Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Happy bday bro !!! haha hoe toevallig
ZUllen nog eens training moeten samen regelen om onze bday goed te vieren haha ^^
Gaat goed hier manWeer lekker aan het bijzetten
Mooizo ^^ had niet anders van je verwacht
![]()
Binnenkort zeker nog eens samen trainen 
oh jeetjee , ben ik te laat met je verjaardag :s
gelukkige nog bro!
Maar men vrouwtje en dochtertje niet, die stonden smorgens om 6u15 al te zingen hahahaaha 
Wel helemaal leeg op het einde.Test ga ik op max 900 mg per week houden gedurende de komende weken van de blast. Is duidelijk voor mij genoeg op dit moment en ik vrees dat als ik de test nog meer up de gyno nog wat hardnekkiger gaat worden. Het is nu al een dikke motherfucker![]()

jij gaat hard kerel
ben eens benieuwd hoe ik ga reageren op die 750test 700 primo
ga je denk je de gyno nog weg kunnen krijgen zonder operatie?

ga ik enkel weg krijgen met een operatie. Kan het wel wat zachter krijgen en kleiner maar nooit meer volledig weg. Puffy nipples heb ik altijd al gehad zelfs toen ik op mijn 18de op 5% vet stond. Nu heb ik enkel één tepel die wat puntiger is en dat zie je door een shirt maar ik heb altijd een "marcelleke" aan onder men shirt en dan zie je er niets van. Als ik stijve tepels heb door koude of zo zie je ook niets en men vrouwtje mag er nog altijd mee doen wat ze wil haha. Heb geen pijn of zo. Gewoon een dikke knobbel en daarom vrees ik dat die enkel weg kan gaan met een operatie.

Wat zou het verschil dan moeten zijn tussen test/primo en test/deca qua gevoel? Ik zit nu op test/primo (cut) en voel niks bijzonders. Wel leuke kracht gains.
Ik overweeg na de zomer voor het eerst deca te nemen.
Ja ben wel benieuwd naar die test primo
zeker wat Ml's die ik ga moeten wegduwen maar ach hoort erbij toch?!
Ivm je gyno , zolang je er zelf weinig belang aan hecht of aan stoort dan is dat alleen maar positief kerel.
Snap wel dat je het niet wilt laten verergeren maar je ziet het nog aan de zonnige kant
ik zou al lang een scalpel boven getoverd hebben ahha.
en zolang je maar niet lift naar een festival toe dan is het goed...
jeetje nu denkt eccht iedereen door die reportage als je traint dat je naar de festivalweide gaat....
LOZERS
keep it up beest!![]()

Natuurlijk voor Verschillende redenen ,Vraag me nu wel af ofdat die pro's eigenlijk nog AI's gebruiken nadat ze hun klieren hebben laten wegnemen?
Vraag me nu wel af ofdat die pro's eigenlijk nog AI's gebruiken nadat ze hun klieren hebben laten wegnemen?

Natuurlijk voor Verschillende redenen ,
Bv bostin loyd heeft ook zijn klieren laten verwijderen maar neemt nog 1mg adex
ED al meer dan 2 jaar lang trouwens

Weet niet of het relevant is maar ik ben van vorige week ook bezig met de beroemde cell tech van BSN. Dus de gains zullen nu zeker wel komen
Ze zeggen dat je dat na je training moet opdrinken maar ik neem 1 scoop tijdens het trainen. Heb eens 2 scoops geprobeerd maar dan had ik heel de training een slecht gevoel in men maag. 1 scoop is de sweet spot voor me. Neem deze ook enkel op trainingsdagen.
Vandaag rustdag en hopelijk kan ik morgenavond nog de gym induiken.

Vanaf nu ben je niet meet natty dus :OWeet niet of het relevant is maar ik ben van vorige week ook bezig met de beroemde cell tech van BSN. Dus de gains zullen nu zeker wel komenZe zeggen dat je dat na je training moet opdrinken maar ik neem 1 scoop tijdens het trainen. Heb eens 2 scoops geprobeerd maar dan had ik heel de training een slecht gevoel in men maag. 1 scoop is de sweet spot voor me. Neem deze ook enkel op trainingsdagen. Vandaag rustdag en hopelijk kan ik morgenavond nog de gym induiken.
Wat nemen andere wel niet maar ze komen er niet voor uit ^*Ja dacht wel zoiets, en in hoever beperkt het je gains als je ziet dat AI's maken dat je meer vrije test hebt en sommigen zelf IGF-1 verhogen. Ja Bostin Loyd,wat neemt die kerel eigenlijk niet :-p
ik kreeg er een erg dik hoofd van , not kidding.
Als ik foto vind post ik die wel eens , leek net of ik aan de deca zat
btw celltech is toch van muscletech?

Vanaf nu ben je niet meet natty dus :O
---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ----------
Wat nemen andere wel niet maar ze komen er niet voor uit ^*

Men kop is al dik geworden maar ofdat van de cell tech is weet ik niet
En ja klopt, is van muscletech... weet niet waar ik die bsn dan vandaan haal
Vanavond trainen!!!! Home alone tot al zeker morgen dus word heftig trainen en voor de rest geeeen reeeet doen
---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------
Dat klopt ook wel, maar op een gegeven moment zit je zo ver dat je het zelfs niet meer echt helemaal bijhoud wat er allemaal ingaat![]()

zat vorige inject te kloten of ik had teveel NPP erin gedaan of teveel mast had 2x van dezelfde vial opgetrokken dacht ik dus van alles maar een halve ml meer zodat ik sowieso iets van beide in men lijf heb![]()
Vind het een hoop bullshit dat AI of serm gains tegenhoud ,Terug van de training en heb weer wat vanalles getraind met de nadruk op schouders. Beestige pomp. Bloeddruk zit nog steeds rond de 160-170 dus vrij hoog. Als deze tijdens men cruise niet zakt dan ga ik naar de dokter voor BP verlagers. Deca is bij mij direct een verhoogde BP zelfs met arimidex. Sinds ik nu gestart ben met de letro en met de arimidex gestopt ben heb ik het gedacht dat ik plots heel wat vocht aan het gainen ben.... zie er groter uit en gewicht gaat vrij snel omhoog. Zit nu nog steeds op 3 mg letro + 20 mg nolva/dag en ik gain gelijk zot.....