Ik zou niet met nolva of aromasin liggen aankloten zoals ik toen heb gedaan.... Gewoon direct de arimidex in het spel brengen en als je dan ziet dat het beter gaat en het verdwijnt kan je overstappen op nolva of Aromasin.
Als ik tijdens men primo kuurtje direct arimidex had genomen had ik nooit gehad waar ik nu mee zit en dat is een beenharde knobbel die ik niet snel meer zie verdwijnen....Prettig is iets anders.
---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:09 ----------
WEEK 7 word ingezet
Vandaag 22/3 (Zondag)
600 mg test E
250 mg tren E
Woensdag 25/3
450 mg test E
250 mg tren E
200 mg mast E
Gewicht gaat lekker omhoog zonder dat we vetter worden en werd vandaag uitgelachen door men vrouw omdat ik aan het "vechten" was met onze badkuip. Ge zijt echt dik aan het worden zei ze, je past amper in bad.... da is toch niet meer normaal

Ik zeg DIK

DIK

DIK

? WAAR zie jij vet

? Net voordat ik ze een peer wou geven zei ze, gelukkig voor haar, net op tijd dat ze bedoelde dat ik zwaar ben aan het uitzetten sinds een paar weken. Cleanbulk slaagt dus aan

Het zijn geen ettelijke kilo's per week dat ik gain maar elke gram die erbij komt is wel van mooie kwaliteit

P.S. Was maar een grapje van die peer want ik zou men vrouw nooit slagen, ook al solliciteert ze er soms voor

Savonds tik ik makkelijk de 85-86 kilo aan en de arimidex + de letro nu houden me echt wel strak haha.
Sides zoals agressie zijn iets beter dan vorige week dus ik denk dat men lichaam even moest wennen aan de verhoging van de dosis.
Komende week word een zware week op het werk maar savonds knallen we gewoon nog is in de gym