XXL Nutrition

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zet geen hcg toch?

• Topic Starter Topic Starter
idd. Heb het wel liggen maar zet geen hcg.

Mijn testes zijn een beetje gekrompen maar laat ons zeggen dat ze op 75 % van hun oorspronkelijke grootte zitten nu. Als ik de test op 500-750 zet dan krimpen ze wel iets meer.

Als ik ga stoppen met blast/cruise dan komt de hcg erin.

idd. Heb het wel liggen maar zet geen hcg.

Mijn testes zijn een beetje gekrompen maar laat ons zeggen dat ze op 75 % van hun oorspronkelijke grootte zitten nu. Als ik de test op 500-750 zet dan krimpen ze wel iets meer.

Als ik ga stoppen met blast/cruise dan komt de hcg erin.

Dus in principe lijk je nu op een gecastreerde hond :P? Haha maar leuk logje ga je volgen!

Nooit last van als je deca hebt gebruikt?

Nog nooit. Vroeger veel weken deca gebruikt en heeft nog nooit geweigerd. Binnen de 10 seconden staat hij gereed. Vroeger ook nooit nagekuurd of test langer laten doorlopen of dergelijke maar een libido dip heb ik nooit gehad tussen de kuren en tijdens de kuren. Wel futloos, vermoeid soms maar op het gebied van sex ben ik nooit moe haha en altijd gereed :D

Nog nooit. Vroeger veel weken deca gebruikt en heeft nog nooit geweigerd. Binnen de 10 seconden staat hij gereed. Vroeger ook nooit nagekuurd of test langer laten doorlopen of dergelijke maar een libido dip heb ik nooit gehad tussen de kuren en tijdens de kuren. Wel futloos, vermoeid soms maar op het gebied van sex ben ik nooit moe haha en altijd gereed :D

Jou vrouw heeft geluk :D

Ik weet het maar ze vergeet dat regelmatig. :cool:

---------- Toegevoegd om 08:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ----------

Sebiet een dagje werken en morgenvroeg rond 11 uur ga ik borst trainen.

Kan zijn dat ik ga trainen in Turnhout (Basic-fit) want daarna zit ik heel de dag in Gierle. Anders is het weer 2 dagen rust na elkaar en ik weet niet of ik dat nu aankan :D Dan beter toch maar snel even de gym induiken :p

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:36 ----------

Vandaag heel de dag cardio gedaan. Gisteren armen + schouders getraind en vandaag heel de dag een breekhamer vasthebben van 20 kilo is vrij heftig :eek: :D

Weer nen halve kilo kwijt :p

ayuji1.jpg

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ----------

Yeah buddy!!!!!

Arnold classic live Men's Open en Bikini

Wat wil een BB'er nog meer op een zaterdagavond :D

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:02 ----------

Ga je je T3 nog naar 25 brengen? Ivm je bulk?

Even terug hier op inpikken.

T3 gaat vanaf morgen naar 25 mcg/dag want ik kan het bijna niet meer houden van de honger en word ook nog droger dan ik al was.... Kan ook de tren zijn dat nu op volle toeren aan het draaien is maar sinds ik de t3 verhoogd heb is het feest :p

Ikzelf merk een groot verschil tussen 25 en 50 mcg T3/dag. Bij 50 gaat het ineens vrij hard bij mij...

Ivm de mast werk ik men vail op en laat de andere even dicht, denk nog voor 2-3 weken te hebben op 200mg/week.

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

Morgen start Week 5 en cleanbulk is volop bezig.

300mg test E word 600mg
400mg Tren E word 250 mg
200mg mast E
250mg Deca
25ug T3/dag
1mg ED arimidex voor het slapengaan. Gyno aan linkerkant en nu de test omhoog gaat hoop ik dat de Ari zijn werk doet.

Anavar is op en men ander potje Anavar laat ik nog even gesloten.
igf is nog steeds op.

Heb ik al gezegd dat deze blast heerlijk gaat op dit moment :D

Vanmorgen dus borst getraind om 9uur en ik blijf het zeggen.... Smorgens trainen is KUT :D
Maar beter dit dan geen training. Weinig pomp maar kracht zat vrij goed maar was snel leeg. Tja als je maar 1 maaltijd binnen hebt kan je niet veel verwachten :(

Morgenavond/nacht Rug/biceps gaan trainen.

Net 300 mg test + 260 mg tren E gezet en woensdag gaat er 300 mg test + 250 mg deca + 200 mg mast in.

Dit weekend vrij slecht men voeding gevolgd met gisterenavond pizza en deze avond frietjes met Royal bicky.

Ben echt blij dat ik morgen weer netjes volgens men schema kan eten voel me gewoon veel beter als ik clean eet dan al die vettige rommel.

Vanmorgen dus borst getraind om 9uur en ik blijf het zeggen.... Smorgens trainen is KUT :D
Maar beter dit dan geen training. Weinig pomp maar kracht zat vrij goed maar was snel leeg. Tja als je maar 1 maaltijd binnen hebt kan je niet veel verwachten :(

Morgenavond/nacht Rug/biceps gaan trainen.

Net 300 mg test + 260 mg tren E gezet en woensdag gaat er 300 mg test + 250 mg deca + 200 mg mast in.

Dit weekend vrij slecht men voeding gevolgd met gisterenavond pizza en deze avond frietjes met Royal bicky.

Ben echt blij dat ik morgen weer netjes volgens men schema kan eten voel me gewoon veel beter als ik clean eet dan al die vettige rommel.

Ziet er allemaal weer heel goed uit hé Ikke,
hoe komt dat je de tren wel wat laat zakken ?
Btw : zo eens een paar dagen niet strikt eten of strikt leven kan best eens deugd doen kerel ;)
(al denk je wel altijd van k*t !!!)

Heb je geen cafeïne tabs ofzo voor de ochtend trainingen? Ik train vaak om 05u 's morgens en met een flinke dosis
cafeine of pre work out in mijn mik gaat dat nog aardig ;)

noem eens wat gewichten die je nu weg drukt dan?

noem eens wat gewichten die je nu weg drukt dan?

Dat hou ik echt niet bij hoor. Ik train om spiermassa op te bouwen en niet om extra kracht op te bouwen. Mijn uitvoeringen van elke oefening die ik doe is redelijk spot on en er word enkel gecheat bij een laatste set als ik all out ga...

Dus welk gewicht ik 1 of 2 x omhoog krijg weet ik niet en intereseert me eigenlijk niets.

Maar soms word er wel wat gewicht gebruikt hoor ;)

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

Ziet er allemaal weer heel goed uit hé Ikke,
hoe komt dat je de tren wel wat laat zakken ?
Btw : zo eens een paar dagen niet strikt eten of strikt leven kan best eens deugd doen kerel ;)
(al denk je wel altijd van k*t !!!)

400 mg was vrij zwaar voor me, zweten en agressie/ambetant zijn kwamen hard binnen op een gegeven moment. Als je met je eigen geen blijf meer weet dan is het niet meer leuk.... Dus ik drop nu de tren naar 250 mg/week en de test gaat omhoog. Met test + arimidex voel ik me altijd vrij goed.

En de deca + tren is een zalige combinatie, gevaarlijk voor gyno maar f**k it als ik me er van de winter nog aan stoor dan laat ik het weghalen en klaar.

Dat kan raar klinken maar ik ben niet zo voor het vettige eten. Geef mij maar op restaurant een lekker stuk zalm of vis of een dikke steak met gebakken patatjes dan een pizza of een een zak friet ;)

Morgen wegen en meten en het ziet er al goed uit voor de moment :cool:

---------- Toegevoegd om 09:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:54 ----------

Heb je geen cafeïne tabs ofzo voor de ochtend trainingen? Ik train vaak om 05u 's morgens en met een flinke dosis
cafeine of pre work out in mijn mik gaat dat nog aardig ;)

Ik neem steeds een PWO shake, MP assault. Maar smorgens moeten ze mij met rust laten :D

Trainen om 12 uur snachts is nog steeds DE shit voor mij :cool:

Ja..toch heftige sides op die tren?? Is nu pas de eerste keer dat ik je hierover hoor. Was het erin geslopen..merkte je t zelf of werd je erop gewezen door je omgeving?

Whaaa ik train altijd s'morgens ...ben ik nog fit en sterk!
S'avonds heb ik geen zin meer..dan eet ik alleen :p

Lees nog steeds mee..mooi hoe gemotiveerd je blijft!

Dus 25mcg T3 zou eigenlijk ideaal zijn om een clean bulk te doen op deca/test? Of denk je dat het de tren is die maakt dat je nog droger wordt?

Dus 25mcg T3 zou eigenlijk ideaal zijn om een clean bulk te doen op deca/test? Of denk je dat het de tren is die maakt dat je nog droger wordt?

Tren maakt je vasculairder. Heb niet het idee dat het je droog maakt, lees vet verbrand. Dat doe je met je voeding.

Zolang de tren er in zit blijf ik op 25mcg T3/dag zitten.

---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

Ja..toch heftige sides op die tren?? Is nu pas de eerste keer dat ik je hierover hoor. Was het erin geslopen..merkte je t zelf of werd je erop gewezen door je omgeving?
Whaaa ik train altijd s'morgens ...ben ik nog fit en sterk!
S'avonds heb ik geen zin meer..dan eet ik alleen :p
Lees nog steeds mee..mooi hoe gemotiveerd je blijft!

Heftige sides niet maar het zweten begon heftiger en heftiger te worden en ik wist met mezelf geen blijf meer en werd ambetant. Mijn vrouw heeft nu ook even een minder momentje (niet door ons gezin maar door externe factoren) en ik moet ze momenteel met fluwelen handschoenen aanpakken of ze ontploft.

Tren en fluwelen handschoenen gaan echt niet samen. Ik voelde dat de tren op 400mg/week zich aan het "opbouwen" was dus effe de dosis verlagen. Ik ga momenteel toch al hard genoeg :D

Motivatie is geen probleem, gewoon even in de spiegel kijken :eek: :p

Tren maakt je vasculairder. Heb niet het idee dat het je droog maakt, lees vet verbrand. Dat doe je met je voeding.

Zolang de tren er in zit blijf ik op 25mcg T3/dag zitten.

De androgenen in tren hebben toch wel Een vetverbrandende werking, dacht ik altijd. Uiteraard blijft
Voeding het belangrijkste.

En de androgenen drijven ook vocht af.

Vanavond dus rug /biceps getraind met Trenaldo en zijn maat in hun gym en het was een leuke training. Relaxte gasten en dat heb ik wel graag :cool:

Zijn maat heeft wat actiefoto's van ons maar ik weet niet wat het is maar ik "pak" niet op foto's :roflol:

Ze konden beide wel beamen dat ik sinds vorige week weer een beetje gegroeid ben en nu wat voller sta. Dus de voeding uppen doet zijn werk. Nu alleen oppassen dat ik niet te veel opblaas (vocht) want daar had ik vroeger met deca altijd last mee.

Heb wel nog een wat vagere pic van daarnet van de rug maar is met men shitty gsm genomen dus ja...

Morgen rust en dat gaat goed doen.

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:53 ----------

De androgenen in tren hebben toch wel Een vetverbrandende werking, dacht ik altijd. Uiteraard blijft
Voeding het belangrijkste.

En de androgenen drijven ook vocht af.

Denk persoonlijk dat tren meer vochtafdrijvend is dan een vetverbrander en je er zo harder en voller uitziet terwijl je vet% hetzelfde blijft. Let op, dat is mijn gevoel/mening.

Als de boeken iets anders zeggen dan daar kan ik ook mee leven ;)

Vanavond dus rug /biceps getraind met Trenaldo en zijn maat in hun gym en het was een leuke training. Relaxte gasten en dat heb ik wel graag :cool:

Zijn maat heeft wat actiefoto's van ons maar ik weet niet wat het is maar ik "pak" niet op foto's :roflol:

Ze konden beide wel beamen dat ik sinds vorige week weer een beetje gegroeid ben en nu wat voller sta. Dus de voeding uppen doet zijn werk. Nu alleen oppassen dat ik niet te veel opblaas (vocht) want daar had ik vroeger met deca altijd last mee.

Heb wel nog een wat vagere pic van daarnet van de rug maar is met men shitty gsm genomen dus ja...

Morgen rust en dat gaat goed doen.

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:53 ----------

Denk persoonlijk dat tren meer vochtafdrijvend is dan een vetverbrander en je er zo harder en voller uitziet terwijl je vet% hetzelfde blijft. Let op, dat is mijn gevoel/mening.

Als de boeken iets anders zeggen dan daar kan ik ook mee leven ;)

De exacte wetenschap laat ik ook liever aan anderen over ;)

De magische badkamer spot hahaha

2mpblhe.jpg

---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:07 ----------

2rxfuqx.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven