XXL Nutrition

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Succes bro, ik hoop dat het je goed zal doen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.322
En nu pas een behandeling er tegen...
Hoop voor je dat dit werkt.
Succes man.

Tja je moet de winkel laten draaien he. Dit is niet mijn eerste behandeling hoor...
je start eerst met standaard zalfjes en lotions. Het eerste jaar werkt dit een beetje.
daarna krijg je andere standaard zalven want na een tijdje werkt de eerste zalf niet meer en komt het harder terug.

Daarna krijg je zalven die door de dermatoloog worden samengesteld met cortisonen en zuren, dan word het pas leuk. Men vrouw die draagt handschoenen als ze mijn rug insmeert met die zalf.... je kan al voelen hoe het voelt als ze die zalf op mijn rug smeert...

En die zalven worden regelmatig aangepast.
Lichttherapie heeft in mijn situatie weinig zin en moet ik nu dus met de voorlaatste stap beginnen van de winkel. Die pilletjes schrijven ze niet zo vlug voor.

• Like
Waarderingen: Boca
Een collega van me heeft dit ook en verzuimd regelmatig door zijn uitslag.
Kun je je dit voorstellen of stelt die zich wat aan? Voor mensen die dit niet hebben niet voor te stellen natuurlijk.

• #1.324
Je gaat er niet dood van he. Maar je er ziek voor melden is idd nonsens of hij moet met de spuitjes bezig zijn (humira en dergelijke) maar dat krijg je pas als 70% van je lichaam bedekt is en de pilletjes niets meer uithalen.

• Like
Waarderingen: Boca
  • #1.325
Fysiek update:

Mijn gewicht (87 kilo) is sinds vorige zondag stabiel gebleven MAAR ben wel een pak voller en droger komen te staan. Ik oog zwaarder maar kwa gewicht is het gelijk gebleven. Ook heb ik meer netto massa door die gekke vorige blast met sust en deca dat is duidelijk merkbaar. Alles is gewoon wat groter geworden ,schouders, armen, borst, rug, benen alles is wat massiever en dat was net het doel. En nu ik mijn taille terug heb komt alle net wat mooier uit. :cool:

Vorige maand was men vrouw nog aan lachen met mijn "vatje" (buik, vocht en opgezwollen van het vele eten) en nu is het van "you basterd" waarom lukt da bij mij niet? Wie was er frietjes aan het eten gisterenavond en wie was er zijn eitjes aan het eten? :p

Ik cheat ook nog wel regelmatig maar dan niet met frieten ofzo. Heb nu door dat ik minstens 2x per week moet cheaten om de verbranding in gang te houden + niet plat te vallen. Ik doe meestal 2 dagen strikt en dan 1 dag wat losser en terug 2 dagen strikt. Als ik dit niet doe dan val ik te snel af en word gewoon plat. cheaten wil bij mij zeggen; bakje nasigoring kip (maak ik twee maaltijden van) bij de chinees gaan halen of 2 muffins of 2 berlijnse bollen als dessert eten savonds.
De muffins hebben mijn voorkeur omdat ik die super makkelijk verteer en niet van "opblaas". De nasigoring zorgt altijd wel voor wat bloat de dag erna.

Doel is om rond die 87 kg te blijven hangen en droger te worden. Ik ga natuurlijk niet kwaad worden als ik zwaarder word terwijl men vet% niet stijgt ;) Nu is het zaak om de shape vast te houden tot ik zie of de behandeling aanslaat en dan kunnen we pas verder kijken.

AS voor week 2 zoals gepland ( jullie hebben echt geen idee hoe graag ik alles wil uppen maar kan nu effe niet :o )

Sust 325mg/week
Tren E 200 mg/week
Trenmix 200mg/week
0.5 arimidex/dag
2iu hgh EOD

Train ze!

Paar dagen ver en we gaan het al helemaal moeten aanpassen :p

De reden is omdat ik een huidziekte heb genaamd psoriasis en ik vanaf morgen eindelijk met een behandeling start waar men lichaam vrij hard op kan gaan reageren. Die pilletjes zijn geen speelgoed en nadat de dermatoloog en daarna de apotheker me waarschuwde dat ik met die pilletjes moet opletten heb ik wel wat bang gekregen eerlijk gezegd. Voordeel is wel dat ik vanaf nu elke 6 weken een bloedcontrole MOET laten uitvoeren om te kijken hoe hard de pilletjes op men lichaam beuken. Langs de ene kant kut langs de andere kant goed want nu word er eindelijk eens iets serieus gedaan aan men psoriasis. Men onderrug en buik staat bijna helemaal vol alsook men glutes + eigenlijk zowat overal kleinere plekken. Het is uiteraard niet iets waar ik te koop mee loop maar er moet nu echt wel iets aan gedaan worden. Het is 5 voor twaalf nu.
Het zal ook leuk zijn om nog eens met mijn dochter te kunnen gaan zwemmen want dat is toch ook al héél lang geleden. Hoop dat die pillen snel aanslagen en we de dosis kunnen verlagen of het er zelfs uit kunnen halen en verder kunnen werken met enkel de zalfjes. Nu is het pillen + zalfen.

Ga ik stoppen met kuren? Nope not going to happen. We gaan wel wat zaken aanpassen uiteraard zoals orals eruit gooien want de lever gaan we niet extra onder druk zetten.
Clean eten + gezonde vetten zal ook vereiste zijn want die behandeling zal o.a. mijn Cholesterol zowiezo naar boven brengen , daarvoor dienen onder andere de regelmatige bloedtesten.

Dit gaan we dan doen, is allemaal nog vrij goed te doen vind ik en hier kan ik zeker ook nog mooie resultaten mee bereiken, lees gewicht op zijn minst behouden + droger worden.

Sust 325mg/week
Tren E 200 mg/week
Trenmix 200mg/week
2iu hgh EOD
0.5mg arimidex/dag

Gaat weer een hele rollercoaster worden de komende weken :D
Flink balen die psoriasis... Zit hier ook erg in de familie. Ik ben gespaard gebleven tot eczeem, sinds mijn geboorte al aan de corticosteroïden zalven. Heeft ook voor de nodige bijwerkingen gezorgd.

Heel veel succes, ook met de kuur!

Flink balen die psoriasis... Zit hier ook erg in de familie. Ik ben gespaard gebleven tot eczeem, sinds mijn geboorte al aan de corticosteroïden zalven. Heeft ook voor de nodige bijwerkingen gezorgd.

Heb zelf ook last van eczeem, zou je jouw bijwerkingen willen delen met ons? (kan ook privé)

Rot te lezen bro! Maar jij komt hier weer sterker uit ;)! Ben ik overtuigd van!

• #1.330

Eczeem is ook niet om te lachen, mijn kinesist heeft daar ook last van en is geen pretje. Zelf heb ik ook al heel wat zalfjes weg gesmeerd in men leven maar tot nu toe zonder enge bijwerkingen.

Kuur (As) gaat goed en de nieuwe zalf slaagt goed aan.

• #1.332
Update fysiek:

Bijkomen doen we niet meer maar heb wel men carbs moeten uppen want ik werd plat en leeg. Men buik die blijft toch nog wel een beetje moeilijk doen, daar hangt echt nog hardnekkig vet dat maar niet weg wil. Mijn armen en benen worden ook terug wat droger maar die buik doet moeilijk haha.

Morgen laatste dag werken en dan een weekendje weg naar ons buitenverblijf (caravan :D ) en lekker relaxen. Morgenavond wel nog proberen te gaan trainen want in het weekend komt daar meestal weinig van. Waarom zijn gyms eigenlijk in het weekend ook niet gewoon tot 22uur open, zou voor mij veeel gemakkelijker zijn.

Update fysiek:

Bijkomen doen we niet meer maar heb wel men carbs moeten uppen want ik werd plat en leeg. Men buik die blijft toch nog wel een beetje moeilijk doen, daar hangt echt nog hardnekkig vet dat maar niet weg wil. Mijn armen en benen worden ook terug wat droger maar die buik doet moeilijk haha.

Morgen laatste dag werken en dan een weekendje weg naar ons buitenverblijf (caravan :D ) en lekker relaxen. Morgenavond wel nog proberen te gaan trainen want in het weekend komt daar meestal weinig van. Waarom zijn gyms eigenlijk in het weekend ook niet gewoon tot 22uur open, zou voor mij veeel gemakkelijker zijn.

hear, hear! ik sta liever op mijn zaterdagavond te pompen dan te zuipen. Die kutgym van mij heeft pas kutopeningstijden:

ma - do 10:00-12:00 en van 15:30 tot 21:30
vr 10:00-1200 en van 15:30 tot 20:30
zaterdag van 10:30 tot 12:00

mag me elke vrijdag en zaterdag gaan haasten om nog te kunnen trainen

• #1.334
Zondagavond vind ik perfect om de week mee te beginnen en dan is net alles dicht... En sluiten om 20u30 is helemaal van de pot gerukt... Maar vandaag ben ik toch nog kunnen gaan trainen en het deed goed. Benen gedaan en ben nu met weinig gewicht aan het trainen maar squeezen gelijk zot hahahaha Dat heb ik nog niet geprobeerd en misschien gebeurt er op deze manier wel iets daarbeneden...

Die 24 uur basic fits is dat dan niet in de weekends?

• #1.336
Nope enkel in de week en vrijdagavond zijn ze dicht om 22.30u....

Nieuwe week begint morgen:

Sust 325mg/week
Tren E 200 mg/week
Trenmix 200mg/week
2iu hgh ED
0.5mg arimidex EOD

Ga de hgh nu 2iu elke dag doen en de arimidex ga ik ook wat minder nemen. Ik hou de test ook vrij laag en dat lijkt ook te werken. Libido voelt onderdrukt daar wil ik mee zeggen dat ik niet elke griet wil jannen die ik tegenkom maar als hij klaar moet staan staat hij er wel direct. Voel duidelijk dat ik minder test dan normaal in men lichaam heb.

Gewicht hangt nog steeds zo rond de 86-87 kg dus win zeker niets maar zolang men vet% zakt ben ik blij.

Heb door die nieuwe medicatie wel wat extra spierpijn maar daarvoor was ik al gewaarschuwd en de droge lippen zijn er ook al.
Morgen direct na het werk gaan trainen en de sportzak staat al klaar :D

Extra spierpijn, door welk medicijn komt dat denk je? Keep up the good work!

• #1.338
Neotigason. Heb er nu al extra spierpijn door en moet vanaf donderdag van 10 mg naar 20 mg/dag.

Laatst bewerkt:
Ik train altijd gelijk na het werk, vind ik de fijnste tijd die er is. Alleen is het dan ook de drukste tijd die er is[emoji28]
Lekker bezig man! Goed fysiek.

• Like
Waarderingen: vntl
  • #1.340
Thanks.

Ik train liever snachts maar als je dan smorgensvroeg eruit moet is dit niet echt handig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven