XXL Nutrition

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het lijkt me niet ideaal om olie in je bloed te spuiten, meer in de zin van als je 600mg test ineens in je bloed spuit dat dat psychisch wat bijwerkingen kan geven.

Je kunt beter niks meer zeggen want je praat poep. Vervuiling van de log.
Ik neem je niet kwalijk dat je er geen verstand van hebt maar deze onzin moet je niet verkondigen. Als je uitleg wilt stuur je maar n pb

Het lijkt me niet ideaal om olie in je bloed te spuiten, meer in de zin van als je 600mg test ineens in je bloed spuit dat dat psychisch wat bijwerkingen kan geven.
bloed = water

water mixt niet met olie.. wat denk je dat er gebeurd terwijl je hart de olie door al je haarvaatjes probeert te pompen?

*overigens al zelf 2x gehad zelfs na aspireren (in me glute) dat er na 1cc opeens bloed me spuit in loopt met een noodgang en daarna me halve reet in de fik staat :-/

*overigens al zelf 2x gehad zelfs na aspireren (in me glute) dat er na 1cc opeens bloed me spuit in loopt met een noodgang en daarna me halve reet in de fik staat :-/
Zou ik zoiets gehad kunnen hebbén laatst. Dacht aan tren hoest maar ben geen mietje maar kon toch een uur gaan liggen met pijn op men rug en longen en had een dag lang goed last

Zou ik zoiets gehad kunnen hebbén laatst. Dacht aan tren hoest maar ben geen mietje maar kon toch een uur gaan liggen met pijn op men rug en longen en had een dag lang goed last
Ooit gelezen dat je we long embolie van kan krijgen. Maar of dit klopt weet ik niet.

@ikke 20

Hoe gaat het momenteel?

Ooit gelezen dat je we long embolie van kan krijgen. Maar of dit klopt weet ik niet.

@ikke 20

Hoe gaat het momenteel?

Dit klopt zeker. Van zowel lucht als olie kun je embolieen krijgen. Van lucht overlijd je na 8ml in een ader (ff uit mn hoofd). Bij olie heb je sneller micro embolieen wat uiteindelijk ook dodelijk kan zijn.

Kleine moeite om te aspireren..voral in benen waar veel aders lopen

Men vriendin aspireeert altijd en het was 0.8x40 in glutes...

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.788

@ikke 20

Hoe gaat het momenteel?

Alles goed hier.
Daarnet gaan trainen met Bijnenbuilding onze geilen beer :D Ik dacht dat ik erg was maar den deze begint gewoon spontaan te roepen naar p*ssy zonder hij het beseft :roflol:
Training was rustig maar goed. Was borst/triceps.

Ik ga vanaf nu weer even de full body workouts doen (1 werkset voor elke spier). Hou daar eigenlijk wel van en vind het leuk trainen zo. Shape is redelijk, nog steeds op ongeveer 89 kilokes.

• #2.789
Dit klopt zeker. Van zowel lucht als olie kun je embolieen krijgen. Van lucht overlijd je na 8ml in een ader (ff uit mn hoofd). Bij olie heb je sneller micro embolieen wat uiteindelijk ook dodelijk kan zijn.

Kleine moeite om te aspireren..voral in benen waar veel aders lopen

Moet aspireren? neen dat hoeft niet, ze leren het zelf niet meer aan als je nu een opleiding start... Maar als je 3-5 ml AS in je been/kont jast raad ik het wel aan ;)

• #2.790
  • Like
Waarderingen: vntl
glutes gewoon 0.8x40
Nooit problemen, nu heb ik ook een dikke ass :P

Alles goed hier.
Daarnet gaan trainen met Bijnenbuilding onze geilen beer :D Ik dacht dat ik erg was maar den deze begint gewoon spontaan te roepen naar p*ssy zonder hij het beseft :roflol:
Training was rustig maar goed. Was borst/triceps.

Ik ga vanaf nu weer even de full body workouts doen (1 werkset voor elke spier). Hou daar eigenlijk wel van en vind het leuk trainen zo. Shape is redelijk, nog steeds op ongeveer 89 kilokes.
Dat had ik al door backstage op de JBC, dat Bijnenbuilding een geile beer is :roflol: Iedereen in spanning en gefocused op de wedstrijd. Hij alleen maar bikini chicks aan het spotten en vertellen wat die ermee van plan was :P

• #2.800
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven