- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En nu pas een behandeling er tegen...
Hoop voor je dat dit werkt.
Succes man.

Nu is het zaak om de shape vast te houden tot ik zie of de behandeling aanslaat en dan kunnen we pas verder kijken.
)Flink balen die psoriasis... Zit hier ook erg in de familie. Ik ben gespaard gebleven tot eczeem, sinds mijn geboorte al aan de corticosteroïden zalven. Heeft ook voor de nodige bijwerkingen gezorgd.Paar dagen ver en we gaan het al helemaal moeten aanpassen
De reden is omdat ik een huidziekte heb genaamd psoriasis en ik vanaf morgen eindelijk met een behandeling start waar men lichaam vrij hard op kan gaan reageren. Die pilletjes zijn geen speelgoed en nadat de dermatoloog en daarna de apotheker me waarschuwde dat ik met die pilletjes moet opletten heb ik wel wat bang gekregen eerlijk gezegd. Voordeel is wel dat ik vanaf nu elke 6 weken een bloedcontrole MOET laten uitvoeren om te kijken hoe hard de pilletjes op men lichaam beuken. Langs de ene kant kut langs de andere kant goed want nu word er eindelijk eens iets serieus gedaan aan men psoriasis. Men onderrug en buik staat bijna helemaal vol alsook men glutes + eigenlijk zowat overal kleinere plekken. Het is uiteraard niet iets waar ik te koop mee loop maar er moet nu echt wel iets aan gedaan worden. Het is 5 voor twaalf nu.
Het zal ook leuk zijn om nog eens met mijn dochter te kunnen gaan zwemmen want dat is toch ook al héél lang geleden. Hoop dat die pillen snel aanslagen en we de dosis kunnen verlagen of het er zelfs uit kunnen halen en verder kunnen werken met enkel de zalfjes. Nu is het pillen + zalfen.
Ga ik stoppen met kuren? Nope not going to happen. We gaan wel wat zaken aanpassen uiteraard zoals orals eruit gooien want de lever gaan we niet extra onder druk zetten.
Clean eten + gezonde vetten zal ook vereiste zijn want die behandeling zal o.a. mijn Cholesterol zowiezo naar boven brengen , daarvoor dienen onder andere de regelmatige bloedtesten.
Dit gaan we dan doen, is allemaal nog vrij goed te doen vind ik en hier kan ik zeker ook nog mooie resultaten mee bereiken, lees gewicht op zijn minst behouden + droger worden.
Sust 325mg/week
Tren E 200 mg/week
Trenmix 200mg/week
2iu hgh EOD
0.5mg arimidex/dag
Gaat weer een hele rollercoaster worden de komende weken![]()
Flink balen die psoriasis... Zit hier ook erg in de familie. Ik ben gespaard gebleven tot eczeem, sinds mijn geboorte al aan de corticosteroïden zalven. Heeft ook voor de nodige bijwerkingen gezorgd.
Heel veel succes, ook met de kuur!
Als iemand bijwerkingen wil weten kun je me een PM sturen.Heb zelf ook last van eczeem, zou je jouw bijwerkingen willen delen met ons? (kan ook privé)
Flink balen die psoriasis... Zit hier ook erg in de familie. Ik ben gespaard gebleven tot eczeem, sinds mijn geboorte al aan de corticosteroïden zalven. Heeft ook voor de nodige bijwerkingen gezorgd.
Heel veel succes, ook met de kuur!
Rot te lezen bro! Maar jij komt hier weer sterker uit! Ben ik overtuigd van!
) en lekker relaxen. Morgenavond wel nog proberen te gaan trainen want in het weekend komt daar meestal weinig van. Waarom zijn gyms eigenlijk in het weekend ook niet gewoon tot 22uur open, zou voor mij veeel gemakkelijker zijn.Update fysiek:
Bijkomen doen we niet meer maar heb wel men carbs moeten uppen want ik werd plat en leeg. Men buik die blijft toch nog wel een beetje moeilijk doen, daar hangt echt nog hardnekkig vet dat maar niet weg wil. Mijn armen en benen worden ook terug wat droger maar die buik doet moeilijk haha.
Morgen laatste dag werken en dan een weekendje weg naar ons buitenverblijf (caravan) en lekker relaxen. Morgenavond wel nog proberen te gaan trainen want in het weekend komt daar meestal weinig van. Waarom zijn gyms eigenlijk in het weekend ook niet gewoon tot 22uur open, zou voor mij veeel gemakkelijker zijn.