- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Vanmorgen bij do-it gaan trainen in Turnhout. Borst en daarna een beetje vanalles. Is een zalige gym dus wil ik graag bijna elk toestel eens gedaan hebben daar
was al bijna 7 jaar geleden dat ik er nog geweest was maar het is er nog altijd DIK in orde. Siggi was er ook het trainen en zijn vriendin ook.
Paar mensen tegengekomen van vroeger en iemand vroeg welke wedstrijd ik ging mee doen binnenkort, stond vrij hard zei hij en hij vond men symetrie zalig, ik leek wel 4 weeks out zei hij
nope gaat niet snel gebeuren. Ik amuseer me al voldoende op dit moment en nu mag het maar moet het niet, geen verplichtingen. Bij wedstrijden is het van moeten en niet zagen, gewoon doen
. Hij gaf me daar wel gelijk in.
Morgen rust en daarna vliegen we er terug in. Er moeten nog wat gains gemaakt worden
was al bijna 7 jaar geleden dat ik er nog geweest was maar het is er nog altijd DIK in orde. Siggi was er ook het trainen en zijn vriendin ook.Paar mensen tegengekomen van vroeger en iemand vroeg welke wedstrijd ik ging mee doen binnenkort, stond vrij hard zei hij en hij vond men symetrie zalig, ik leek wel 4 weeks out zei hij
nope gaat niet snel gebeuren. Ik amuseer me al voldoende op dit moment en nu mag het maar moet het niet, geen verplichtingen. Bij wedstrijden is het van moeten en niet zagen, gewoon doen
. Hij gaf me daar wel gelijk in.Morgen rust en daarna vliegen we er terug in. Er moeten nog wat gains gemaakt worden