Thunderke
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
jou ken ik van ergens

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Iedereen wordt tog biggy op die omega3 caps met die lekkere creatine monohydraat G[emoji23] [emoji23]
Hoeveel gram eiwitten haal je uit dat voedingsschema?
Hoeveel gram eiwitten haal je uit dat voedingsschema?
Vrij laag gedoseerd welliswaar maar als je zyn fysiek irl ziet stel je geen vragen meerIk vind het toch altijd maar bizar dat iemand zoveel producten bij mekaar gebruikt [emoji14]
!Ik vind het toch altijd maar bizar dat iemand zoveel producten bij mekaar gebruikt![]()

Vrij laag gedoseerd welliswaar maar als je zyn fysiek irl ziet stel je geen vragen meer!

ja die jonge weet waar ie mee bezig is
blijven knallen knakker!

maar als je zyn fysiek irl ziet stel je geen vragen meer!
None taken ook niet door Ikke 20 vermoed ikHet is net omdat je je dosis laag houdt, je eigenlijk ook voor een makkelijkere stack kunt gaan zodat je andere producten
op een ander tijdstip kan gebruiken. Die mast erbij lijkt me bv een beetje overbodig op dit moment icm bulk
---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------
No disrespect en bedoel hier ook niet mee dat Ikke het doet, maar ik heb al genoeg kerels gezien die hun
eigen volkappen en uiteindelijk wel een goed fysiek hebben. Fatsoenlijk trainen, eten of weten wat ze in
hun spuiten is wat anders.

Het is net omdat je je dosis laag houdt, je eigenlijk ook voor een makkelijkere stack kunt gaan zodat je andere producten
op een ander tijdstip kan gebruiken. Die mast erbij lijkt me bv een beetje overbodig op dit moment icm bulk
No disrespect en bedoel hier ook niet mee dat Ikke het doet, maar ik heb al genoeg kerels gezien die hun
eigen volkappen en uiteindelijk wel een goed fysiek hebben. Fatsoenlijk trainen, eten of weten wat ze in
hun spuiten is wat anders.
Snap je punt helemaal! En zo een malloten heb ik ook weinig respect voor echter heb ik zeker het idee dat Ikke 20 genoeg kennis over de jaren heeft vergaard over zowel voeding training als supplementen, maar snap zeker je scepticisme!
Als ik iets niet lust dan eet ik het niet.
Nu heb ik zoiets van f**k OFF bleiters !

Die deca + tren gaat je echt super bevallen kerelwas men beste blast tot nu toe
![]()

Letro zou ik links laten liggen en gewoon voor arimidex gaan. Ben zowieso een voorstander van arimidex.
Je werd toch lekker droog bro vd letro zei je maandag?Iedereen leert nog elke dag bij als ze dat willen en ik ben ook iemand die altijd benieuwd is naar nieuwe ideeen en/of methodes.
Mijn training zit vrij goed maar kan ook altijd beter. Voeding ook, al is het niet het standaard 4 x per dag rijst met kip want er is meer in het leven dan "de volgende maaltijd" [emoji14] Als ik iets niet lust dan eet ik het niet.
Over As heb ik altijd al wel mijn "gedachten" gehad en dat botste zelfs soms met de begeleiders van men trainingspartners vroeger.
Ik reageer gewoon goed op AS en kan op vrij normale doseringen een aanvaardbare fysiek opbouwen. Geloof me gerust, ik lieg niet over mijn gebruik of mijn hoeveelheden die ik zet. Vroeger ben ik regelmatig voor leugenaar uitgemaakt, toen ze me in het echt zagen, omdat ze niet geloofden dat ik maar "dit" zette.
Vroeger trok ik me dat redelijk hard aan omdat ik iemand ben die altijd de waarheid zegt als er iemand (een serieus persoon) iets aan mijn vraagt over AS of advies wil. Als je mij in real life ontmoet en met me praat dan heb je dat snel door, ik draai niet rond de potNu heb ik zoiets van f**k OFF bleiters !
Eens je de 30 gepasseerd bent leer je wel relativeren
---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------
Dat is het plan maar de eerste week al zeker niet. Misschien vanaf volgende week.
Op 25 voelde ik weinig van maar 50mcg/dag.... damn dan werkt de oven op volle toeren
---------- Toegevoegd om 15:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------
Vroeger heb ik die ook 1x gedaan en ja hoor dat was vrij heftig samen met een dirty bulk van + 5000 kcals. Was ook mijn laatste kuur toen.
Nu gaan we het wat rustiger aan doen
---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------
En we zijn zover. Letro die ik heb is gewoon fake of dikke rommel.... Zelfs op 3 mg voelde ik niets of verbeterd er niets.
Vanavond neem ik men eerste Arimidex. Elke dag 1mg of EOD nemen. Knobbel word wel groter en harder op het moment.

Hahah die piccazaligg hoe was de wandeling ?[emoji14] kon de hond volgen haha

Hahah die piccazaligg hoe was de wandeling ?[emoji14] kon de hond volgen haha

die hond heeft 4 gebroken poten nu....
hij verwoorde het : hond uit de zetel sleuren![]()

Vandaag was er zelfs een chick die me los in de bek bleef aankijken, ik werd er ongemakkelijk van, met een gezicht van...... Damn als ik niet getrouwd was had ik vanavond zeker een date mét happy ending 

hehe. ben stiekem ook weer aan de tren gegaan (parabolan). maar dit keer hou ik m op 300mg.. met 250 test en 200 mast en 2iu pharma hgh. ben benieuwd wat me de lage doseringen gaat opleveren. wil toch het principe "meer is niet altijd beter" eens aanhouden.