TreNaldo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 599
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De magische badkamer spot hahaha
![]()
---------- Toegevoegd om 00:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:07 ----------
![]()

Top man! Zag alleszins wel vooruitgang tov vorige weekWas een leuke training en er komt zeker weer een volgende keer
Andere zien meestal beter de vooruitgang als ze je een weekje niet zien. Zelf staan we elke dag voor de spiegel en dan word het moeilijk om verandering te zien haha.
---------- Toegevoegd om 09:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:19 ----------
Dinsdag dus weeg en meet dag
Gewicht vanmorgen was 82.7 kg. (+1.7 kg sinds vorige week) Week 5 is nu bezig. Voeding ong. op 3000-3200kcals per dag.
Vet:
Borst: 3mm -0
Onderbuikbuik: 6mm -1
Benen: 5mm -0
extra metingen:
Biceps 1mm -1
Bovenkant buik: 4mm -1
Triceps 2mm -0
Zijkant buik rechts 6mm +1
Vet% is hetzelfde gebleven maar het gewicht is omhoog geschoten
Me happy [emoji14]
! Goed bezigg!!!Top man! Zag alleszins wel vooruitgang tov vorige week! Goed bezigg!!!

Merci! 168 cm hoog maar die 3200 kcals zullen wel snel opgeschroefd moeten worden. Ik weeg me elke ochtend en als ik geen 100 gram/dag gain of het gewicht blijft gelijk dan up ik men kcals een beetje. Vorige blast zat ik op een gegeven moment toch ook aan de 4000kcals/dag... Ik wacht geen week om te beslissen of ik men voeding verhoog of niet omdat het gainen stopt.... Dag per dag bekijken en aanpassen waar nodig. Zo heeft het altijd al gewerkt voor mij.
oww ok, interessant. zo doet iedereen het toch net weer iets anders. Ik bekijk het per week aangezien je per dag aardig wat kan verschillen in vocht toch?

Maakt we wel weer zorgen over men bloeddruk die weer Skyhigh aan het gaan de laatste week is en ik elke dag wel eens een bloedneus heb. Denk dat de deca de schuldige is. Tren kan het niet zijn want die dosis heb ik zelfs laten zakken en de weken ervoor had ik enkel een licht verhoogde BP. Nu gaat hij niet meer onder de 10/170![]()

Voor een training doe ik ook altijd wat cardio (15-20 minuten) en soms na de training ook. Meer cardio gaat spijtig genoeg mijn BP niet lager krijgen. Voeding is ook vrij zoutloos.
Vrouwtje en ouders waren ook wat "ambetant" aan het doen bij het avondeten (lees zagen en klagen) en ik moest me echt inhouden of ik had heel de keuken gesloopt.. ik zag de stoelen al in het rond vliegen
en een PWO shake was niet nodig vandaag...Ik lees stilletjes mee en weet dat je je vaak meer op de praktijk ervaring richt die ik niet heb, maar misschien een idee om bietensap te proberen tegen de hoge bloeddruk? Ik geloof dat bold(toen baco) ook tijdje bietensap nam, maar meer voor de conditie.
http://www.symptomen-behandeling.nl/1/bietensap_hoge_bloeddruk_638697.html
http://www.ergogenics.org/hoge-bloeddruk-bietensap-helpt.html
succes met je log, leuk om te lezen!

Mmm test op 900mg op jouw fysiek gaat inslaan als een bommetje denk ik zo bro!Ik ben er supergevoelig voor en ik heb de test nu verhoogd naar 600 mg /week. Gisteren 2de inject gezet ipv vandaag omdat me dat beter uitkwam. Ben er bijna zeker van dat het de deca is die de plotse piek veroorzaakt. Probleem is dat ik momenteel als een speer vooruit ga en ik heb eerlijk gezegd men shape nooit zo weten staan als dat nu het geval is, zelfs vroeger niet. Nooit gedacht dat ik er zo zou kunnen uitzien zonder HGH maar momenteel gaat het HARD. Spijtig genoeg ook met de bloeddruk. Daarnet 110/190 en dan begint je hoofd al mee te bonken hoor
Cardio is bij mij al vrij hoog omdat men werk eigenlijk heel de dag bijna cardio isVoor een training doe ik ook altijd wat cardio (15-20 minuten) en soms na de training ook. Meer cardio gaat spijtig genoeg mijn BP niet lager krijgen. Voeding is ook vrij zoutloos.
Vervolg blast:
Bedoeling is dat ik vanaf volgende week de Test up naar 900 mg/week en de deca ga ik verlagen naar 150 mg/week, Tren hou ik op 250 mg en mast op 200mg, Arimidex op 1mg/dag.
Dus ik ga proberen om de BP even te laten doen voor een paar weekjes om zoveel mogelijk harde massa te pakken. Daarna zal ik moeten zien met welke producten ik verder kan werken. Dan zal waarschijnlijk de keuze liggen tussen high Test, low tren, mast, primo. Men volgende blast zou ik heel graag high test E doen + masteron.
Vandaag heb ik ook weer het gevoel gehad dat het OORLOG in men hoofd was en ik kon met mezelf weer geen blijfVrouwtje en ouders waren ook wat "ambetant" aan het doen bij het avondeten (lees zagen en klagen) en ik moest me echt inhouden of ik had heel de keuken gesloopt.. ik zag de stoelen al in het rond vliegen
![]()
Ik heb echt geluk met men ouders + vrouwtje omdat het heel goede mensen zijn maar zagen op zo een moment is om oorlog vragen. Ik had dan ook gezegd dat ik me even niet zo goed voelde en heb vriendelijk gevraagd om van onderwerp te veranderen (het ging niet over BB'ing hoor).
Gelukkig wisten ze wel al dat ik zowiezo ging trainen dus de training is dan even vervroegd want anders had het niet goedgekomen want ze bleven doormemmen. De gym heb ik nét niet gesloopten een PWO shake was niet nodig vandaag...
Vandaag dus benen getraind maar de knie was wat aan het zeuren dus heb ik leg press + hamstrings getraind en daarna heb ik een beetje een full body gedaan om alles terug wat vol te laten lopen en de agressie eruit te duwen wat vrij goed gelukt is.
Vrijdag trainen we schouders + armen.
hoe stabieler alles om je heen hoe stabieler je gains, toch?
!

Blijf gewoon aan de arimidex op 1mg/dag en hoop dat het in de cruise wegtrekt...