Pumpie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 440
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd. Heb het wel liggen maar zet geen hcg.
Mijn testes zijn een beetje gekrompen maar laat ons zeggen dat ze op 75 % van hun oorspronkelijke grootte zitten nu. Als ik de test op 500-750 zet dan krimpen ze wel iets meer.
Als ik ga stoppen met blast/cruise dan komt de hcg erin.
? Haha maar leuk logje ga je volgen!Dus in principe lijk je nu op een gecastreerde hond? Haha maar leuk logje ga je volgen!

Zo lang ik de vrouw blij kan houden is het voor mij in orde. Kinderen komen er zeker niet meer bij.![]()

Nog nooit. Vroeger veel weken deca gebruikt en heeft nog nooit geweigerd. Binnen de 10 seconden staat hij gereed. Vroeger ook nooit nagekuurd of test langer laten doorlopen of dergelijke maar een libido dip heb ik nooit gehad tussen de kuren en tijdens de kuren. Wel futloos, vermoeid soms maar op het gebied van sex ben ik nooit moe haha en altijd gereed![]()

Dan beter toch maar snel even de gym induiken 

Vanmorgen dus borst getraind om 9uur en ik blijf het zeggen.... Smorgens trainen is KUT
Maar beter dit dan geen training. Weinig pomp maar kracht zat vrij goed maar was snel leeg. Tja als je maar 1 maaltijd binnen hebt kan je niet veel verwachten
Morgenavond/nacht Rug/biceps gaan trainen.
Net 300 mg test + 260 mg tren E gezet en woensdag gaat er 300 mg test + 250 mg deca + 200 mg mast in.
Dit weekend vrij slecht men voeding gevolgd met gisterenavond pizza en deze avond frietjes met Royal bicky.
Ben echt blij dat ik morgen weer netjes volgens men schema kan eten voel me gewoon veel beter als ik clean eet dan al die vettige rommel.

Ziet er allemaal weer heel goed uit hé Ikke,
hoe komt dat je de tren wel wat laat zakken ?
Btw : zo eens een paar dagen niet strikt eten of strikt leven kan best eens deugd doen kerel
(al denk je wel altijd van k*t !!!)

Heb je geen cafeïne tabs ofzo voor de ochtend trainingen? Ik train vaak om 05u 's morgens en met een flinke dosis
cafeine of pre work out in mijn mik gaat dat nog aardig![]()

Dus 25mcg T3 zou eigenlijk ideaal zijn om een clean bulk te doen op deca/test? Of denk je dat het de tren is die maakt dat je nog droger wordt?
Ja..toch heftige sides op die tren?? Is nu pas de eerste keer dat ik je hierover hoor. Was het erin geslopen..merkte je t zelf of werd je erop gewezen door je omgeving?
Whaaa ik train altijd s'morgens ...ben ik nog fit en sterk!
S'avonds heb ik geen zin meer..dan eet ik alleen
Lees nog steeds mee..mooi hoe gemotiveerd je blijft!

Tren maakt je vasculairder. Heb niet het idee dat het je droog maakt, lees vet verbrand. Dat doe je met je voeding.
Zolang de tren er in zit blijf ik op 25mcg T3/dag zitten.

De androgenen in tren hebben toch wel Een vetverbrandende werking, dacht ik altijd. Uiteraard blijft
Voeding het belangrijkste.
En de androgenen drijven ook vocht af.

Vanavond dus rug /biceps getraind met Trenaldo en zijn maat in hun gym en het was een leuke training. Relaxte gasten en dat heb ik wel graag
Zijn maat heeft wat actiefoto's van ons maar ik weet niet wat het is maar ik "pak" niet op foto's
Ze konden beide wel beamen dat ik sinds vorige week weer een beetje gegroeid ben en nu wat voller sta. Dus de voeding uppen doet zijn werk. Nu alleen oppassen dat ik niet te veel opblaas (vocht) want daar had ik vroeger met deca altijd last mee.
Heb wel nog een wat vagere pic van daarnet van de rug maar is met men shitty gsm genomen dus ja...
Morgen rust en dat gaat goed doen.
---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:53 ----------
Denk persoonlijk dat tren meer vochtafdrijvend is dan een vetverbrander en je er zo harder en voller uitziet terwijl je vet% hetzelfde blijft. Let op, dat is mijn gevoel/mening.
Als de boeken iets anders zeggen dan daar kan ik ook mee leven![]()