XXL Nutrition

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
thanks!

Het inderdaad een leuk gevoel als je weet dat je terug gaat groeien. Momenteel zegt de spiegel wel veel en de omgeving zegt ook wel dat het in orde is maar als je kleren overal net wat losser beginnen te zitten is dat toch steeds van hmmm.

Zit momenteel met net iets teveel verschillende AS in men lichaam om deze niet 200% te benutten. Dan cut ik liever nog een procent of 2 vet tijdens men cruise. Tijdens de vorige cruise ben ik bijna niets van gewicht verloren. Je staat dan enkel iets minder bol en vol...

Trenaldo is nog aan het slapen denk ik... jaja was een goede training gisterenavond ;)

Geen video's gemaakt? :D

Bij ons zijn een paar jongens die alles filmen en hele training foto's lopen maken. Vind het zelf een beetje vreemd...als het ECHT rustig is wil ik nog weleens een foto'tje trekken maar uitgebreid filmen en foto's ben ik toch net wat te bescheiden voor denk ik

Geen video's gemaakt? :D

Bij ons zijn een paar jongens die alles filmen en hele training foto's lopen maken. Vind het zelf een beetje vreemd...als het ECHT rustig is wil ik nog weleens een foto'tje trekken maar uitgebreid filmen en foto's ben ik toch net wat te bescheiden voor denk ik

Geen tijd voor gehad :p Filmen kan maar ben ook niet zo foto/media geil :D

In!

Zal de training van gisteren samen met Trenaldo en zijn maat hier ook posten.

Training:

Opwarming
Wide grip pull ups supported weight (18kg) (toestel) hiermee kan je je echt 100% op je lats concentreren en dat voelde ze snel. 3 sets 12-15
Seated row machine smal grip om de binnenkant rug op te warmen en bleod op de juiste plekken te krijgen.
3 sets 12-15

Start
Lat pull machine Plate loaded 4 sets 12 reps waarbij de laatste een dropset word voorafgegaan door maximum gewicht en tot falen al zijn dit maar 5 reps.
Seated rows wide grip plate loaded 3 sets 12 reps waarbij de laatste een dropset word voorafgegaan door maximum gewicht en tot falen al zijn dit maar 5 reps.

Cable Rows 2 sets smal + 2sets breed steeds minstens 12-15 reps

Reverse pec deck 3 sets 12reps zwaar gewicht. Is ook voor schouders maar doe neem deze steeds mee met rug.
Lat pull toestel smalle grip weet niet hoe ik dit moet uitleggen maar het is geen standaard lat pull oefening die ik doe.
3 sets 12-15 reps.

Zoals trenaldo al zei, soms zijn het kleine veranderingen die de oefening heel wat effectiever maken... ellebogen beetje omhoog en BOEM f**k was da hehe
Veel reps en veel volume maar ik gebruik ook redelijk wat gewicht bij de oefeningen. Als ik zeg all out tot failure dan springen men ogen bijna uit men kop en krijg ik een vieze "focus" blik hahahahaha

Biceps hebben we vrij rustig gehouden. Er is een reden waarom ik armen apart train... ik steek al mijn energie in men rug training en ben vrij leeg erna.
Biceps rope pull 3 sets 12 reps
Ez bar curls (3 sets)
21's (3x)

Zal de training van gisteren samen met Trenaldo en zijn maat hier ook posten.

Training:

Opwarming
Wide grip pull ups supported weight (18kg) (toestel) hiermee kan je je echt 100% op je lats concentreren en dat voelde ze snel. 3 sets 12-15
Seated row machine smal grip om de binnenkant rug op te warmen en bleod op de juiste plekken te krijgen.
3 sets 12-15

Start
Lat pull machine Plate loaded 4 sets 12 reps waarbij de laatste een dropset word voorafgegaan door maximum gewicht en tot falen al zijn dit maar 5 reps.
Seated rows wide grip plate loaded 3 sets 12 reps waarbij de laatste een dropset word voorafgegaan door maximum gewicht en tot falen al zijn dit maar 5 reps.

Cable Rows 2 sets smal + 2sets breed steeds minstens 12-15 reps

Reverse pec deck 3 sets 12reps zwaar gewicht. Is ook voor schouders maar doe neem deze steeds mee met rug.
Lat pull toestel smalle grip weet niet hoe ik dit moet uitleggen maar het is geen standaard lat pull oefening die ik doe.
3 sets 12-15 reps.

Zoals trenaldo al zei, soms zijn het kleine veranderingen die de oefening heel wat effectiever maken... ellebogen beetje omhoog en BOEM f**k was da hehe
Veel reps en veel volume maar ik gebruik ook redelijk wat gewicht bij de oefeningen. Als ik zeg all out tot failure dan springen men ogen bijna uit men kop en krijg ik een vieze "focus" blik hahahahaha

Biceps hebben we vrij rustig gehouden. Er is een reden waarom ik armen apart train... ik steek al mijn energie in men rug training en ben vrij leeg erna.
Biceps rope pull 3 sets 12 reps
Ez bar curls (3 sets)
21's (3x)
Was een toppertje ;)!
Kijk alvast uit naar de volgende

Die komt er zeker ;)

---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ----------

Nieuw voedingsschema om terug rustig op te bouwen.

Carbs omhoog maar nog niet te extreem en men ALL day protein is eindelijk op dus ga ik volledig over op Hydro whey van XXL Vanille. Het is een experiment want normaal neem ik altijd een mix van eiwitten voor het slapen gaan maar ik hou jullie zeker op de hoogte hoe dit hier gaat evolueren.

1. 75 gram Nestle baby Vanille + 50 gram hydro whey + 1 banaan.
2. 120 gram meergranenbrood + 4 eieren + 15 gram kaas + 1ui.
3. 70 gram rice powder of 75 gram Nestle baby Vanille + 30 gram hydro whey.
4. 100 gram volkorenpasta + verse spaghetti saus met veel gehakt.
* PWO mp assault 1 scoop.
* Na training onmiddelijk 30 gram rice powder + 25 gram hydro whey.
5. 50gram rijst + 150 gram groenten + 150 kip/kalkoen/zalm.
6. 50 gram hydro whey + 1 banaan.

Vandaag mee gestart en ik voel de extra carbs al door mijn lichaam gieren...

Time to get serious....

Vanwaar eigenlijk Nestle baby vanllie, is die gezond en lekker?
Voor de rest ziet het er goed uit!

Volg de log nog steeds, maar mogen wel wat vaker update pics komen ;)

Die is heel lekker, is eigenlijk puur snoepgoed vind ik... Is gemaakt voor Baby's dus is in mijn ogen vrij gezond. Brinta en havermout zoeken altijd oorlog met men darmen.

Baby Cereals Rijst Vanille is een lichte, makkelijk verteerbare rijstcrème.
- 8 vitaminen en ijzer.
- Gemakkelijk te verteren.
- Een hulp in geval van diarree.
- Met Bifidus Lactis.
- Zonder gluten.

http://www.farmaline.be/apotheek/bestellen/baby-cereals-rijst-vanille-250-g/

600 ml water + banaan in de blender + 75 gram poeder + 50 gram hydro.... damn gewoon eens proberen..

Ingrediënten: rijstmeel en gehydrolyseerd rijstmeel (93,8 %), antiklontermiddel (dikaliumfosfaat), minerale zouten, vitaminen, vanilline. Mogelijke sporen van melk. Glutenvrij. Per 100 g: eiwitten 7,3 g, koolhydraten 84,1 g, vetten 0,7 g, mineralen (Ca 340 mg, P 290 mg, Fe 14,5 mg, K 550 mg, Na 10 mg), vitaminen (A 360 µg RE, D 9,4 µg, E 5 IE, C 65 mg, B 1 0,95 mg, foliumzuur 19 µg, niacine 8 mg, biotine 37 µg). Energetische waarde: 372 kcal = 1550 kJ.

Ja ik weet het ivm de pics maar elke keer heb ik zoiets van, hmmm komt niet goed over op foto precies....

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------

e2feq.jpg

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

ajnx2r.jpg

Ik ben de kleinste ;)

Flinke kerel 'de kleinste' ;)!

We doen ons best! Eind maart de 85 kilo halen zou netjes zijn haha

PFF net benen getraind en het was weer doodgaan. Ik had nog een sample STIM 10 liggen en had deze vanmorgen ingenomen 1 zwarte tab. Een uurtje erna men PWO booster MP assault en dat heb ik geweten hahaha. f**k wat was dat..... Heb me naar de gym gehaast... kan dit gevoel maar moeilijk beschrijven...

Training was vrij standaard:
15 minuten fietsen
Leg extensions
Leg press (380 kg aan schijven)
Squat max 80 kg (aan schijven) met veel reps (20-25)
Hamstring curl
Lunges.
20 minuten stappen op de loopband.

Leeg erna en zware koppijn. Ben er nu terug wat aan het doorkomen.

Morgen rust.

PFF net benen getraind en het was weer doodgaan. Ik had nog een sample STIM 10 liggen en had deze vanmorgen ingenomen 1 zwarte tab. Een uurtje erna men PWO booster MP assault en dat heb ik geweten hahaha. f**k wat was dat..... Heb me naar de gym gehaast... kan dit gevoel maar moeilijk beschrijven...

Training was vrij standaard:
15 minuten fietsen
Leg extensions
Leg press (380 kg aan schijven)
Squat max 80 kg (aan schijven) met veel reps (20-25)
Hamstring curl
Lunges.
20 minuten stappen op de loopband.

Leeg erna en zware koppijn. Ben er nu terug wat aan het doorkomen.

Morgen rust.
Lekker man die benen op hun fl**ker geven ;)
Herken je gevoel als ik eca neem. Ben ik altijd zeeer gejaagd bij het naar de gym gaan en ook eens id gym ben ik op 2 sec omgekleed haha [emoji14]
Maar zoals je zegt het neerkomen is altijd best heftig:) hoe hoger je vliegt hoe dieper je zinkt [emoji14]
Blijven knallen :)!!

Hehe ben inderdaad nu wat aan het zakken :D

Die stim 10 vind ik niet direct online (overal niet in vooraad), zal wel een reden hebben :p

Hou je nog op de hoogte voor vrijdag 16uur.

Stim10? Zelfs nog nooit van gehoord :D

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

Edit: zit zo te zien toch niets illegaals in...

Hehe ben inderdaad nu wat aan het zakken :D

Die stim 10 vind ik niet direct online (overal niet in vooraad), zal wel een reden hebben [emoji14]

Hou je nog op de hoogte voor vrijdag 16uur.
Oke top man :)!!

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------

Stim10? Zelfs nog nooit van gehoord :D

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

Edit: zit zo te zien toch niets illegaals in...
Haha dan is Robke rap de interesse verloren precies [emoji14]

Hoeveel gram eiwitten haal je uit dat voedingsschema?

Succes man!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven