MuscleMeat

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Gewicht deze morgen was 80.2 kilo dus we zijn terug goed aan het bijkomen. Vandaag niet trainen want heb een zwaar dagje gehad op het werk. Eten en rusten is dan de boodschap.

Maar ik ben happy want heb mijn doel eigenlijk al bereikt. Dit was 80 kilo halen zonder extra vet en vocht. Vet is er al zeker niet bij gekomen en vocht is bijna nihil.

Nog bijna 3.5 weken te gaan dus ben benieuwd wat de volgende weken nog gaan brengen...

Gewicht deze morgen was 80.2 kilo dus we zijn terug goed aan het bijkomen. Vandaag niet trainen want heb een zwaar dagje gehad op het werk. Eten en rusten is dan de boodschap.

Maar ik ben happy want heb mijn doel eigenlijk al bereikt. Dit was 80 kilo halen zonder extra vet en vocht. Vet is er al zeker niet bij gekomen en vocht is bijna nihil.

Nog bijna 3.5 weken te gaan dus ben benieuwd wat de volgende weken nog gaan brengen...

aah goed man!
Heeft het toch geloond dat je hebt opgehoogd he!
Ga je cruisen?
Hoe werkt de aromasin voor je?

Verhogen tijdens de kuur is iets dat ik wel vaker ga doen nu :)

Zowiezo cruise op 250 mg/week voor 4-6 weken en de Boldenone zit al te wachten in men kastje. Als ik uit men cruise kom en nog steeds 80 kilo weeg smorgens zal ik blij zijn... Volgende kuur/blast ga ik met 500 mg test/week starten en later verhogen naar minstens 750 mg/week. Bold wil ik eigenlijk op 600 mg zetten en niet hoger want anders gaat men bloeddruk zowiezo omhoog vliegen. Zet liever wat meer test dan dat ik extra bold zet. Allez dat is mijn gevoel hierover... Tips zijn altijd welkom! Tren E en Masteron E heb ik ook nog in de kast liggen.... Zoveel opties hahaha.

ivm Aromasin : goed voor het vocht te elimineren en oestrogeen ondervind ik maar de knobbel word geen mm kleiner.... Gevoeligheid is wel volledig verdwenen. Zit nu op 10 mg ED. Bij men volgende blast ga ik zowiezo de aro er naast laten lopen op 5 of 10 mg EOD om het vocht tegen te gaan van de test+bold.

Hier wel een vraag : Hoe weet je dat je BD verhoogd is. Ga je dan gwn ff naar de dokter om te koekeloeren ?

Just em! Handig apparaatjes :D Als er nou ook zoiets was met een diabetes naaldje dat je je BW kon zien hahaha.

Die knobbel is waarschijnlijk gewoon klierweefsel. Je parameter gaat nu die gevoeligheid zijn. Als deze weg is is oestrogeen onder controle.

Misschien een idee om de bold al in je cruise te starten?
Is dan niet echt een cruise MAAR je blijft toch on en bold heeft zeer lang nodig om te werken. Daarbij was je blast niet super zwaar en belastend.
Is maar een idee...verder goed dat je je 80kg hebt gehaald!

En hoe kan ik dat klierweefsel weg krijgen zonder operatie?

Bold meteen toevoegen na deze blast zie ik op dit moment niet echt zitten. Dit kan nog veranderen maar een paar weken bridgen gaat men lichaam aangenamer vinden... Dat je bold lang moet zetten geloof ik niet echt in.. 10-12 weken is lang genoeg. In het verleden ook bold gebruikt en dat was steeds max 8 weken... Zou dan eerder de test uppen en aromasin laten meelopen.

Bold is minder belastend dan test en kan zelfs een vervanging zijn voor test. Bigcat heeft hier ook wat over geschreven. Ik heb het ook een keer gebruikt icm tren maar denk te kort om er echt iets van te merken. In mn volgende blast komt ook bold..laat deze denk ik tot de zomer doorlopen afhankelijk van mijn bloeddruk en haemoglobine

Klierweefsel krijg je alleen weg met een operatie helaas...

Dan zou ik bv. enkel bold kunnen nemen in mijn cruise, bv 600 mg/week zonder de test voor een weekje of 4-6 en daarna de test E laten inknallen. Weet nu al dat dat een knal gaat geven als ik er 750 mg test E in duw :) Ik heb dat ook eens gelezen van BC. Dacht dat 500 mg bold overeen kwam met 125 mg test maar ik kan mis zijn ook hoor.
Iemand anders dat het nog wel weet?

Vandaag rug + buik + hamstrings getraind en alles ging weer goed. De rows voelden zo goed aan dat ik me daar even mee heb bezig gehouden en elk barretje gebruikt heb dat er lag. Daar ga ik morgen nog meer geniet van hebben denk ik...

Vandaag dus rustdag want het rugje heeft wat rust nodig :)

Morgen schouders + armen en zaterdag benen.

Denk dat ik men lichaam even ga laten rusten in de cruise en de optie bold even naast me laat liggen. Daarna blast ik met minstens 750 mg test + 400 mg bold en na week 5-6 ga ik de test waarschijnlijk verhogen naar 1000mg/week. Heb ook nog 2 potjes Anavar liggen dus die gaan we daar ook nog ergens tussen duwen.
Doel is de 85 kilo halen met max 10-11%vet. Op 7 maanden tijd terug naar mijn vroegere shape gaan zou ik wel zeer nice vinden :cool: Spiergeheugen bestaat niet zeggen ze ..... :roflol:

Vandaag schouders + beetje armen getraind. Primo op 400 en test op 500 was een goed idee als ik de shape zie ...hahaha.

Rusthartslag is redelijk wat hoger dan normaal (80-85 nu) waar ik tussen de 60-65 zit en daar heb ik vooral s'avonds last van als ik rustig neer zit of in mijn bed lig... Dit zal ook de reden zijn dat ik meer moet eten om men gewicht vast te houden laat staan te gainen... Verwacht geen grote toename van gewicht meer nu maar eerder een verandering van de shape/fysiek. Bloeddruk staat nog steeds perfect

Vandaag waren de benen aan de beurt.

Heb het gevoel dat de "knobbel" wat minder word maar is moeilijk te bepalen als je er elke dag op let :o
Aro laat ik nu op 5mg/dag meelopen want ik heb het gevoel dat het men gains redelijk in de weg staat.

Morgen rustdag.

Succes verder, ik lees mee.

Ik heb nu ook Arimidex + Letrozole in de kast staan, naast de Nolvadex + Aromasin. Denk dat ik nu wel alles heb voor in de toekomst, just in case... :D

Haha goede voorbereiding is het halve werk. Letro is misschien wat overdreven.
Zou als ik kou was bij volgende blast gewoon arimidex eens proberen. Werkt bij mij erg goed

Ik heb weinig verstand van AAS, maar ik zou wel verwachten dat je meer voedsel nodig had om er het maximale uit te halen. Ik heb ongeveer jouw lengte maar weeg nog een stuk minder en zit met 3100 kcal maar net onder jouw kcal als cleanbulk.

Haha goede voorbereiding is het halve werk. Letro is misschien wat overdreven.
Zou als ik kou was bij volgende blast gewoon arimidex eens proberen. Werkt bij mij erg goed

Letro is misschien wat overdreven maar heb het liever in de kast liggen...
Arimidex is misschien een optie voor de volgende blast maar heb gelezen dat ari meer je gains tegen houd dan aromasin....

---------- Toegevoegd om 00:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:13 ----------

Ik heb weinig verstand van AAS, maar ik zou wel verwachten dat je meer voedsel nodig had om er het maximale uit te halen. Ik heb ongeveer jouw lengte maar weeg nog een stuk minder en zit met 3100 kcal maar net onder jouw kcal als cleanbulk.

Momenteel zit ik rond de 3300 kcals/dag iets meer als in het begin maar ik zit nu al reeds rond de 80 kg en als ik meer eet kom ik gewoon vet bij.... Vroeger bulkte ik er gewoon op los maar nu probeer ik me wat in te houden :D

---------- Toegevoegd om 00:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:18 ----------

Vormen beginnen stilletjes aan terug te komen.

Front relax pose
a0bc9.jpg

BDB
x5xbir.jpg

In real life heb ik meer detail hoor maar heb geen degelijke camera. De foto's zijn genomen met de gsm.

Laatst bewerkt:
Ziet er netjes uit op milde doseringen. Ben benieuwd hoe je er over een half jaar / jaar bijstaat!

Ik ben ook benieuwd wat de volgende blast gaat brengen. Ben er nog over aan het nadenken maar ben bijna zeker dat het dit word: 500mg test + 400 mg bold + 200 mg tren E/week. Heb alles hier al klaar liggen.

Nu nog even het laatste eruit persen met de test/primo en ben aan het twijfelen om de laatste weken even stevig door te bulken en dan tijdens men cruise weer wat normaal te gaan eten zodat ik wat vocht en vet verlies. Heb geen schrik om gewicht te verliezen tijdens de cruise omdat ik weet dat dat bij de volgende Blast er weer snel zal bij zijn.

Momenteel klaag ik niet want in real life ben ik echt wel wat harder dan de foto's laten zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven