelden tot nooit foto's van mezelf maak. Je moet goed je best doen wil je er lekker op komen te staan. Ik heb serieus maar 3-5 fotos op me telefoon van mezelf. 1 van toen ik begon met trainen en een paar van vakantie haha. Ik maak dagelijks fotootjes in me koppie als ik in de spiegel kijk ;)

Als je echt gaat cutten, met test tren en mast en het gaat hard kn dat nog weleens moeilijk worden, geen foto's te maken:p als je echt in de lage bf levels duikt ga je ook op verschillende soorten voeding verschillende looks krijgen en refeeds niet te vergeten. Bij een prep is het sws wel handig!

Sws voor het bijhouden van progress... als je jezelf elke dag in de spiegel ziet zie je verschillen niet zo heftig maar als je fotos naast mekaar legt waar een bepaalde tijd tussen zit zie je pas echt hoe je veranderd bent.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.144
Vanaf vandaag een paar dagen thuis en zondag weer een paar dagen vakantie tot 1 september. Gelijk alles op orde gezet en wat supps en gear gesorteerd en aangevuld.

Moeilijk om er nu al niet dik in te vliegen.... Wel gelijk met 2iu HGH/dag gestart vanaf vandaag :D. Dan kan ik er weer aan gewend raken. Vorige keer met dikke cts geeindigd en wil ik nu vermijden.

IGF, BPC, PEG MGF en alle andere gear zitten op mij te wachten in de kast. Maar eerst morgenvroeg mijn bloedcontrole als de dokter niet zelf op vakantie is en wachten op de resultaten.

Gewicht is wat gezakt de laatste dagen en zit nu tussen de 85-86kg te schommelen. Ik hoop echt dat de rebound gruwelijk gaat zijn, ben er helemaal op voorbereid.

• #2.145
Ik voelde het al aankomen.... Dokter is woensdag op een niet geplande vakantie vertrokken. Ik weet dat ze een appartement heeft aan de belgische kust, dus ja wat zou je zelf doen met dit weer...

Dan maar wachten, niet mijn sterkste eigenschap :p

Ik voelde het al aankomen.... Dokter is woensdag op een niet geplande vakantie vertrokken. Ik weet dat ze een appartement heeft aan de belgische kust, dus ja wat zou je zelf doen met dit weer...

Dan maar wachten, niet mijn sterkste eigenschap :p
Misschien vind ze het helemaal niet erg je een dezer dagen even te verwelkomen in dr vakantie appartementje en wilt ze best een paar buisjes vullen voor je :grinny:

Jij hebt Ikke zijn magazijn nooit gezien zeker?

Wat neem je allemaal voor supps ikke? en verschillen je supps als je off bent tegenover on?

• #2.150
Wat neem je allemaal voor supps ikke? en verschillen je supps als je off bent tegenover on?

Ik neem heel veel supps en dan bedoel ik heel veel. Ik geef meer geld uit aan voedingssupplementen dan aan gear...

Zal eens een foto posten van mijn 2 kasten...

2ahbn1c.jpg

:D

• #2.154
Nope, dat gaat niet goed komen hier thuis, heb nu al 3 kasten voor mij in de keuken. 3de kast staat mijn rijst en typisch "bodybuild food" in.

mm55k.jpg

2nl5u3a.jpg

• #2.155

Supps die ik het belangrijkste vind als ik on ben.

Multi vit
Curcuma
omega 3 + omega 369
Vit D3
Vit C
Prosta complex
NAC
Mariadistel
Zink
B6
Cal&mag&gluc enz.
Digestive Enzymes
Potassium

En daarna komen de poeders zoals hydro whey, creatine, glutamine, leucine, tuarine, egg white poeder een een aantal amino mixen....

Holy shit, nice stock :)

Das idd ne schone winkel :D

Jezus Christus.

Kom ik aan met me multi vit en whey :roflol:

Dus zo is ikke20 dus groot door een grote voorraad kast denk ik :banana:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven