XXL Nutrition

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit je op die hg hgh bio..... waar je ook je gebruikelijke spullen van hebt?

Ik heb een paar pennen in Turkije gehaald op vakantie en die ga ik eens proberen als ik weer on ga. Helaas zit er nog steeds geen schot in zaak en dat lever veel stress en frustratie op.
Zo zie je maar weer dat het niet zo vanzelfsprekend is als iedereen hier altijd maar verkondigd.

Ik heb een paar pennen in Turkije gehaald op vakantie en die ga ik eens proberen als ik weer on ga. Helaas zit er nog steeds geen schot in zaak en dat lever veel stress en frustratie op.
Zo zie je maar weer dat het niet zo vanzelfsprekend is als iedereen hier altijd maar verkondigd.

Je zou toch beter moeten weten bro..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.765
Veel last gehad?

Ik heb eens een heftige aanval gehad die kwartier duurde en nadien er twee volle dagen last van gehad (lichte pijn aan longen bij inademen). Alles voor de gainzzz :D

Neen na een half uurtje was het weer oke.

Toen mijn vrouw nog injecteerde (ongeveer 10 jaar geleden) heeft ze eens in een aders gestoken/geinjecteerd (ze vond aspireren vies....) Het was toen 5 ml/keer (geen tren) en ik weet niet hoeveel ml ik binnen heb gekregen maar het licht ging uit ;) Was pas helemaal terug bij bewustzijn toen de ambulancier naast me stond in de woonkamer. Daarna ben ik 2 maanden naturel geweest :roflol: Ben niet mee gegaan met de bus want in Belgie moeten zij dan een melding doen met de bekende gevolgen en daar had ik uiteraard geen zin in. Dus effe aftekenen en klaar. 4 weken heb ik moeite gehad met ademen en kon ik geen inspanningen doen. Men longen hebben toen een zware klap gekregen. Vanaf toen heeft men vrouw ook nooit meer geinjecteerd bij mij :p
Dus ik ken het gevoel en als ik dat voel stop ik met injecteren en ga effe in de douche staan met lauw/koud water (tip) en daarna prikken we verder op een andere plaats. You gotta love this mess :D

• #2.766

Nope ik gebruik ongelabelde hgh recht vanuit het fabriek.

Wat run je nu van pct?

• #2.767
Oh ja Vandaag ook getraind met Big John. Rug/biceps. Onze junior word huuge :D.

Woensdag ga ik normaal nog eens met onze Bijnenbuilding trainen.

Neen na een half uurtje was het weer oke.

Toen mijn vrouw nog injecteerde (ongeveer 10 jaar geleden) heeft ze eens in een aders gestoken/geinjecteerd (ze vond aspireren vies....) Het was toen 5 ml/keer (geen tren) en ik weet niet hoeveel ml ik binnen heb gekregen maar het licht ging uit ;) Was pas helemaal terug bij bewustzijn toen de ambulancier naast me stond in de woonkamer. Daarna ben ik 2 maanden naturel geweest :roflol: Ben niet mee gegaan met de bus want in Belgie moeten zij dan een melding doen met de bekende gevolgen en daar had ik uiteraard geen zin in. Dus effe aftekenen en klaar. 4 weken heb ik moeite gehad met ademen en kon ik geen inspanningen doen. Men longen hebben toen een zware klap gekregen. Vanaf toen heeft men vrouw ook nooit meer geinjecteerd bij mij :p
Dus ik ken het gevoel en als ik dat voel stop ik met injecteren en ga effe in de douche staan met lauw/koud water (tip) en daarna prikken we verder op een andere plaats. You gotta love this mess :D
best heftig dit :P hoe snel voel je dit opkomen? het hoesten dan, niet het KO gaan :roflol: ik injecteer altijd vrij traag zodat ik, mocht ik in een ader zitten, niet de full dose op m'n donder krijg :o

• #2.769
Binnen de 20 seconden. Ik injecteer ook traag en gisteren was het na 0.6 ml al raak. Dus effe pauze houden en kuchen :D

En ja ik aspireer ;)

Heb het laatste weken 3x gehad, 1x zo erg dat ik echt pijn had in precies het midden van me rug 2 dagen lang. Normaal is het altijd zo weer over

je kunt het zonder aspireren doen als je het max 2ml houdt en rustig injecteert, ook al zit het in het bloed dan is het nog geen ramp.
Bij test en de mildere dingen zie ik geen probleem.
Maar dit is geen medisch advies ik ben namelijk geen dokter.

je kunt het zonder aspireren doen als je het max 2ml houdt en rustig injecteert, ook al zit het in het bloed dan is het nog geen ramp.
Bij test en de mildere dingen zie ik geen probleem.
Maar dit is geen medisch advies ik ben namelijk geen dokter.

Ram jij maar 2 ml Test in je ader. Dit soort opmerkingen moet eigenlijk gewoon een straf op staan.

Beste is direct in je hart.
Verspreid het het snelst.

Sommige mensen kunnen niet voor zichzelf nadenken, dit begrijp ik.

Ik denk zelf na en kom tot dezelfde conclusie als veel verschillende coaches die niet aspireren zoals Dave palumbo, coach trevor (enhanced athlete)enz.

Sommige mensen kunnen niet voor zichzelf nadenken, dit begrijp ik.

Ik denk zelf na en kom tot dezelfde conclusie als veel verschillende coaches die niet aspireren zoals Dave palumbo, coach trevor (enhanced athlete)enz.

Vertel me eens, met een fatsoenlijke onderbouwing, waarom je het niet zou doen dan. En kom niet aan met iets als "het is makkelijker" want aspireren kost echt geen enkele moeite als je niet motorisch gehandicapt bent en over 2 functionerende armen en handen beschikt.

Ik aspireer wel maar maak het punt dat het geen zak uitmaakt, jullie doen alsof je er dood van kan neervallen als je direct in je ader zou spuiten.

Het lijkt me niet ideaal om olie in je bloed te spuiten, meer in de zin van als je 600mg test ineens in je bloed spuit dat dat psychisch wat bijwerkingen kan geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven