Zo, nog eens gaan trainen en woohoo pump was real.... Was ook al sinds donderdag geleden dat ik nog gaan trainen was. Moest echt wel effe bekomen van zaterdagnacht
Morgenvroeg eerst mijn dochter naar school brengen. Ze gaat naar het eerste leerjaar (6jaar). Gaat echt snel vind ik, ze word groot en ik ouder en ouder

Ook proberen om morgenvroeg bij de dokter te geraken voor bloedcheck zodat we snel kunnen starten met het nieuwe seizoen. Gewicht staat nu op 85 kg maar heb de voorbije week echt weinig gegeten en al helemaal niet regelmatig.
Morgen ook weer starten met werken en dat suckt altijd wel na bijna 4 weken vakantie...
Voeding is tijdens een werkdag ook altijd behelpen maar ga proberen om een magnetron in mijn bestelwagen te zetten zodat ik snel mijn eten kan opwarmen en op deze manier wat meer vast voedsel binnen te krijgen ipv de shakes die ik al jaren drink. Ik krijg koud eten gewoon niet binnen of toch niet voldoende waardoor ik dan ook weer niet aan men kcals kom.
Ik wil echt wel groter worden en dan gaan we ook wat meer moeten gaan eten. Ik heb het met shakes geprobeerd maar kwam onvoldoende bij en voel me dan ellendig (maag/darmen).
Ben nu op een punt gekomen dat mijn huidig voedingspatroon niet meer voldoende is om naar die 95 kilo te groeien, ongeacht de hoeveelheid AS ik zet. Voeding blijft nog steeds de key.
Dit is het doel:
7u30 ontbijtshake
11uur vaste maaltijd (werk)
14u30 vaste maaltijd (werk)
18u vaste maaltijd (thuis)
19u training
20u30 shake (post wo)
21.30uur vaste maaltijd (thuis)
23u shake
Moet nog even bekijken hoe de maaltijden tijdens de dag er gaan uitzien. Moet op 3600-4000 kcals geraken en clean gaat dit moeilijk worden dus zal hier en daar wel junk bij zitten of een dessertje

Ik hou mijn schema altijd lekker. Geen droge rijst met koolvis voor mij