ment0s
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.302
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je vond de mijne geak!

Klote van die spierpijnen, maar de keuze is natuurlijk snel gemaakt als het iets aan de psoriasis kan doen.Gewicht begint nu echt te zakken en ik kan er precies weinig aan doen. Merkte dat ik nog maar weinig vet verloor en heb dan een paar dagen men voeding verhoogd en nu zakt men gewicht plots. Alles word terug wat strakker maar ik verlies kilo's. Ga nu de voeding wat hoger houden en even aankijken wat het zegt.
Ik ga men eerste bloedtest afwachten begin april en als die meevalt gaan we alles terug de hoogte in gooien. Of als het bergaf blijft gaan met de shape dan knal ik het er al sneller in. f**k it!
Volgende week ga ik verder op sust en masteron zoals gepland. Plan is om de dosissen laag te houden...
Spierpijnen komen nu echt wel goed op en heb het zelfs al tijdens een training wat vrij klote is. Voelt aan dat je spier precies gaat scheuren als het wat zwaar word.
deca?Oke de spierpijnen zijn echt zwaar aan het doorbeuken. Knieën, ellebogen, rug, nek alles doet pijn. Medicatie is nu redelijk ingekickt denk ik. Gisteren wezen trainen,benen, en stond op gegeven moment met de tranen in mijn ogen te trainen. Kracht is nihil en elke oefening deed pijn. Dan maar wat upperbody geprobeerd maar dat ging ook zeer slecht.
Lichaamsgewicht begint ook te dalen terwijl ik meer eet. Gaat op dit moment echt niet goed... Mentaal ben ik vrij sterk maar heb het toch moeilijk op dit moment.
Kwa AS gaat de tren en mast eruit en ben ik nog effe aan het denken wat we vanaf volgende gaan doen.
ja sowieso wegblijven van mast ^^Deca triggert mijn psoriasis. Alle ontstekingsremmende medicijnen kunnen dat.
Maar misschien dat 100mg/week wel soelaas kan brengen.
Als de derma zegt dat ik moet doorgaan met die kutpillen dan zal er misschien wel wat deca bijkletsen..
Denk op dit moment meer aan test op minstens 600 mg en wat Bold erbij en anavar.
als je primo maar g een mast is danJep. Daarmee wat Bold en anavar en de test omhoog. Is het veiligste en mildste dat ik kan doen. Daarna nog wat primo erbij en test laten zakken en dan sta je ook mooi in shape.
Ga effe van de tren\ mast en deca wegblijven.
var kan handig zijn voor collageen aanmaak idd
Voila keuze is gemaakt.
Ik ga verder met sust/test, bold en anavar.
Net 300 sust + 400 mg bold gezet. Anavar gaan we op 40 mg/zetten. hgh op 3iu en arimidex word vervangen door aromasin 10 mg/eod.
Kans is groot dat ik woensdag nog een inject zet maar dat zie ik dan nog wel welke hoeveelheden ik erbij ga duwen.
Als ik die rommel medicatie moet slikken dan mag ik ook mijn eigen "medicatie" kiezen. Als de bloedtest niet oke is over een paar weken dan zullen we wel zien wat we eraan kunnen doen. Ik ga mijn fysiek waar ik echt zwaar voor heb moeten vechten niet afgeven omdat ik nu rotte pillen moet slikken die misschien niet gaan werken... Dat ik half kreupel rondloop moet ik er maar bij nemen, dacht dit te kunnen verdringen maar shit dit doet echt pijn.
Maar genoeg gezaagd, let' s make some gains
Train ze!
Nu zwaar beuken is niet mogelijk maar ik heb deze manier van trainen altijd al heel leuk gevonden. Massa is nu niet echt mijn prioriteit ik wil er gewoon wat strakker/ronder/lekkerder uitzien