AndroidHealthClinic

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.182
hoe zit het met je bloedruk? ik las tijdje geleden dat je lisinopril nam om je bloeddruk te verlagen
vind je dat het een groot effect heeft in combinatie met AAS?

Heeft een enorm positief effect bij mij zels als ik off gear ben. Mijn lisinopril was op en zit alweer 4 weken zonder en merk het verschil goed. Terug vermoeid enz...

Als je lichaam goed is kom je weg met slecht gezicht :cool:

• #2.185
Zo, nog eens gaan trainen en woohoo pump was real.... Was ook al sinds donderdag geleden dat ik nog gaan trainen was. Moest echt wel effe bekomen van zaterdagnacht :D

Morgenvroeg eerst mijn dochter naar school brengen. Ze gaat naar het eerste leerjaar (6jaar). Gaat echt snel vind ik, ze word groot en ik ouder en ouder :p
Ook proberen om morgenvroeg bij de dokter te geraken voor bloedcheck zodat we snel kunnen starten met het nieuwe seizoen. Gewicht staat nu op 85 kg maar heb de voorbije week echt weinig gegeten en al helemaal niet regelmatig.
Morgen ook weer starten met werken en dat suckt altijd wel na bijna 4 weken vakantie...
Voeding is tijdens een werkdag ook altijd behelpen maar ga proberen om een magnetron in mijn bestelwagen te zetten zodat ik snel mijn eten kan opwarmen en op deze manier wat meer vast voedsel binnen te krijgen ipv de shakes die ik al jaren drink. Ik krijg koud eten gewoon niet binnen of toch niet voldoende waardoor ik dan ook weer niet aan men kcals kom.
Ik wil echt wel groter worden en dan gaan we ook wat meer moeten gaan eten. Ik heb het met shakes geprobeerd maar kwam onvoldoende bij en voel me dan ellendig (maag/darmen).
Ben nu op een punt gekomen dat mijn huidig voedingspatroon niet meer voldoende is om naar die 95 kilo te groeien, ongeacht de hoeveelheid AS ik zet. Voeding blijft nog steeds de key.

Dit is het doel:

7u30 ontbijtshake
11uur vaste maaltijd (werk)
14u30 vaste maaltijd (werk)
18u vaste maaltijd (thuis)
19u training
20u30 shake (post wo)
21.30uur vaste maaltijd (thuis)
23u shake

Moet nog even bekijken hoe de maaltijden tijdens de dag er gaan uitzien. Moet op 3600-4000 kcals geraken en clean gaat dit moeilijk worden dus zal hier en daar wel junk bij zitten of een dessertje :p
Ik hou mijn schema altijd lekker. Geen droge rijst met koolvis voor mij :cool:

Pasta salades ofzo maken om koud te eten?

Druk leventje man. Gezin, kids, alles geven voor BB (en dat is een berg werk :D). Respect.

• #2.188
Word je beu, heb ik al genoeg geprobeerd.

Nee het moeten echte maaltijden worden zoals; aardappelen met groentjes en kip/kalkoen/zalm/beef en pasta's met veel gehakt en weinig pasta. Ben geen grote koolhydraten fan.

Word je beu, heb ik al genoeg geprobeerd.

Nee het moeten echte maaltijden worden zoals; aardappelen met groentjes en kip/kalkoen/zalm/beef en pasta's met veel gehakt en weinig pasta. Ben geen grote koolhydraten fan.
Hoeveel carbs zit je nu en vetten minder bloat klinkt wel nice maar dan verlies je toch een deel fullness in je spieren niet?

• #2.190
Druk leventje man. Gezin, kids, alles geven voor BB (en dat is een berg werk :D). Respect.

Thanks.

Eigen zaak, gezin (en er ook voor hun zijn) en al het eten binnen krijgen + training is vrij heavy... Mijn vrouw heeft ook haar hobby dus de avonden zijn hier strak geregeld en een geluk dat de gym 24u/24u open is.
Is geen uitzondering dat ik met momenten om 23uur naar de gym vertrek :wl:

Maar ja "normaal doen/zijn" staat niet in mijn woordenboek.

• #2.191
Hoeveel carbs zit je nu en vetten minder bloat klinkt wel nice maar dan verlies je toch een deel fullness in je spieren niet?

Nu meet ik niets af. En op low carbs word ik wel wat platter maar shape is wel lekkerder en voel me veeel beter.
Maar het doel is om vanaf volgende week op ongeveer 300 gram carbs te gaan zitten met dan op trainingsdagen nog wat dextrose of zo.
We zullen wel zien hoe het loopt. Ik bekijk alles dag per dag als ik start.

Waarom niet wat eerder opstaan en rustig groot,uitgebreid ontbijt eten van bv 1000 kcal?

• #2.193
Mijn eetlust is smorgens 0. En met smorgens bedoel ik 7uur niet 10 uur :D

Je kunt je warme maaltijd ook in de blender kiepen..
Haha..2 eetlepels olijfolie erbij....

Musclemeat een idee? Persoonlijk vind ik de roasted kipreepjes goed te eten koud.

• #2.199
Musclemeat ken ik en bestel er wel eens. Maar koud eten is een no go voor mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven