TreNaldo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 599
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jep gaat goed hier en knal bijna uit men vel nu haha
Masteron is iets zalig en geeft bij mij nada acné dus dat gaat iets zijn dat ik bij men kuren er steeds zal laten naast lopen.
Volgende kuur word zowiezo Test + mast E met misschien een hééél klein beetje deca (150mg/week).
Eerste 4 weken op sustanon en daarna verder gaan met Test E.

Daar zit ik ook aan te denken. Test en mast voor droge kwaliteitsmassa en beetje deca voor extra massa en gewrichten.

vanwaar de optie 4weken op sustanon?
omwille van de verschillende esters of?
Nu lees ik dat je echt lekker gaat en je masteron heerlijk vindt.
Te vergelijken met primo of?
Hoor vaak zeggen , mast is a poor men's primo....
ben zeer benieuwd ,
hoop deze week eindelijk de knoop wat door te hakken bij m'n volgende blast zodat ik over 2weken toch zeker ga starten. cruise is leuk en aangenaam (zou het zo makkelijk gewoon kunnen worden) maar het begint weer te kriebelen hehe
Ondertussen toch weer een aantal boeken gekocht over doping & werking , chemische structuren...
hopen dat ik m'n kennis wat kan bijschaven en een heerlijke combo kan maken zoals jij altijd doet![]()
ben wel benieuwd naar je reactie hehe![]()
Maar nogmaals, iedereen reageert verschillend op AS en wat de ene lekker vind vind de andere rommel...
Maar ik ga echt minstens 6-7 weken cruisen deze keer.
Deca leek me ook lekker bij deze blast maar die was er snel terug uit 

Wederom , weer bedankt voor uwe goeie uitleg,
was eerst al aan het denken aan m'n blast te splitsen tussen test p & test e.
maar misschien dat die sust & test e net iets makkelijker gaat zijn dan... (maar je redenatie , zo zat ik ook al deels te redeneren)
Nu ja , zal het eerst eens op primo houden. Tijdens de cruise kom je eigenlijk terug tot het besef wat 'mens' zijn heet haha , voel je je tenminste echt optimaal!
Anders had ik inderdaad ook zo het gevoel dat je lichaam zwaar aan het werk is , maar toch gains zijn gains!!!
het begint hier allessinds nu nog sterker te kriebelen!
nu nog de dosissen helemaal correct wat uitzoeken , wat de beste verhoudingen zijn . (al zal dat nogal meevallen denkik als je primo neemt , mits dit niet omzet?)
tot slot : god***domme altijd spannend hoe jij alles toch zo goed in praktijk weet te brengen![]()

Bro nu doeje mjj twijfelen haha. Sust zetten eerste 3/4 weken of test e met test P bij eerste 3 weken.De optie sust is zeker aan te raden en als je 3x per week prikt is het helemaal optimaal.
Nu voel ik dat men lichaam vrij hard onder druk staat, zie stiekem al uit naar de cruise maar eerst nog een paar weken knallen
Dosissen moet je zelf aanvoelen en indien nodig onderweg aanpassen![]()
En je verliest bijna elke keer

Waarom de arimidex niet uppen?
Is die UG? Dan kun je makkelijk tot 3mg gaan
, heeft geen effect bij mij. Dus gaan we ze nu weer elke training prikkelen.Ja van ep kun je zeker ophogen naar 2mg per dag. Heb ik ook op gezeten en werkte goed