AndroidHealthClinic

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
oh jeetjee , ben ik te laat met je verjaardag :s
gelukkige nog bro!

• Topic Starter Topic Starter
Happy bday bro !!! haha hoe toevallig ;)

ZUllen nog eens training moeten samen regelen om onze bday goed te vieren haha ^^

Gaat goed hier man :) Weer lekker aan het bijzetten ;) Mooizo ^^ had niet anders van je verwacht ;)

Ja vond het wel gek dat je op dezelfde dag verjaart haha:D Binnenkort zeker nog eens samen trainen ;)

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

oh jeetjee , ben ik te laat met je verjaardag :s
gelukkige nog bro!

Mercikes. Ik ben het type die zijn eigen verjaardag vergeet :o Maar men vrouwtje en dochtertje niet, die stonden smorgens om 6u15 al te zingen hahahaaha :D

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Maar goed terug naar de orde van de dag.

Vandaag een half dagje vrij gehad door het lekker weer hier en er maar van geprofiteerd om snamiddags de gym in te duiken. Toch bijna 2uur aan het trainen geweest en bevalt me wel om zo je trainingsschema even opzij te leggen en gewoon doen waar je zin in hebt :eek: Wel helemaal leeg op het einde.

Ben wel redelijk vermoeid en moet savonds na het avondeten ECHT eerst even op de zetel gaan liggen voor een 45 minuten om er door te komen.

Verder gaat alles top!

Test ga ik op max 900 mg per week houden gedurende de laatste weken van deze blast. Is duidelijk voor mij genoeg op dit moment en ik vrees dat als ik de test nog meer up de gyno nog wat hardnekkiger gaat worden. Het is nu al een dikke motherfucker :p

Test ga ik op max 900 mg per week houden gedurende de komende weken van de blast. Is duidelijk voor mij genoeg op dit moment en ik vrees dat als ik de test nog meer up de gyno nog wat hardnekkiger gaat worden. Het is nu al een dikke motherfucker :p

jij gaat hard kerel :)
ben eens benieuwd hoe ik ga reageren op die 750test 700 primo :o
ga je denk je de gyno nog weg kunnen krijgen zonder operatie?

jij gaat hard kerel :)
ben eens benieuwd hoe ik ga reageren op die 750test 700 primo :o
ga je denk je de gyno nog weg kunnen krijgen zonder operatie?

Komt wel goed met de test/primo. Is gewoon een heel ander gevoel dan kuren met tren en deca. Als je primo gebruikt heb je het gevoel dat je niet aan het kuren bent maar de gains zijn er wel ;)

De knobbel die ik nu heb opgebouwd :p ga ik enkel weg krijgen met een operatie. Kan het wel wat zachter krijgen en kleiner maar nooit meer volledig weg. Puffy nipples heb ik altijd al gehad zelfs toen ik op mijn 18de op 5% vet stond. Nu heb ik enkel één tepel die wat puntiger is en dat zie je door een shirt maar ik heb altijd een "marcelleke" aan onder men shirt en dan zie je er niets van. Als ik stijve tepels heb door koude of zo zie je ook niets en men vrouwtje mag er nog altijd mee doen wat ze wil haha. Heb geen pijn of zo. Gewoon een dikke knobbel en daarom vrees ik dat die enkel weg kan gaan met een operatie.

Maar trek er me vrij weinig van aan, het zit er so be it.... Kan wel begrijpen als je traint om op het strand wat te gaan paraderen of op de festivals de kinderen te gaan imponeren dan is het wel iets lastig...

Gelukkig "bodybuild" ik voor mezelf om de beste/symetrische fysiek op te bouwen die binnen mijn mogelijkheden en genen liggen.

Ja ben wel benieuwd naar die test primo :)
zeker wat Ml's die ik ga moeten wegduwen maar ach hoort erbij toch?!

Ivm je gyno , zolang je er zelf weinig belang aan hecht of aan stoort dan is dat alleen maar positief kerel.
Snap wel dat je het niet wilt laten verergeren maar je ziet het nog aan de zonnige kant :)
ik zou al lang een scalpel boven getoverd hebben ahha.

en zolang je maar niet lift naar een festival toe dan is het goed...
jeetje nu denkt eccht iedereen door die reportage als je traint dat je naar de festivalweide gaat....
LOZERS

keep it up beest! ;)

Wat zou het verschil dan moeten zijn tussen test/primo en test/deca qua gevoel? Ik zit nu op test/primo (cut) en voel niks bijzonders. Wel leuke kracht gains.

Ik overweeg na de zomer voor het eerst deca te nemen.

Wat zou het verschil dan moeten zijn tussen test/primo en test/deca qua gevoel? Ik zit nu op test/primo (cut) en voel niks bijzonders. Wel leuke kracht gains.

Ik overweeg na de zomer voor het eerst deca te nemen.

Is moeilijk uit te leggen. Bij test/primo voel je je "gezond" en merk je weinig maar je fysiek veranderd echt wel en gaat zeker vooruit...

Deca voel je niet iets harder werken in je systeem, wat meer zweten, mijn BP die stijgt, geen pijntjes (pezen en gewrichten) meer, sneller extra gewicht gainen wat je dan ook werkt, dikke pomp tijdens trainingen, enz..

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Ja ben wel benieuwd naar die test primo :)
zeker wat Ml's die ik ga moeten wegduwen maar ach hoort erbij toch?!

Ivm je gyno , zolang je er zelf weinig belang aan hecht of aan stoort dan is dat alleen maar positief kerel.
Snap wel dat je het niet wilt laten verergeren maar je ziet het nog aan de zonnige kant :)
ik zou al lang een scalpel boven getoverd hebben ahha.

en zolang je maar niet lift naar een festival toe dan is het goed...
jeetje nu denkt eccht iedereen door die reportage als je traint dat je naar de festivalweide gaat....
LOZERS

keep it up beest! ;)

Ik ben geen fan van veel ml's weg te werken, maar soms hoort het er wel bij ja :cool:

En ja heb de gyno een plaats gegeven en heb nog genoeg letro liggen voor 3-4 weken dus we zien wel. Zolang ik blijf gainen zelfs met al die Ai's in men systeem ben ik blij en ze houden me ook vrij scherp :D

Vraag me nu wel af ofdat die pro's eigenlijk nog AI's gebruiken nadat ze hun klieren hebben laten wegnemen?

Vraag me nu wel af ofdat die pro's eigenlijk nog AI's gebruiken nadat ze hun klieren hebben laten wegnemen?
Natuurlijk voor Verschillende redenen ,
Bv bostin loyd heeft ook zijn klieren laten verwijderen maar neemt nog 1mg adex
ED al meer dan 2 jaar lang trouwens

Die nemen zo veel producten aan dosissen die je niet wil weten dat ze er zeker wel iets naast laten lopen. Zelfs nadat ze alles hebben laten weghalen. Zelfs na een operatie heb je kans dat er nog een klein kliertje vergeten is of dergelijke en als je dan even 2-3 gram test in je fl**ker ramt heb je snel weer prijs ;)

Meeste grotere BB'ers die ik persoonlijk ken hebben toch al zeker 1 operatie achter de rug hoor.

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

Natuurlijk voor Verschillende redenen ,
Bv bostin loyd heeft ook zijn klieren laten verwijderen maar neemt nog 1mg adex
ED al meer dan 2 jaar lang trouwens

B.L. is nu niet echt een referentie ;)

Ja dacht wel zoiets, en in hoever beperkt het je gains als je ziet dat AI's maken dat je meer vrije test hebt en sommigen zelf IGF-1 verhogen.

Ja Bostin Loyd,wat neemt die kerel eigenlijk niet :-p

Weet niet of het relevant is maar ik ben van vorige week ook bezig met de beroemde cell tech van BSN. Dus de gains zullen nu zeker wel komen :D

Ze zeggen dat je dat na je training moet opdrinken maar ik neem 1 scoop tijdens het trainen. Heb eens 2 scoops geprobeerd maar dan had ik heel de training een slecht gevoel in men maag. 1 scoop is de sweet spot voor me. Neem deze ook enkel op trainingsdagen.

Vandaag rustdag en hopelijk kan ik morgenavond nog de gym induiken.

Weet niet of het relevant is maar ik ben van vorige week ook bezig met de beroemde cell tech van BSN. Dus de gains zullen nu zeker wel komen :D

Ze zeggen dat je dat na je training moet opdrinken maar ik neem 1 scoop tijdens het trainen. Heb eens 2 scoops geprobeerd maar dan had ik heel de training een slecht gevoel in men maag. 1 scoop is de sweet spot voor me. Neem deze ook enkel op trainingsdagen.

Vandaag rustdag en hopelijk kan ik morgenavond nog de gym induiken.

ik kreeg er een erg dik hoofd van , not kidding.
Als ik foto vind post ik die wel eens , leek net of ik aan de deca zat ???
btw celltech is toch van muscletech?

Weet niet of het relevant is maar ik ben van vorige week ook bezig met de beroemde cell tech van BSN. Dus de gains zullen nu zeker wel komen :D Ze zeggen dat je dat na je training moet opdrinken maar ik neem 1 scoop tijdens het trainen. Heb eens 2 scoops geprobeerd maar dan had ik heel de training een slecht gevoel in men maag. 1 scoop is de sweet spot voor me. Neem deze ook enkel op trainingsdagen. Vandaag rustdag en hopelijk kan ik morgenavond nog de gym induiken.
Vanaf nu ben je niet meet natty dus :O

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ----------

Ja dacht wel zoiets, en in hoever beperkt het je gains als je ziet dat AI's maken dat je meer vrije test hebt en sommigen zelf IGF-1 verhogen. Ja Bostin Loyd,wat neemt die kerel eigenlijk niet :-p
Wat nemen andere wel niet maar ze komen er niet voor uit ^*

ik kreeg er een erg dik hoofd van , not kidding.
Als ik foto vind post ik die wel eens , leek net of ik aan de deca zat ???
btw celltech is toch van muscletech?

Men kop is al dik geworden maar ofdat van de cell tech is weet ik niet :D

En ja klopt, is van muscletech... weet niet waar ik die bsn dan vandaan haal ???

Vanavond trainen!!!! Home alone tot al zeker morgen dus word heftig trainen en voor de rest geeeen reeeet doen :D

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

Vanaf nu ben je niet meet natty dus :O

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ----------

Wat nemen andere wel niet maar ze komen er niet voor uit ^*

Dat klopt ook wel, maar op een gegeven moment zit je zo ver dat je het zelfs niet meer echt helemaal bijhoud wat er allemaal ingaat :eek:

Men kop is al dik geworden maar ofdat van de cell tech is weet ik niet :D

En ja klopt, is van muscletech... weet niet waar ik die bsn dan vandaan haal ???

Vanavond trainen!!!! Home alone tot al zeker morgen dus word heftig trainen en voor de rest geeeen reeeet doen :D

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

Dat klopt ook wel, maar op een gegeven moment zit je zo ver dat je het zelfs niet meer echt helemaal bijhoud wat er allemaal ingaat :eek:

zat vorige inject te kloten of ik had teveel NPP erin gedaan of teveel mast had 2x van dezelfde vial opgetrokken dacht ik dus van alles maar een halve ml meer zodat ik sowieso iets van beide in men lijf heb :P

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

zat vorige inject te kloten of ik had teveel NPP erin gedaan of teveel mast had 2x van dezelfde vial opgetrokken dacht ik dus van alles maar een halve ml meer zodat ik sowieso iets van beide in men lijf heb :P

hoe gaat het met bloeddruk mijne is ook weer verhoogt door de deca wss ben van plan als het zondag of maandag niet beter is 0.5 adex EoD te nemen hielp goed tgen het vocht

Terug van de training en heb weer wat vanalles getraind met de nadruk op schouders. Beestige pomp.

Bloeddruk zit nog steeds rond de 160-170 dus vrij hoog. Als deze tijdens men cruise niet zakt dan ga ik naar de dokter voor BP verlagers.

Deca is bij mij direct een verhoogde BP zelfs met arimidex. Sinds ik nu gestart ben met de letro en met de arimidex gestopt ben heb ik het gedacht dat ik plots heel wat vocht aan het gainen ben.... zie er groter uit en gewicht gaat vrij snel omhoog.

Zit nu nog steeds op 3 mg letro + 20 mg nolva/dag en ik gain gelijk zot.....

Terug van de training en heb weer wat vanalles getraind met de nadruk op schouders. Beestige pomp. Bloeddruk zit nog steeds rond de 160-170 dus vrij hoog. Als deze tijdens men cruise niet zakt dan ga ik naar de dokter voor BP verlagers. Deca is bij mij direct een verhoogde BP zelfs met arimidex. Sinds ik nu gestart ben met de letro en met de arimidex gestopt ben heb ik het gedacht dat ik plots heel wat vocht aan het gainen ben.... zie er groter uit en gewicht gaat vrij snel omhoog. Zit nu nog steeds op 3 mg letro + 20 mg nolva/dag en ik gain gelijk zot.....
Vind het een hoop bullshit dat AI of serm gains tegenhoud ,
Vochtgains ja ^^

Dat is ook de reden denk ik dat ik tijdens een cruise amper gewicht verlies en zlfs nog een beetje gain.... Vocht heb ik nauwelijks.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Deze namiddag nog maar eens gaan trainen met nadruk op rug en het ging heel goed. Wederom dikke pomp, eigenlijk beter dan gisteren.

Morgen normaal rustdag maar als ik me niet kan houden ben ik weer weg haha. Gewicht is zich weer aan het herstellen na deze week af en toe savonds wat meer te cheaten door men birthday. Taarten zijn echt niet goed voor mij en dat zag je direct op de weegschaal. Heb nu weer een kopje ipv een kop (hoofd) :D

Sebiet weer pasta saus maken voor de volgende 12 spaghetti maaltijden, I love my spaghetti :p

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

oke sneak previeuw... vandaag is mijn cheat day dus effe niet op het water letten en ben men buik vergeten aan te spannen zie ik net. Maar dan hebben jullie een idee. De vormen beginnen er weer netjes door te komen. Ben mijn armen en schouders zwaar op hun kloten aan het geven de laatste tijd zodat ze iets beter matchen bij men rug en borst want dat zijn men sterkste punten.

2ywiyyu.jpg

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Borst niet opgepomt, bij een borst training is die gewoon over de top haha :D

29on8fp.jpg

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

Hier zie je iets beter de strepen op de borst maar lijk hier enkel heeel small? Foto's kunnen soms echt wel serieus misleidend zijn want met mijn wijdte is weinig mis :p

9k5yu1.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven