XXL Nutrition

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
ziet er goed uit bro.

Hoe oud ben je eigenlijk?

31 jaar jong :p Maar dat zie je niet hoor :D

---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

Daarnet schouders getraind en 1 oefening triceps + biceps gedaan. Daarna men benen op hun kloten gegeven met de leg extension. Probeer de leg extension apart te doen zodat ik er helemaal los op kan gaan. Misschien gebeurd er dan wel iets met de "teardrop".

Hardheid is een beetje minder heb ik het gevoel dus de deca is zijn werk aan het doen. Denk dat door de dianabol de hardheid die ik gewoon ben snel weg zal zijn. Maar zolang we dan 3-4 kilo zwaarder zijn heb ik daar minder problemen mee :D

Morgen is de rug aan de beurt en dat gaat een zware training worden. Men lower lats moeten dikker en wijder dus daar ga ik de komende weken extra aandacht aan besteden.

Men gewicht is ook terug rustig aan het stijgen dus we doen rustig verder zoals we bezig zijn.

Gisteren rug getraind. Armen ging niet meer want was helemaal kapot na rug. Pomp was zalig en de shape is ook in orde. Gewichtstoename gaat nog altijd vrij moeizaam. Dianabol hou ik op 30 mg per dag want heb wat last van men maag/darmen. Ofwel is dat door dianabol ofwel doordat iedereen hier goed ziek is thuis.

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:19 ----------

Oké de microben zijn bij mij terecht gekomen:o

Dikke SHIT!

vandaag 2 sneden brood gegeten en dat is het. Hopelijk is het snel over en kunnen we opnieuw beginnen met het verloren gewicht terug te winnen. Dbol word even gestopt.

Balen!
Maar als iedereen in huis het heeft dan is er niet onderuit te komen. Beterschap!
Bij mij goed nieuws..kan binnenkort weer beginnen :D

Je kan eens hack squat proberen met hele nauwe stand voor teardrop

Balen!
Maar als iedereen in huis het heeft dan is er niet onderuit te komen. Beterschap!
Bij mij goed nieuws..kan binnenkort weer beginnen :D

Een paar uur na men laatste post is de hell losgebroken bij mij. Koorts, diarree, koppijn maar niet braken. Na 2 dagen wou men vrouw metme naar de spoed rijden want ik begon uit te drogen.Men dochter kwam er gelukkig eindelijk door na 2 injecties met iets en antibiotica slikken. Buikgriep was dit echt niet meer....
Resultaten van de stoelgang van men dochter waren klaar(duurt 4dagen) en we zaten met een bacterie in de darmen. Hoppa ik ook aan de vettige antibiotica en na 1 dag eindelijk wat soep kunnen eten. Dat was mijn eerste voedsel na bijna 4 dagen zonder eten.

Vandaag voor de eerste keer wat rijst kunnen eten en je kan niet geloven hoe goed dat smaakte.

Zal dus nog wel een week of 2 duren eer we terug volledig in de orde zijn en nog een week eer we terug kunnen gaan trainen.

Van blasten en cruisen is momenteel geen sprake, ben al blij dat ik terug op men benen kan staan. De toekomst zal er veeel rustiger uitzien op gebied van gear en voeding want ik heb net meegemaakt hoeveel moeite ik moet doen om te gainen en hoe het in een vingerknip bijna allemaal weg is. Dat is het mij spijtig genoeg niet meer waard. Gewicht staat momenteel op 77.4kg en we gaan terug naar de 80 kilo gaan en me lean zetten en dat zo houden. Verder bulken zal dit jaar niet meer gebeuren.

Deze log ga ik stoppen maar ik blijf hier op dbb zeker wel hangen;)

Grtz

Bijna 10 kilo kwijt ??!!!

Jep. Lekkere bacterie he...

Wat ik de voorbije dagen heb meegemaakt wens ik niemand toe.

Ga je nu off?

Volgende week start ik terug de cruise op. In oktober zou ik off gaan.

Gewoon even knop omzetten een doorgaan man. 2 jaar geleden heb ik ook zo'n darmbacterie gehad. Verloor toen 12kg in 4 dagen. Wees niet bang, het zit er zo weer bij!

Hejs bro. Hoe gaat het hier ?? Binnenkort kom ik nog eens trainen in Bornem man! Ik zal je pm'n en dan zie je maar!!

Oke,

Ik leef nog en heb net 2 weken vakantie gehad met het gezin. Morgen terug werken :o

Wat heb ik intussentijd gedaan? Beetje cruisen op 250 mg test en daarna paar weekjes deca op 150 mg erbij gezet + 250 mg mast. Deed mijn shape goed maar er was maar een geringe gewichtstoename, uitgezonderd de verloren kilo's door die kut bacterie.

Laatste inject was op 13 augustus en daarna heb ik alles gelaten voor wat het was en begon de vakantie:p Trainen ben ik wel blijven doen en men eten was ook vrij goed in orde. Gewicht is momenteel 83 kilo smorgens... dus we mogen gerust spreken van een PLATEAU hier want ik hang al héél lang op die 83 kilokes :eek:
Oke je kan wel zeggen dat je spierkwaliteit verbeterd en je shape uiteraard ook (wat ik en andere ook wel merken) maar ik wil er god***domme wat kilo's bij!!

Dus gaan we eens iets anders proberen en een paar weken verder gaan zonder test. Vandaag op 31/8 heb ik de eerste inject gezet van deze cycle.

Cycle gaat worden:

400mg bold/week
500mg primo/week

lengte van deze cycle zien we nog wel.

Deze herfst ga ik zeker nog eens een deftige bulkkuur doen maar ik bekijk eerst dit experimentje even aan ;)

Ik ga niet meer elke dag kunnen loggen maar ik doe men best om dit hier actief te houden.

Oke,

Ik leef nog en heb net 2 weken vakantie gehad met het gezin. Morgen terug werken :o

Wat heb ik intussentijd gedaan? Beetje cruisen op 250 mg test en daarna paar weekjes deca op 150 mg erbij gezet + 250 mg mast. Deed mijn shape goed maar er was maar een geringe gewichtstoename, uitgezonderd de verloren kilo's door die kut bacterie.

Laatste inject was op 13 augustus en daarna heb ik alles gelaten voor wat het was en begon de vakantie[emoji14] Trainen ben ik wel blijven doen en men eten was ook vrij goed in orde. Gewicht is momenteel 83 kilo smorgens... dus we mogen gerust spreken van een PLATEAU hier want ik hang al héél lang op die 83 kilokes :eek:
Oke je kan wel zeggen dat je spierkwaliteit verbeterd en je shape uiteraard ook (wat ik en andere ook wel merken) maar ik wil er god***domme wat kilo's bij!!

Dus gaan we eens iets anders proberen en een paar weken verder gaan zonder test. Vandaag op 31/8 heb ik de eerste inject gezet van deze cycle.

Cycle gaat worden:

400mg bold/week
500mg primo/week

lengte van deze cycle zien we nog wel.

Deze herfst ga ik zeker nog eens een deftige bulkkuur doen maar ik bekijk eerst dit experimentje even aan ;)

Ik ga niet meer elke dag kunnen loggen maar ik doe men best om dit hier actief te houden.
Kijks aan. Je leeft nog man haha
Top te horen je update zeer benieuwd naar je bold primo cycle. Weer iets andrs op dbb forum ^^

Ik ga de laatste weken tegemoet van mn blast.. alleszins beste cycle al gweest! High test mast dbol oral parabolan ja lekkr zooitje haha

Ik ben graag "tegendraads" dus waarom niet eens proberen.. wie weet gebeurd er dan wel iets na bijna een jaar cruise/blast :D

Test/mast is idd een zalige combi maar dat heb ik al veel gezegd he :D Maar met al die andere shit erbij zou ik toch maar eens een bloedtest laten doen over een paar weken ;) Ik zou eigenlijk ook nog eens bloed moeten laten checken maar tijdens een blast gaat dat niet he, dan ken ik het resultaat al :p

Succes en ik volg!

Mercikes.

13 augustus was men laatste inject met sustanon en begin nu te merken dat ik terug wat normaler ben op gebied van het "geil" zijn. Als ik op test zit word het vrij heftig op dat gebied haha. Nu eindelijk terug wat rustiger en ook niet meer zo pokke moe heel de dag.

Gisteren borst, kuiten getraind en damn goed veel spierpijn nu, lekker.
Vandaag normaal rust.

Meer kilo's = meer eten :D

Ik moet mij wel een beetje inhouden. Zelfs met clean eten kom ik anders gemakkelijk te ver boven mijn onderhoud. Mijn eetlust is erg goed.

Elke kilo vet die er teveel bijkomt moet er straks ook weer af :( daarom doe ik voorzichtig met mijn cals overschot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven