AndroidHealthClinic

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Vanmorgen bij do-it gaan trainen in Turnhout. Borst en daarna een beetje vanalles. Is een zalige gym dus wil ik graag bijna elk toestel eens gedaan hebben daar :D was al bijna 7 jaar geleden dat ik er nog geweest was maar het is er nog altijd DIK in orde. Siggi was er ook het trainen en zijn vriendin ook.

Paar mensen tegengekomen van vroeger en iemand vroeg welke wedstrijd ik ging mee doen binnenkort, stond vrij hard zei hij en hij vond men symetrie zalig, ik leek wel 4 weeks out zei hij :p nope gaat niet snel gebeuren. Ik amuseer me al voldoende op dit moment en nu mag het maar moet het niet, geen verplichtingen. Bij wedstrijden is het van moeten en niet zagen, gewoon doen ;). Hij gaf me daar wel gelijk in.

Morgen rust en daarna vliegen we er terug in. Er moeten nog wat gains gemaakt worden :cool:

En we zijn terug. Effe 3 dagen weg van huis lekker relaxen met het gezin, geen shakes mee, geen voedingsschema... gewoon lekker 3x dag eten waar je zin in hebt en niet te veel doen buiten wat met de hond wandelen, beetje tennissen en met de dochter in de speeltuin hangen :D

Maar vanaf morgen terug on track met savonds een grellige training. :D

Week 6 is gestart en word dit: de deca gaat er helemaal uit en de test gaat omhoog :cool:

900mg test E
450mg Tren E
200mg mast E
25ug T3/dag
1mg ED arimidex voor het slapengaan voor de gyno aan linkertepel.

600mg test + 200 mg tren E zit er al in.

Deze is normaal mijn laatste week masteron en daarna zou ik de test willen uppen naar 1200 mg/week en de tren op 500 mg zetten voor 4 weken. Waarom? om eens te kijken of er dan iets magisch gebeurd... :eek: :D

Morgen is meet en weeg dag maar ik verwacht niet echt een toename in gewicht na dit "weekendje vrijaf" Ben wel terug wat scherper geworden wat ik eigenlijk niet eens zo erg vind :p Ben vrij content met de shape op dit moment en het kan de volgende 5 weken alleen maar leuker worden :D

---------- Toegevoegd 17 March 2015 om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst 16 March 2015 om 22:27 ----------

Dinsdag dus weeg en meet dag :)

Gewicht vanmorgen was 83.2 kg. (+0.5 kg sinds vorige week) Week 6 is nu bezig. Voeding ong. op 3000-3200kcals per dag en ga deze nog niet echt verhogen omdat ik het leaner zijn eigenlijk toch wel lekker vind :cool: Ik weeg nu hetzelfde asl bij men eerste blast test/primo maar ik zie er wel veel zwaarder uit en vooral hard. Lichaamsgewicht zegt echt geen reet ;) Wel deze nacht een hel van een nacht gehad met een hartslag van 100 en zweten als een gek en niet kunnen stil liggen laat staan slapen... 600-700 mg test in éénmaal was misschien toch wel wat heftig voor de eerste keer...

Vet:

Borst: 2mm -1
Onderbuikbuik: 6mm -0
Benen: 5mm -0
extra metingen:
Biceps 1mm -0
Bovenkant buik: 4mm -0
Triceps 2mm -0
Zijkant buik rechts 5mm -1

Vet% is hetzelfde gebleven maar het gewicht is weer een klein beetje omhoog gegaan al ben ik dit weekend zeker 1 kilo "kwijt gespeeld" met vrij weinig te eten. Maar die is er tegen donderdag wel weer terug aan :D

De 85 kilo zal ik gemakkelijk halen met een vet% dat niet veel meer zal stijgen :p

Me happy :D

En we zijn terug. Effe 3 dagen weg van huis lekker relaxen met het gezin, geen shakes mee, geen voedingsschema... gewoon lekker 3x dag eten waar je zin in hebt en niet te veel doen buiten wat met de hond wandelen, beetje tennissen en met de dochter in de speeltuin hangen :D Maar vanaf morgen terug on track met savonds een grellige training. :D Week 6 is gestart en word dit: de deca gaat er helemaal uit en de test gaat omhoog :cool: 900mg test E 450mg Tren E 200mg mast E 25ug T3/dag 1mg ED arimidex voor het slapengaan voor de gyno aan linkertepel. 600mg test + 200 mg tren E zit er al in. Deze is normaal mijn laatste week masteron en daarna zou ik de test willen uppen naar 1200 mg/week en de tren op 500 mg zetten voor 4 weken. Waarom? om eens te kijken of er dan iets magisch gebeurd... :eek: :D Morgen is meet en weeg dag maar ik verwacht niet echt een toename in gewicht na dit "weekendje vrijaf" Ben wel terug wat scherper geworden wat ik eigenlijk niet eens zo erg vind :p Ben vrij content met de shape op dit moment en het kan de volgende 5 weken alleen maar leuker worden :D ---------- Toegevoegd 17 March 2015 om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst 16 March 2015 om 22:27 ---------- Dinsdag dus weeg en meet dag :) Gewicht vanmorgen was 83.2 kg. (+0.5 kg sinds vorige week) Week 6 is nu bezig. Voeding ong. op 3000-3200kcals per dag en ga deze nog niet echt verhogen omdat ik het leaner zijn eigenlijk toch wel lekker vind :cool: Ik weeg nu hetzelfde asl bij men eerste blast test/primo maar ik zie er wel veel zwaarder uit en vooral hard. Lichaamsgewicht zegt echt geen reet ;) Wel deze nacht een hel van een nacht gehad met een hartslag van 100 en zweten als een gek en niet kunnen stil liggen laat staan slapen... 600-700 mg test in éénmaal was misschien toch wel wat heftig voor de eerste keer... Vet: Borst: 2mm -1 Onderbuikbuik: 6mm -0 Benen: 5mm -0 extra metingen: Biceps 1mm -0 Bovenkant buik: 4mm -0 Triceps 2mm -0 Zijkant buik rechts 5mm -1 Vet% is hetzelfde gebleven maar het gewicht is weer een klein beetje omhoog gegaan al ben ik dit weekend zeker 1 kilo "kwijt gespeeld" met vrij weinig te eten. Maar die is er tegen donderdag wel weer terug aan :D De 85 kilo zal ik gemakkelijk halen met een vet% dat niet veel meer zal stijgen :p Me happy :D

Jo man,

gaat weer goed zo te lezen ;)
Lekkere kuur wel nu, 900 test 450 tren mmm :D
Ik nog 2 injects en de tren zit er op!

85kg ga je zeker halen vermoed ik zo ;) en rapper dan je denkt haha :D
next 90kg ?? :DD

ik blijf volgen man

Hey, jep effe een rustig weekendje gehad en dat deed wel is goed. Deze week halen we die "schade" wel terug in.

Jep doseringen beginnen nu toch wel op te lopen en vannacht echt wel een kut nacht gehad, gelukkig kon ik in men auto daarnet een powernapke doen want viel bijna rechtstaand in slaap hahaha.

90 kg mag zeker maar ik ga niet meer boven de 10% komen de komende jaren.

Hey, jep effe een rustig weekendje gehad en dat deed wel is goed. Deze week halen we die "schade" wel terug in.

Jep doseringen beginnen nu toch wel op te lopen en vannacht echt wel een kut nacht gehad, gelukkig kon ik in men auto daarnet een powernapke doen want viel bijna rechtstaand in slaap hahaha.

90 kg mag zeker maar ik ga niet meer boven de 10% komen de komende jaren.
Lekker man! Binnenkort nog eens lekker samenknallen en wil je eve spreken ook over mn volgende blast :)!

Keep in touch bro :)!

Low test en high tren? f**k that :D High test + high tren is véééél lekkerder :eek:

Wat was dat in de gym vandaag.... ben gestart met schouders maar was zo opgefokt dat ik er een beetje rug bij gedaan heb en beetje borst + kuiten + buik en leg extensions + hamstring curls daarna nog 20 minuten cardio om te kalmeren :o
PFFFFF wat was dat... hoop dat ik vannacht een beetje ga kunnen slapen maar ik vrees ervoor :o

Morgen rust als het gaat en donderdag is het normaal gezien benen maar vrees dat dat ook weer een lichte full body gaat worden haha.

Woensdag of donderdag zet ik er nog 300 mg test E erbij met 250 mg tren + 200 mg mast en hou me nu al vast :p

De laatste 4-5 weken gaan we knallen zenne, effe naar niets zien en gaan :cool:

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

Lekker man! Binnenkort nog eens lekker samenknallen en wil je eve spreken ook over mn volgende blast :)!

Keep in touch bro :)!

Binnenkort knallen we zeker nog eens samen maar vanaf volgende week start ik een iets groter project op waardoor ik mijn training moeilijk op voorhand kan inplannen kwa uur enzo. April gaat een drukke maand worden voor me. Trainingen zullen dan meestal heel laat of snachts afgewerkt worden. Voordeel van 24u/24u open te zijn :D

Vragen over je blast mag je altijd in PM zetten ;)

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Weer met mijn shitty gsm getrokken maar zelfs hierop zie je een beetje de hardheid. Foto is niet bewerkt of dergelijke.

Foto is savonds genomen en dan ben ik nog wat "vochtig". Smorgens ben ik een pak harder. Zijkant buik is ook droger aan het worden en op men lies staan zelfs aders nu haha.
2ain5a9.jpg

Nog 5 weken te gaan in deze blast !!

Ziet er goed uit man. Mooi groot.

Alleen jammer dat je midget bent :p

lekkere shape ikke!!!

Je staat er lekker vol bij bro. Benieuwd naar komende wekend ;)

Mercikes gasten.

Mijn buik is stillekes droger aan het worden maar ik merk dat het nog wel wat moeite gaat kosten om dat helemaal ripped te krijgen. Dat is ook de reden dat ik men vet% niet meer te hoog wil laten oplopen omdat het me vrij veel moeite kost om op die plaatsen vet kwijt te raken. Terwijl er op men borst, bovenrug en armen amper nog vet zit...

Wel heb ik deze nacht weer een vrij slechte nacht gehad die nog slechter was dan gisteren. Geen tren zweet of dergelijke maar een hartslag die maar blijft bonken en ik ben heel onrustig en kan geen 5 minuten stilliggen. Libido is ook weer ziekelijke proporties aan het aannemen. Zou niet weten wat dat gaat zijn op 1gram of meer test per week....

En dan heb je mensen die 750 mg test en 500 mg tren niet voelen en na 3 weken vragen wanneer het normaal moet inkicken.....:roflol:
Zo zie je maar dat iedereen héél verschillend reageert op AS.

Voor deze week zit er al in:

700 mg test E (2.3ml) 3ml spuit moest vol en ja hoor er kon nog 2.3 ml bij :D
200mg tren E (1ml)

Wou er nog 300 mg test bij doen deze week :p maar ga dat even zo laten en enkel nog 250 mg tren E en 200 mg mast E zetten denk ik.

Volgende week kan ik dan wel zien of ik de test up of niet. Denk niet dat het momenteel een toegevoegde waarde gaat hebben als ik de test ga uppen. Voel dat men lichaam momenteel "onder druk" staat en we gaan goed genoeg vooruit op dit moment.

We zien nog wel.

Goed fysiek kleine man. Probeer eens een foto te laten maken door een ander, komt het allemaal wat mooier uit dan dergelijke spiegel foto's ;)

Mercikes!

Ik maak af en toe zo een pic voor in men logje om het wat interessant te maken voor de volgers. Het is niet dat ik vrij fotogeil of fotogeniek ben of zo :p Ik ben het type dat een fototoestel mee neemt op vakantie en dan heel de vakantie 2 foto's neemt hahaha.

Dit logje is voor mij meer een logboek want ik durf wel eens te veranderen van compounds en doseringen en dat kan ik allemaal niet onthouden :D

Foto ziet er goed uit man..gaat top!
Goed hard..buik wordt bij mij ook niet snel droog. Zal de leeftijd zijn haha :p
Ben benieuwd wat de hogere dosissen nog voor je gaan doen..goed bezig iig!

Hoeveel procent sta je nu ongeveer? Ziet er goed uit hoor!!

Bovenlichaam staat vrij droog. Er zijn enkel een paar zones die lager gelegen zijn die wat moeilijk doen.

Ik hou het op 8% en we gaan zeker niet meer boven de 10% komen.

nice man

ja man mooie fysiek. Vrij streefdoel voor mijzelf. Idd goed dat je fotos post. Maakt het blog persoonlijker en leuker om progress te volgen.

Nice man,mooi hard. BP wel in de gaten houden hé, selderstokjes zou helpen (volgens UCtheFreak).Btw ben je nog on t3?

Jep ik neem nu 25 mcg T3 EOD. Mijn T3 is spijtig genoeg bijna op dus ga wel een paar weken tren zonder T3 moeten doen.

BP hangt nog steeds rond de 95/165...

---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

ja man mooie fysiek. Vrij streefdoel voor mijzelf. Idd goed dat je fotos post. Maakt het blog persoonlijker en leuker om progress te volgen.

thanks!

Nu is het zaak van rustig netto spiermassa op te bouwen. Alles wat er nu bijkomt is leuk :p

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

Oke, de Test ga ik niet uppen deze week.

Heb net 250 mg tren E + 300 mg mast E bij gezet.

Dan zitten we deze week op

700 mg test E
450 mg tren E
300 mg Masteron E

Zondag start de nieuwe week en ga ik wederom starten met 600-700 mg test E en even aankijken of ik er minder heftig op reageer dan nu. Als dat zo is gaat de test omhoog naar 900 mg/week. Masteron is bijna op, heb nog genoeg voor 1 week heb ik net gezien.

Gewicht zit savonds steeds rond de 85 kg nu en smorgens rond de 83-83.5kilo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven