- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is meestal las vanaf 4-5iu UG 8+ voor meer massaVolgens wat ik hoor. Strakkere huid + zakken van vet%.
Als je hgh gebruikt moet je Human grade spul kopen en dan heb je ook minder iu's nodig. Wil zelfs niet weten wat ze in die UG kitjes van 200 euro steken....

En het lijkt mij alsof ik meer rendement uit me kuurtjes haalVolgens wat ik hoor. Strakkere huid + zakken van vet%.

willem op dbb gebruikt ook ug 5iu ed en ziet er ook goed uit imo hg is zogoed als onbetaalbaar voor iemand met een gemiddeld inkomenAls je hgh gebruikt moet je Human grade spul kopen en dan heb je ook minder iu's nodig. Wil zelfs niet weten wat ze in die UG kitjes van 200 euro steken....
+1willem op dbb gebruikt ook ug 5iu ed en ziet er ook goed uit imo hg is zogoed als onbetaalbaar voor iemand met een gemiddeld inkomen
Ik denk dat je met HG HgH zelf richting de 10 iu moet gaan zitten wil je goed groeien erop, heb tijdje canada gehad, daarna humatrope, merkte nou niet heel erg veel verschil
meeste ug kitjes zijn 100iu toch? daar zou je dan 50 dagen mee doen op 2iu toch? klinkt verleidelijk dan![]()
Ik denk dat je met HG HgH zelf richting de 10 iu moet gaan zitten wil je goed groeien erop, heb tijdje canada gehad, daarna humatrope, merkte nou niet heel erg veel verschil