Fitness Seller

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
Volgens wat ik hoor. Strakkere huid + zakken van vet%.

• #1.022
Basic meal. 5 hele eieren en 300 gram aardappelpuree. Meer moet dat niet zijn.
2wgzng5.jpg

• #1.024
Als je hgh gebruikt moet je Human grade spul kopen en dan heb je ook minder iu's nodig. Wil zelfs niet weten wat ze in die UG kitjes van 200 euro steken....

Als je hgh gebruikt moet je Human grade spul kopen en dan heb je ook minder iu's nodig. Wil zelfs niet weten wat ze in die UG kitjes van 200 euro steken....
willem op dbb gebruikt ook ug 5iu ed en ziet er ook goed uit imo hg is zogoed als onbetaalbaar voor iemand met een gemiddeld inkomen

• #1.029
Zijn shape zal niet enkel behaald zijn door ug hgh.

wie weet hoe hij eruit zou zien als hg hgh zou gezet hebben haha.

Ik denk dat je met HG HgH zelf richting de 10 iu moet gaan zitten wil je goed groeien erop, heb tijdje canada gehad, daarna humatrope, merkte nou niet heel erg veel verschil

Over een maand of 2 kan ik je wat vertellen over hogere dosis. Ga dan op 6 iu HG zitten voor 10 weken en als de financiën het toelaten langer, naar horen zeggen zou dit al een mooi effect moeten hebben.

Ik denk dat je met HG HgH zelf richting de 10 iu moet gaan zitten wil je goed groeien erop, heb tijdje canada gehad, daarna humatrope, merkte nou niet heel erg veel verschil

Maar dat heb je niet erg lang gedaan toch, ik merkte de veranderingen op door te kijken naar de progressie van een langere periode (12 maanden).

meeste ug kitjes zijn 100iu toch? daar zou je dan 50 dagen mee doen op 2iu toch? klinkt verleidelijk dan :P

• #1.035

Je maakt het mij niet gemakkelijk he.... jouw meningen en ervaringen neem ik altijd vrij serieus. Canada's, alley, hygetropin kan ik normaal vrij makkelijk aankomen en zijn niet echt duur. Met 100iu zou ik dan ongeveer 5 weken toekomen op 3.3 per dag 5/2. Alleen vertrouw ik die ug kitjes voor geen meter. Of je moet me kunnen overtuigen dat die canada,s toch echt wel goed zijn.

ik geloof dat die alley ook gewoon goed zijn, maar high zou ik volgende keer op 8-10 iu zetten welke hgh het ook is

weet je wat het is, hier op dit forum heeft iedereen wat te zeiken. eerst is dit merk goed dan ineens slecht want er is een nieuw merk en nu ineens is dat oude merk ineens weer goed.

dat is met hgh ook zo... mensen verwachten er te veel van, en dat kan je niet doen op die schrale doseringen die wij hier doen, voor droger worden is het een duur goedje... je lichaam verbetert wel op 4-5 iu en ik heb er echt wel baat bij gehad, maar MASSA ga je pas pakken denk ik als je hoog doseert, en dan ook nog 2-3 gram aas erbij doet.
ik denk dat je met 10 iu alley of canada ook aardig resultaat kan boeken

maar aan eind ga je je altijd afvragen of het het waard is geweest, blijft een apart middel.
sinds ik gestopt ben met de hgh, ben ik nog steeds droger en harder aan t worden, dus kan niet van de HGH komen, en `o blijf je altijd met de vraag zitten of je op dit punt ook had gekomen zonder of met HGH... dus als je echt dat verschil wil kunnen zien ben ik overtuigd van minimaal 10 iu

• #1.038
Alley is betaalbaar... Massa is niet zo mijn 1ste prioriteit,maar meer dat ik eindelijk eens wat vet weg krijg dat er al veel te lang zit + een algemene verbetering van de shape. Ik heb ook een huid"ziekte" en wil graag eens zien of het daar iets tegen kan doen. Het zou uw huid ook beter/mooier laten worden. Daarom dat ik interesse heb in max 3.3/dag.

Pfff wil er zo graag aan he maar als ik maandelijks dat bedrag erin investeer wil wel ik wel goeie shizzle hebben.

blijft een gok of het je brengt wat je wil, gewoon ergens beginnen en dan kijken maat,

• #1.040
Zit niet anders op he.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven