AndroidHealthClinic

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bro lig net in bed na men lichaam weer lekker gevoed te hebbem. Morgen update ik met trainingslog en wat actie pics.
Was weer leuke training man:)! Kijk al uit na volgende samen haha !

En jups je zag er weer stukje beestachtiger uit ;)!!

• Topic Starter Topic Starter
Was een leuke training en er komt zeker weer een volgende keer ;)

Andere zien meestal beter de vooruitgang als ze je een weekje niet zien. Zelf staan we elke dag voor de spiegel en dan word het moeilijk om verandering te zien haha.

De magische badkamer spot hahaha

2mpblhe.jpg

---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:07 ----------

2rxfuqx.jpg

---------- Toegevoegd om 09:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:19 ----------

Dinsdag dus weeg en meet dag :)

Gewicht vanmorgen was 82.7 kg. (+1.7 kg sinds vorige week) Week 5 is nu bezig. Voeding ong. op 3000-3200kcals per dag.

Vet:

Borst: 3mm -0
Onderbuikbuik: 6mm -1
Benen: 5mm -0
extra metingen:
Biceps 1mm -1
Bovenkant buik: 4mm -1
Triceps 2mm -0
Zijkant buik rechts 6mm +1

Vet% is hetzelfde gebleven maar het gewicht is omhoog geschoten :D

Me happy :p

Was een leuke training en er komt zeker weer een volgende keer ;)

Andere zien meestal beter de vooruitgang als ze je een weekje niet zien. Zelf staan we elke dag voor de spiegel en dan word het moeilijk om verandering te zien haha.

---------- Toegevoegd om 09:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:19 ----------

Dinsdag dus weeg en meet dag :)

Gewicht vanmorgen was 82.7 kg. (+1.7 kg sinds vorige week) Week 5 is nu bezig. Voeding ong. op 3000-3200kcals per dag.

Vet:

Borst: 3mm -0
Onderbuikbuik: 6mm -1
Benen: 5mm -0
extra metingen:
Biceps 1mm -1
Bovenkant buik: 4mm -1
Triceps 2mm -0
Zijkant buik rechts 6mm +1

Vet% is hetzelfde gebleven maar het gewicht is omhoog geschoten :D

Me happy [emoji14]
Top man! Zag alleszins wel vooruitgang tov vorige week ;)! Goed bezigg!!!

Dikke rug ikke..ziet er goed uit!

ziek fysiek gast! maar jij gaint op 3000-3200kcals per dag ? hoe lang ben je?

Merci!

168 cm hoog maar die 3200 kcals zullen wel snel opgeschroefd moeten worden. Ik weeg me elke ochtend en als ik geen 100 gram/dag gain of het gewicht blijft gelijk dan up ik men kcals een beetje. Vorige blast zat ik op een gegeven moment toch ook aan de 4000kcals/dag...
Ik wacht geen week om te beslissen of ik men voeding verhoog of niet omdat het gainen stopt.... Dag per dag bekijken en aanpassen waar nodig. Zo heeft het altijd al gewerkt voor mij.

Merci! 168 cm hoog maar die 3200 kcals zullen wel snel opgeschroefd moeten worden. Ik weeg me elke ochtend en als ik geen 100 gram/dag gain of het gewicht blijft gelijk dan up ik men kcals een beetje. Vorige blast zat ik op een gegeven moment toch ook aan de 4000kcals/dag... Ik wacht geen week om te beslissen of ik men voeding verhoog of niet omdat het gainen stopt.... Dag per dag bekijken en aanpassen waar nodig. Zo heeft het altijd al gewerkt voor mij.

oww ok, interessant. zo doet iedereen het toch net weer iets anders. Ik bekijk het per week aangezien je per dag aardig wat kan verschillen in vocht toch?

oww ok, interessant. zo doet iedereen het toch net weer iets anders. Ik bekijk het per week aangezien je per dag aardig wat kan verschillen in vocht toch?

smorgens als je net uit je bed komt heb je niet veel vocht hoor. Allez toch niet meer dan de dag ervoor zolang je niet gecheat hebt de dag ervoor.

Nee ok maar het verschilt toch vaak wel. Meer gezweet in de nacht (of minder). Meer gedronken de dag ervoor (of minder). Iets meer/minder zout etc. het zal geen groot verschil zijn maar 100gram is ook geen groot verschil. Maar goed als het voor jou werkt & zo kun je wel lekker snel je kcals aanpassen aan je behoefte zoals je al zei.

Keep it up!

Hej man.
Check even je pm als je wil :)!

Maakt we wel weer zorgen over men bloeddruk die weer Skyhigh aan het gaan de laatste week is en ik elke dag wel eens een bloedneus heb. Denk dat de deca de schuldige is. Tren kan het niet zijn want die dosis heb ik zelfs laten zakken en de weken ervoor had ik enkel een licht verhoogde BP. Nu gaat hij niet meer onder de 10/170 :o

Maakt we wel weer zorgen over men bloeddruk die weer Skyhigh aan het gaan de laatste week is en ik elke dag wel eens een bloedneus heb. Denk dat de deca de schuldige is. Tren kan het niet zijn want die dosis heb ik zelfs laten zakken en de weken ervoor had ik enkel een licht verhoogde BP. Nu gaat hij niet meer onder de 10/170 :o

Klote dat je hier gevoelig voor bent. Misschien helpt het om wat meer cardio toe te voegen? Heeft een positief effect op je cardiovasculair systeem

Ik ben er supergevoelig voor en ik heb de test nu verhoogd naar 600 mg /week. Gisteren 2de inject gezet ipv vandaag omdat me dat beter uitkwam. Ben er bijna zeker van dat het de deca is die de plotse piek veroorzaakt. Probleem is dat ik momenteel als een speer vooruit ga en ik heb eerlijk gezegd men shape nooit zo weten staan als dat nu het geval is, zelfs vroeger niet. Nooit gedacht dat ik er zo zou kunnen uitzien zonder HGH maar momenteel gaat het HARD. Spijtig genoeg ook met de bloeddruk. Daarnet 110/190 en dan begint je hoofd al mee te bonken hoor :(
Cardio is bij mij al vrij hoog omdat men werk eigenlijk heel de dag bijna cardio is ;) Voor een training doe ik ook altijd wat cardio (15-20 minuten) en soms na de training ook. Meer cardio gaat spijtig genoeg mijn BP niet lager krijgen. Voeding is ook vrij zoutloos.

Vervolg blast:
Bedoeling is dat ik vanaf volgende week de Test up naar 900 mg/week en de deca ga ik verlagen naar 150 mg/week, Tren hou ik op 250 mg en mast op 200mg, Arimidex op 1mg/dag.
Dus ik ga proberen om de BP even te laten doen voor een paar weekjes om zoveel mogelijk harde massa te pakken. Daarna zal ik moeten zien met welke producten ik verder kan werken. Dan zal waarschijnlijk de keuze liggen tussen high Test, low tren, mast, primo. Men volgende blast zou ik heel graag high test E doen + masteron.

Vandaag heb ik ook weer het gevoel gehad dat het OORLOG in men hoofd was en ik kon met mezelf weer geen blijf :eek: Vrouwtje en ouders waren ook wat "ambetant" aan het doen bij het avondeten (lees zagen en klagen) en ik moest me echt inhouden of ik had heel de keuken gesloopt.. ik zag de stoelen al in het rond vliegen :(
Ik heb echt geluk met men ouders + vrouwtje omdat het heel goede mensen zijn maar zagen op zo een moment is om oorlog vragen. Ik had dan ook gezegd dat ik me even niet zo goed voelde en heb vriendelijk gevraagd om van onderwerp te veranderen (het ging niet over BB'ing hoor).
Gelukkig wisten ze wel al dat ik zowiezo ging trainen dus de training is dan even vervroegd want anders had het niet goedgekomen want ze bleven doormemmen. De gym heb ik nét niet gesloopt :D en een PWO shake was niet nodig vandaag...

Vandaag dus benen getraind maar de knie was wat aan het zeuren dus heb ik leg press + hamstrings getraind en daarna heb ik een beetje een full body gedaan om alles terug wat vol te laten lopen en de agressie eruit te duwen wat vrij goed gelukt is.

Vrijdag trainen we schouders + armen.

Ik lees stilletjes mee en weet dat je je vaak meer op de praktijk ervaring richt die ik niet heb, maar misschien een idee om bietensap te proberen tegen de hoge bloeddruk? Ik geloof dat bold(toen baco) ook tijdje bietensap nam, maar meer voor de conditie.
http://www.symptomen-behandeling.nl/1/bietensap_hoge_bloeddruk_638697.html
http://www.ergogenics.org/hoge-bloeddruk-bietensap-helpt.html

succes met je log, leuk om te lezen!

Heb dit eens gekocht een paar weken geleden en heb er 1 glas van gedronken en heel de dag met vettige smaak in men mond rondgelopen... Wat is dat voor vies spul.. Moest er nét niet van overgeven.

Of hebben ze die met een beter smaakje ook? :D

Ik ben er supergevoelig voor en ik heb de test nu verhoogd naar 600 mg /week. Gisteren 2de inject gezet ipv vandaag omdat me dat beter uitkwam. Ben er bijna zeker van dat het de deca is die de plotse piek veroorzaakt. Probleem is dat ik momenteel als een speer vooruit ga en ik heb eerlijk gezegd men shape nooit zo weten staan als dat nu het geval is, zelfs vroeger niet. Nooit gedacht dat ik er zo zou kunnen uitzien zonder HGH maar momenteel gaat het HARD. Spijtig genoeg ook met de bloeddruk. Daarnet 110/190 en dan begint je hoofd al mee te bonken hoor :(
Cardio is bij mij al vrij hoog omdat men werk eigenlijk heel de dag bijna cardio is ;) Voor een training doe ik ook altijd wat cardio (15-20 minuten) en soms na de training ook. Meer cardio gaat spijtig genoeg mijn BP niet lager krijgen. Voeding is ook vrij zoutloos.

Vervolg blast:
Bedoeling is dat ik vanaf volgende week de Test up naar 900 mg/week en de deca ga ik verlagen naar 150 mg/week, Tren hou ik op 250 mg en mast op 200mg, Arimidex op 1mg/dag.
Dus ik ga proberen om de BP even te laten doen voor een paar weekjes om zoveel mogelijk harde massa te pakken. Daarna zal ik moeten zien met welke producten ik verder kan werken. Dan zal waarschijnlijk de keuze liggen tussen high Test, low tren, mast, primo. Men volgende blast zou ik heel graag high test E doen + masteron.

Vandaag heb ik ook weer het gevoel gehad dat het OORLOG in men hoofd was en ik kon met mezelf weer geen blijf :eek: Vrouwtje en ouders waren ook wat "ambetant" aan het doen bij het avondeten (lees zagen en klagen) en ik moest me echt inhouden of ik had heel de keuken gesloopt.. ik zag de stoelen al in het rond vliegen :(
Ik heb echt geluk met men ouders + vrouwtje omdat het heel goede mensen zijn maar zagen op zo een moment is om oorlog vragen. Ik had dan ook gezegd dat ik me even niet zo goed voelde en heb vriendelijk gevraagd om van onderwerp te veranderen (het ging niet over BB'ing hoor).
Gelukkig wisten ze wel al dat ik zowiezo ging trainen dus de training is dan even vervroegd want anders had het niet goedgekomen want ze bleven doormemmen. De gym heb ik nét niet gesloopt :D en een PWO shake was niet nodig vandaag...

Vandaag dus benen getraind maar de knie was wat aan het zeuren dus heb ik leg press + hamstrings getraind en daarna heb ik een beetje een full body gedaan om alles terug wat vol te laten lopen en de agressie eruit te duwen wat vrij goed gelukt is.

Vrijdag trainen we schouders + armen.
Mmm test op 900mg op jouw fysiek gaat inslaan als een bommetje denk ik zo bro!

Goed dat je de rust hebt bewaard en gewoon rapper bent gaan trainen. Ook goed datje weet te waarderen wat je hebt kwa personen rondom je. Super datje zo een goed vrouwtje hebt ;) hoe stabieler alles om je heen hoe stabieler je gains, toch?

Deze vrijdag ga ik ook schouders aanpaken met wat traps :)!
Vanavond biceps(piek ontwikkeling) voorarmen en kuiten!!

Blijven knallen maat. Hoor je snel!

Jep de test op 600 mg is al aan het inslaan haha.

Nu weet ik dat ik bij conflicten rustig moet blijven maar als dat stemmetje in men achterhoofd even afwezig is dan moet ik oppassen.
Stabiel leven is inderdaad vele beter voor je gains hehe.

Vrijdag doe ik ook schouders en ik zou wel willen komen naar jullie gym maar moet ik even thuis zien hoe ik dit het best kan regelen. Vrouwtje moet savonds zowiezo weg dus moet op tijd terug zijn dan. Laat je vanavond wel iets weten.

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------

Morgen samen schouders trainen gaat niet lukken. Komt er zeker nog eens van ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kans is groot dat de deca eruit gaat vanaf volgende week ofwel sterk word verlaagd en de tren E weer naar 400-450 mg/week word gezet. Voor die laatste 4-5 weken moeten we nu niet flauw gaan doen.... :D
Knobbel word wel groter en is nu echt wel zichtbaar. Maar het is echt een lump, men tepel is zeker niet opgezwollen, buiten de standaard puffy nipples die ik altijd al heb gehad, maar swat de mensen die gyno kennen weten wel wat ik bedoel. :p Blijf gewoon aan de arimidex op 1mg/dag en hoop dat het in de cruise wegtrekt...

Massa heb ik voorlopig genoeg en ik wil eigenlijk alles gewoon wat "fijn tunen". Heb het al gezegd maar ik had nooit gedacht dat ik dit zou kunnen halen zonder HGH of echt hééél zot te doen. Gisterenavond in de gym had ik tijdens het trainen zoiets van: Jep dit is "het" waar ik naartoe wou werken en ik ben "er". Dat was een zalig gevoel en dat wil ik vasthouden.
Gewicht blijft terug hangen maar heb het idee dat we nog een klein tikje scherper aan het worden zijn :cool:
Maar ga me niet meer "druk" maken om men gewicht. Dat is voorbij. Hard bulken of veel vreten ga ik niet meer doen, ik wil enkel nog maar NETTO spiermassa.
Alles begint nu beestig in te kicken dus als het te erg word kicken we wel even terug :p

85 kilo behalen op het einde van deze blast met mijn lengte aan een net vetpercentage van max 10% is een zeer mooie shape vind ik zelf en daar kan ik zeker mee leven ;)

De 100 kilo hoef ik niet te halen en dat heb ik ook in het begin van deze log reeds aangehaald. Men doel dat ik me toen had vooropgesteld heb ik gisteren ruimschoots bereikt.

Me happy:)

Goed bezig man. Ivm je bp, probeer je gewoon minder druk te maken, kan ook een oorzaak zijn. Vitamine c,d en potassium kunnen ook helpen en vooral veel water drinken ;-)

Thanks! Water drink ik ook genoeg en de vitaminen Zoals C en D + ZMA neem ik altijd.

De dokter vroeg ook of ik iets te veel stress had.... Tja met een eigen zaak zit je niet veel op je gemak en als er iets mis gaat kennen ze maar 1 persoon hé.

Neen die BP was vroeger ook al een issue en ik ga in de toekomst mijn kuren samen stellen met wat veiligere middelen zoals test, primo, mast enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven