Fitness Seller

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat nog steeds lekker hier :D goede aanpak bro. Rustig kwaliteitsmassa toevoegen top ;)! Hke bevalt de mast je ?

• Topic Starter Topic Starter
Jep gaat goed hier en knal bijna uit men vel nu haha :D

Masteron is iets zalig en geeft bij mij nada acné dus dat gaat iets zijn dat ik bij men kuren er steeds zal laten naast lopen.

Volgende kuur word zowiezo Test + mast E met misschien een hééél klein beetje deca (150mg/week).
Eerste 4 weken op sustanon en daarna verder gaan met Test E.

Daar zit ik ook aan te denken. Test en mast voor droge kwaliteitsmassa en beetje deca voor extra massa en gewrichten.

Jep gaat goed hier en knal bijna uit men vel nu haha :D

Masteron is iets zalig en geeft bij mij nada acné dus dat gaat iets zijn dat ik bij men kuren er steeds zal laten naast lopen.

Volgende kuur word zowiezo Test + mast E met misschien een hééél klein beetje deca (150mg/week).
Eerste 4 weken op sustanon en daarna verder gaan met Test E.

vanwaar de optie 4weken op sustanon?
omwille van de verschillende esters of?

Nu lees ik dat je echt lekker gaat en je masteron heerlijk vindt.
Te vergelijken met primo of?
Hoor vaak zeggen , mast is a poor men's primo....

ben zeer benieuwd ,
hoop deze week eindelijk de knoop wat door te hakken bij m'n volgende blast zodat ik over 2weken toch zeker ga starten. cruise is leuk en aangenaam (zou het zo makkelijk gewoon kunnen worden) maar het begint weer te kriebelen hehe :p

Ondertussen toch weer een aantal boeken gekocht over doping & werking , chemische structuren...
hopen dat ik m'n kennis wat kan bijschaven en een heerlijke combo kan maken zoals jij altijd doet :)

ben wel benieuwd naar je reactie hehe :rolleyes:

Daar zit ik ook aan te denken. Test en mast voor droge kwaliteitsmassa en beetje deca voor extra massa en gewrichten.

In theorie moet dit lukken ben alleen benieuwd of dit in de praktijk ook lukt ;)

---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:33 ----------

vanwaar de optie 4weken op sustanon?
omwille van de verschillende esters of?

Nu lees ik dat je echt lekker gaat en je masteron heerlijk vindt.
Te vergelijken met primo of?
Hoor vaak zeggen , mast is a poor men's primo....

ben zeer benieuwd ,
hoop deze week eindelijk de knoop wat door te hakken bij m'n volgende blast zodat ik over 2weken toch zeker ga starten. cruise is leuk en aangenaam (zou het zo makkelijk gewoon kunnen worden) maar het begint weer te kriebelen hehe :p

Ondertussen toch weer een aantal boeken gekocht over doping & werking , chemische structuren...
hopen dat ik m'n kennis wat kan bijschaven en een heerlijke combo kan maken zoals jij altijd doet :)

ben wel benieuwd naar je reactie hehe :rolleyes:

Ja ik wil dan rond de 900 mg sust gaan zitten de eerste weken en dan zouden die kortere esters toch ook wel hun werk moeten doen denk ik dan ik prik dan 2 of 3x per week.

Masteron is zeker te vergelijken met primo vind ik. Maar primo is net iets gezonder en als je dat gebruikt dan heb je niet het gevoel dat je aan het kuren bent maar de gains zijn er wel... Alleen heb ik weinig zin om 7a10ml per week in men bil te duwen :D Maar nogmaals, iedereen reageert verschillend op AS en wat de ene lekker vind vind de andere rommel...

Cruisen vind ik ook wel vrij aangenaam en ondanks ik me echt wel heel goed voel tijdens een cruise kriebelt het steeds ook om de blast te starten :p Maar ik ga echt minstens 6-7 weken cruisen deze keer.

Mijn combo's zijn niet echt gemaakt op basis van de theorie maar eerder de praktijk :p Deca leek me ook lekker bij deze blast maar die was er snel terug uit :D

Momenteel loop ik als een zombie rond en kan wel heel de dag slapen en zo hoog zijn men doseringen nog niet :o

Vanavond gaan we trainen en het gaat weer een beetje vanalles zijn deze keer.

Wederom , weer bedankt voor uwe goeie uitleg,
was eerst al aan het denken aan m'n blast te splitsen tussen test p & test e.
maar misschien dat die sust & test e net iets makkelijker gaat zijn dan... (maar je redenatie , zo zat ik ook al deels te redeneren)

Nu ja , zal het eerst eens op primo houden. Tijdens de cruise kom je eigenlijk terug tot het besef wat 'mens' zijn heet haha , voel je je tenminste echt optimaal!
Anders had ik inderdaad ook zo het gevoel dat je lichaam zwaar aan het werk is , maar toch gains zijn gains!!!

het begint hier allessinds nu nog sterker te kriebelen!
nu nog de dosissen helemaal correct wat uitzoeken , wat de beste verhoudingen zijn . (al zal dat nogal meevallen denkik als je primo neemt , mits dit niet omzet?)

tot slot : god***domme altijd spannend hoe jij alles toch zo goed in praktijk weet te brengen :)

Wederom , weer bedankt voor uwe goeie uitleg,
was eerst al aan het denken aan m'n blast te splitsen tussen test p & test e.
maar misschien dat die sust & test e net iets makkelijker gaat zijn dan... (maar je redenatie , zo zat ik ook al deels te redeneren)

Nu ja , zal het eerst eens op primo houden. Tijdens de cruise kom je eigenlijk terug tot het besef wat 'mens' zijn heet haha , voel je je tenminste echt optimaal!
Anders had ik inderdaad ook zo het gevoel dat je lichaam zwaar aan het werk is , maar toch gains zijn gains!!!

het begint hier allessinds nu nog sterker te kriebelen!
nu nog de dosissen helemaal correct wat uitzoeken , wat de beste verhoudingen zijn . (al zal dat nogal meevallen denkik als je primo neemt , mits dit niet omzet?)

tot slot : god***domme altijd spannend hoe jij alles toch zo goed in praktijk weet te brengen :)

De optie sust is zeker aan te raden en als je 3x per week prikt is het helemaal optimaal.

Nu voel ik dat men lichaam vrij hard onder druk staat, zie stiekem al uit naar de cruise maar eerst nog een paar weken knallen :D

Dosissen moet je zelf aanvoelen en indien nodig onderweg aanpassen ;)

De optie sust is zeker aan te raden en als je 3x per week prikt is het helemaal optimaal.

Nu voel ik dat men lichaam vrij hard onder druk staat, zie stiekem al uit naar de cruise maar eerst nog een paar weken knallen :D

Dosissen moet je zelf aanvoelen en indien nodig onderweg aanpassen ;)
Bro nu doeje mjj twijfelen haha. Sust zetten eerste 3/4 weken of test e met test P bij eerste 3 weken.

Soms moet je keuze's maken in het leven hé :D

En je verliest bijna elke keer

:D:D

Maar in jouw geval zou ik het gewoon eens proberen...

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:45 ----------

Pere total mannen :o

Was al een paar trainingen geleden dat ik zo kapot zit na een training maar nu ben ik echt leeg. Eten en bed in denk ik.

Heb weer wat vanalles getraind maar met focus op borst en bovenbenen en daarna al de rest nog even wat bloed in pompen :)

Gewicht gaat heel stilletje omhoog en vet% stijgt zeker niet mee. Spijtig dat ik men laatste masteron aan een maatje heb meegegeven en ik nu nog maar voor 1 weekje heb want die betonlook ga ik missen :cool:

Wat merken jullie van de T3, zit nu pas twee weekjes op 50mcg pd van Ultimate PHarma maar merk niks.

Op 50 mcg werd ik bijna gek van de honger en de drang naar zoet eten ( zoals koekjes en cake).... Op 25 mcg totaal geen last van maar op 50 mcg was het BOEM!

Enige wat ik merk is een véél snellere verbranding/stofwisseling. Zit nu op 25 mcg EOD omdat ik bijna zonder zit haha.

Vandaag rustdag.

Men gyno begint nu toch wel terug groter te worden en harder... net zoals de rest van men lichaam.

Vandaag ga ik terug over op Letrozole maar ik denk dat diegene ik heb nogal laag zijn gedoseerd dus ga de dosis uppen en hopen dat er iets verbeterd aan de gyno. Tepel is totaal niet gevoelig en kan ik gerust vastpakken en alles mee doen wat ik wel. De andere tepel heeft helemaal nergens last van dus begrijp het eigenlijk niet meer zo goed. Gewoon een dikke harde knobbel die stillekesaan groter aan het worden is.

Arrimidex op 1 mg/dag gaat het niet oplossen heb ik al door.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

f**k it!

Ik ga op 3mg Letro + 20 mg nolva per dag zitten en een tijdje aankijken wat het doet. Spijtig dat het de gains gaat tegenhouden maar er moet eerst verbetering in die gyno komen.

Laatst bewerkt:
Waarom de arimidex niet uppen?
Is die UG? Dan kun je makkelijk tot 3mg gaan

Waarom de arimidex niet uppen?
Is die UG? Dan kun je makkelijk tot 3mg gaan

Ik heb UG ja (EP). Dat is net het probleem dat je niet weet wat er exact (mg) inzit?

Dus jij zou naar 2 mg /dag durven gaan met UG ? De klier begint vrij pijnlijk te worden terwijl men tepel bijna gevoelloos is.

rot bro van je gyno is echt klote..
Heb je enenvtueel al caber geprobeerd? (dostinex)

Neen maar ik ga deze binnenkort zeker bij men bestelling toevoegen, is alleen rete duur.

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:35 ----------

Voila, schouders hebben ook weer goed op hun kloten gekregen en afgesloten met een vette leg press. Probeer nu bij elke training 1 of 2 oefeningen benen bij te doen om te kijken of er dan wel iets gebeurd daar beneden...

Benen 1x per week doen, en die training bijna eindigen in een coma :D , heeft geen effect bij mij. Dus gaan we ze nu weer elke training prikkelen.

Ja van ep kun je zeker ophogen naar 2mg per dag. Heb ik ook op gezeten en werkte goed

Ja van ep kun je zeker ophogen naar 2mg per dag. Heb ik ook op gezeten en werkte goed

1 mg doet op dit moment niets :o

Ik ga 2weken op de letro + nolva zitten en het even aankijken. Als er 0% verbetering inzit knal ik er nadien een hoop arimidex in ;)

Prolactine gyno is het zeker niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven