Fitness Seller

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.361
Thanks! Door de nieuwe zalf is het al veel beter geworden op mijn rug en buik. Op mijn armen zijn ze wat hardnekkiger.

Vandaag is mijn birthday, 32 jaar geworden... we worden oud :p Had gedacht dat ik misschien wat verjaardagsseks zou krijgen van het vrouwtje vandaag maar zal het zelf moeten doen want ze slaapt al :D

Hahaha, gefeliciteerd kerel

Gefeliciteerd kerel !

Gefeliciteerd pik! Gewoon je vrouwtje lekker wakker maken met je harde wang #itsyourbday

gefeliciteerd gap... Ik hoop dat ik ooit zo'n monster als jouw mag zijn op die leeftijd :cool:

Gefeliciteerd man!

Gefeliciteerd ikke 32 inmiddels.

gelukkige verjaardag kerel ;)

Gefeliciteerd kerel, veel gains gewenst dit jaar weer.

Gefeliciteerd man kerel!

Gefeliciteerd ikke ;-) !

Vandaag is mijn birthday, 32 jaar geworden... we worden oud :p Had gedacht dat ik misschien wat verjaardagsseks zou krijgen van het vrouwtje vandaag maar zal het zelf moeten doen want ze slaapt al :D
...dat klinkt bekend haha:p

Nog van harte man!
:birthday:

• #1.375
Bedankt allemaal!

Leuk paas weekend gehad met het gezin en men kadootje is ook binnen gekomen. Wat nieuwe AS van med-tech, test en bold. Schakel volgende week over op dat merk en ben benieuwd. Heb nu de bold van MT (was een overschotje van vorig jaar) en dat is goed gerief.

Deze week word 600 mg sust + 400 mg bold + de anavar uiteraard.

Vanaf volgende week 600 mg test e + 500 mg bold (3ml) en dan prik ik 1 maal per week, wat een luxe. Zal even zo blijven tot na mijn eerste bloedtest begin april. Als die test oke is dan kijk ik verder wat ik ga doen met de doseringen.

Gewicht is terug naar de 87 kg gegaan en ben terug wat voller en vet% is zelfde gebleven. Die tren maakt me altijd plat... nu bold erin en hoppa alles terug strak én rond :D. Begin me ook weer wat beter in mijn vel te voelen. Tren gaat nooit mijn vriend worden vrees ik.

Medicatie zit nu op 25mg/dag en dat is de max dosis. Zalven doen hun werk maar de pillen nog niet. Heb een paar plaatsen waar ik geen zalf smeer om te kijken wanneer die kutpillen hun ding gaan doen ;)

Je gaat er niet dood van he. Maar je er ziek voor melden is idd nonsens of hij moet met de spuitjes bezig zijn (humira en dergelijke) maar dat krijg je pas als 70% van je lichaam bedekt is en de pilletjes niets meer uithalen.

Een maat van mij kreeg ook injecties tegen psoriasis. Ik weet niet precies wat, maar hij had de psoriasis alleen op zijn vingers.

• #1.377
Zal geen Humira geweest zijn ;)

Bedankt allemaal!

Leuk paas weekend gehad met het gezin en men kadootje is ook binnen gekomen. Wat nieuwe AS van med-tech, test en bold. Schakel volgende week over op dat merk en ben benieuwd. Heb nu de bold van MT (was een overschotje van vorig jaar) en dat is goed gerief.

Deze week word 600 mg sust + 400 mg bold + de anavar uiteraard.

Vanaf volgende week 600 mg test e + 500 mg bold (3ml) en dan prik ik 1 maal per week, wat een luxe. Zal even zo blijven tot na mijn eerste bloedtest begin april. Als die test oke is dan kijk ik verder wat ik ga doen met de doseringen.

Gewicht is terug naar de 87 kg gegaan en ben terug wat voller en vet% is zelfde gebleven. Die tren maakt me altijd plat... nu bold erin en hoppa alles terug strak én rond :D. Begin me ook weer wat beter in mijn vel te voelen. Tren gaat nooit mijn vriend worden vrees ik.

Medicatie zit nu op 25mg/dag en dat is de max dosis. Zalven doen hun werk maar de pillen nog niet. Heb een paar plaatsen waar ik geen zalf smeer om te kijken wanneer die kutpillen hun ding gaan doen ;)

die bold van med tech is baas... daar draai ik nu ook op

• #1.379
welke dosis?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven