Fitness Seller

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
f**k, ik ben sinds gisteren een pijnlijke linker tepel. Alleen als ik er op druk. En echt op de tepel bolletje zelf. Niet erom heen. Om de ring eromheen zitten ook een paar hele kleine bultjes die je normaal bij vrouwen wel eens ziet.

Moet ik nu al iets gaan nemen?

Graag tips, bro! ( en lezers)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou nog niets nemen. Kijk het een paar dagen aan. Vanaf dat je tepelhof echt volledig bol kom te staan is het tijd om in te grijpen.

Jij zat op test/primo he?

Ik zou nog niets nemen. Kijk het een paar dagen aan. Vanaf dat je tepelhof echt volledig bol kom te staan is het tijd om in te grijpen.

Ja 250 test en 500 primo om de 5 dagen.

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

Ingrijpen met nolva neem ik aan?

Ik zou niet met nolva of aromasin liggen aankloten zoals ik toen heb gedaan.... Gewoon direct de arimidex in het spel brengen en als je dan ziet dat het beter gaat en het verdwijnt kan je overstappen op nolva of Aromasin.

Als ik tijdens men primo kuurtje direct arimidex had genomen had ik nooit gehad waar ik nu mee zit en dat is een beenharde knobbel die ik niet snel meer zie verdwijnen....Prettig is iets anders.

---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:09 ----------

WEEK 7 word ingezet :D

Vandaag 22/3 (Zondag)

600 mg test E
250 mg tren E

Woensdag 25/3

450 mg test E
250 mg tren E
200 mg mast E

Gewicht gaat lekker omhoog zonder dat we vetter worden en werd vandaag uitgelachen door men vrouw omdat ik aan het "vechten" was met onze badkuip. Ge zijt echt dik aan het worden zei ze, je past amper in bad.... da is toch niet meer normaal :D Ik zeg DIK??? DIK??? DIK???? WAAR zie jij vet???? Net voordat ik ze een peer wou geven zei ze, gelukkig voor haar, net op tijd dat ze bedoelde dat ik zwaar ben aan het uitzetten sinds een paar weken. Cleanbulk slaagt dus aan :D
Het zijn geen ettelijke kilo's per week dat ik gain maar elke gram die erbij komt is wel van mooie kwaliteit :p
P.S. Was maar een grapje van die peer want ik zou men vrouw nooit slagen, ook al solliciteert ze er soms voor :p
Savonds tik ik makkelijk de 85-86 kilo aan en de arimidex + de letro nu houden me echt wel strak haha.
Sides zoals agressie zijn iets beter dan vorige week dus ik denk dat men lichaam even moest wennen aan de verhoging van de dosis.

Komende week word een zware week op het werk maar savonds knallen we gewoon nog is in de gym ;)

gaat hier zeeeeeeer lekker jonge.
Jij gaat ook met uw vrouwke samen in bad of?
Bij ons zelfde zever dat ze te weinig plek heeft en dat ik een koei ben die nietmeer mobiel is om uit het bad te geraken zonder te grijpen of de stang vast te nemen [emoji23][emoji23][emoji23]

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------

Alleen buiten dat ben jij wel echt een buffel!!!!

jaja, na 15 jaar gaan wij nog steeds samen in bad en niet enkel om ons te wassen :cool:

Plek heeft ze wel want we hebben een vrij groot bad, is eigenlijk zo een cabine met stoomcabine, jacuzzi, jets en andere rommel :p Dit is eigenlijk haar kant van de badkamer. Ikzelf heb een simpel douchecabine van 250 Euro van de hubo aan de andere kant hahaha :D

Godverdoeme luxepaarden zeit gullie!!!
Ben je vandaag toevallig naar de julliette bergmancup geweest?

haha, al ons geld in ons huis gestoken en nu is het op.

Vandaag was het turnshow van de turnclub waar mijn dochter ook lid van is. Anders zou ik zeker gaan kijken zijn maar dit ging even voor ;)

Weet jij waar we foto's kunnen terug vinden ?

Zal morgen even zien waar de fotos opkomen, men vriendin had al een maar van de vrouwen terug weten te vinden. (Vraag het haar even morgen)
Vond het echt tegenvallen daar, je had een paar uitblinkers maar die heb je altijd!!!
Echt bbuilding viel tegen , vond de map veel meer kijks god***domme [emoji23]

Nee maar echt niveau kon beter hoop volgende week openlimburg wat beter wordt maar zal zeker wel.
Ook die zaal pff de flexcup is echt wel qua organisatie etc beter als alles wa je zult tegenkomen vaak [emoji23]

BB'ing word minder ja en de mappers en bikini's worden de blikvangers van die wedstrijden.

Vroeger had je de Eemondscup in Delfzijl, kleine zaal maar was de beste wedstrijd van het jaar in Nederland met het hoogste niveau van de benelux. Dat dak ging er elk jaar af.... Was wel effe 350 km rijden (enkel haha) Dat waren tijden... Vraag maar eens aan je begeleiders hoe de "Eemondscup in delfzijl" was. Gouden tijden.

Vroeger werd het BK IFBB van Belgie in Brussel op de expo (auditorium) georganiseerd in een zaal om U tegen te zeggen.

Die tijden en dat niveau zie ik niet snel meer terug keren.

BB'ing word minder ja en de mappers en bikini's worden de blikvangers van die wedstrijden.

Vroeger had je de Eemondscup in Delfzijl, kleine zaal maar was de beste wedstrijd van het jaar in Nederland met het hoogste niveau van de benelux. Dat dak ging er elk jaar af.... Was wel effe 350 km rijden (enkel haha) Dat waren tijden... Vraag maar eens aan je begeleiders hoe de "Eemondscup in delfzijl" was. Gouden tijden.

Vroeger werd het BK IFBB van Belgie in Brussel op de expo (auditorium) georganiseerd in een zaal om U tegen te zeggen.

Die tijden en dat niveau zie ik niet snel meer terug keren.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.887498404640757.1073741836.356166547773948&type=1

Pffff vind die MAP klasse echt helemaal niks. Ieder mag zijn mening en doelen hebben maar vind het echt vreselijk. Magere heinen on stage :s

Pffff vind die MAP klasse echt helemaal niks. Ieder mag zijn mening en doelen hebben maar vind het echt vreselijk. Magere heinen on stage :s

Ben het met je eens. Kwa borst is het allemaal redelijk. Zag er echter een aantal met slecht ontwikkelde kuiten en de armen zijn allemaal zo minder.

Do they even squat? Toch belachelijk die lange shorts.

Ben het met je eens. Kwa borst is het allemaal redelijk. Zag er echter een aantal met slecht ontwikkelde kuiten en de armen zijn allemaal zo minder.

Do they even squat? Toch belachelijk die lange shorts.

Ik ben er ook niet echt fan van maar het is wel een meesterlijke zet geweest van de IFBB om de mappers en bikini's uit te vinden. Ondanks dat ik geen fan ben heb ik wel respect voor hun want ze dieeten soms even hard of harder als de BB'ers ;) Nu kan je een wedstrijd meedraaien zonder je te moeten volduwen met shit totdat je geen spots meer kan vinden. Al zijn er sommige mappers die ook wel heftig schema's afwerken.

Iedereen moet doen wat ze leuk vinden en als dat in een kniebroek op een podium gaan staan zonder te flexen, beetje rond paraderen en mooie glimlach tonen, so be it ;)

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Pijn aan mijn tepel is zo goed als weg! :)

Maar ga het wel in de gaten houden.

Zowiezo in de gaten houden en als het ooit erger word knal je er maar wat arimidex in, zal hem leren :p

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Vandaag terug gaan trainen en heb wat borst/rug/kuiten/benen en armen getraind. Gewoon alles wat oppompen :cool: Focus is ziek, drive ondanks vermoeidheid heftig. Moet me echt "tegen" houden of ik blijf met de gewichten gooien haha :D

High test is lekker, sides: een licht ziektegevoel en héééél erg vermoeid, niet normaal meer. Een pomp die belachelijk is en een libido die gemakkelijk 2-3 vrouwen een hele nacht kan bezig houden (srs). Tijdens de sex en de verschillende ronden zakt hij zelfs niet even. Kan blijven pompen :D Vrouw vind dit niet zo leuk :p

Morgenvroeg wegen en er is zeker gewicht bij want men kleren beginnen weer serieus te spannen. Ben zwaar droge massa aan het gainen ondanks dat men voeding niet extreem hoog zit.

Dinsdag dus weeg en meet dag

Gewicht vanmorgen was 83.9 kg. (+0.7 kg sinds vorige week) Week 7 is nu bezig. Voeding ong. op 3400kcals per dag. Slapen gaat vrij slecht.

Vet:

Borst: 3mm +1
Onderbuikbuik: 6mm -0
Benen: 5mm -0
extra metingen:
Biceps 2mm +1
Bovenkant buik: 4mm -0
Triceps 3mm +1
Zijkant buik rechts 6mm +1

Vet% blijft stabiel en word harder met de dag :p spijtig dat dit de laatste week masteron is. Tren en carbs is wel leuk want dit weekend effe 2x "chinees" gevreten en de weegschaal gaf al snel 86 kilo aan s'avonds :D

Heb nog 4-5 weken te gaan in deze blast dus :cheer:

Nen gelukkigen é ;-)

Mercikes.

2 stukken taart zijn al binnen :D

Happy bday bro !!! haha hoe toevallig ;)

ZUllen nog eens training moeten samen regelen om onze bday goed te vieren haha ^^

Gaat goed hier man :) Weer lekker aan het bijzetten ;) Mooizo ^^ had niet anders van je verwacht ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven