AndroidHealthClinic

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.301
gebruik je ook iets van mariadistel ivm de orals?

Ik slik elke dag mariadistel (1000mg) + 2 tabs NAC (1200mg) per dag. Doe dit eigenlijk al vrij lang en of het werkt weet ik niet maar bij mijn bloedtesten zit alles netjes binnen de norm.

flinke lijst weer. 325mg sust is dat 1,2ml ofzo?

hoeveel winstrol/anavar pak je na 3weken ook 40mg?

• #1.305
Paar dagen ver en we gaan het al helemaal moeten aanpassen :p

De reden is omdat ik een huidziekte heb genaamd psoriasis en ik vanaf morgen eindelijk met een behandeling start waar men lichaam vrij hard op kan gaan reageren. Die pilletjes zijn geen speelgoed en nadat de dermatoloog en daarna de apotheker me waarschuwde dat ik met die pilletjes moet opletten heb ik wel wat bang gekregen eerlijk gezegd. Voordeel is wel dat ik vanaf nu elke 6 weken een bloedcontrole MOET laten uitvoeren om te kijken hoe hard de pilletjes op men lichaam beuken. Langs de ene kant kut langs de andere kant goed want nu word er eindelijk eens iets serieus gedaan aan men psoriasis. Men onderrug en buik staat bijna helemaal vol alsook men glutes + eigenlijk zowat overal kleinere plekken. Het is uiteraard niet iets waar ik te koop mee loop maar er moet nu echt wel iets aan gedaan worden. Het is 5 voor twaalf nu.
Het zal ook leuk zijn om nog eens met mijn dochter te kunnen gaan zwemmen want dat is toch ook al héél lang geleden. Hoop dat die pillen snel aanslagen en we de dosis kunnen verlagen of het er zelfs uit kunnen halen en verder kunnen werken met enkel de zalfjes. Nu is het pillen + zalfen.

Ga ik stoppen met kuren? Nope not going to happen. We gaan wel wat zaken aanpassen uiteraard zoals orals eruit gooien want de lever gaan we niet extra onder druk zetten.
Clean eten + gezonde vetten zal ook vereiste zijn want die behandeling zal o.a. mijn Cholesterol zowiezo naar boven brengen , daarvoor dienen onder andere de regelmatige bloedtesten.

Dit gaan we dan doen, is allemaal nog vrij goed te doen vind ik en hier kan ik zeker ook nog mooie resultaten mee bereiken, lees gewicht op zijn minst behouden + droger worden.

Sust 325mg/week
Tren E 200 mg/week
Trenmix 200mg/week
2iu hgh EOD
0.5mg arimidex/dag

Gaat weer een hele rollercoaster worden de komende weken :D

in

Hopen dat t aanslaat! Hoelang moet je? Of gewoon tot het weg is?

• #1.308
Ik hoop het ook dat het snel werkt maar dit zal wel een paar maand duren vrees ik gezien de situatie.

Het geneesmiddel is neotigason. En dit is dan nog de "gezondste" van de familie :roflol: Er zijn nog andere pillen die nog een stuk slechter zijn voor je lichaam maar daar wilt de dokter nog even mee wachten en ik ook ;)

Ik hoop het ook dat het snel werkt maar dit zal wel een paar maand duren vrees ik gezien de situatie.

Het geneesmiddel is neotigason. En dit is dan nog de "gezondste" van de familie :roflol: Er zijn nog andere pillen die nog een stuk slechter zijn voor je lichaam maar daar wilt de dokter nog even mee wachten en ik ook ;)
Sterkte man, altijd kut dit soort dingen :(

Reageer niet vaak maar lees al lang mee. Succes man!

Sterkte en hopelijk werkt het!!

Zou je die tren wel doorzetten als met die medicatie zowieso al wat van je lichaam gaat vragen. Waarom niet even cruisen of iets milders als bold of primo erbij?

Is maar een voorstel..alleen tren kan al een tol van je lichaam eisen. Mssn eerst de psoriases onder controle krijgen en dan blasfen met tren?

@ikke 20 waarom laat je die HGH nog doorlopen als je het vermoeden hebt dat je daar juist moe van wordt?

• #1.314
Zou je die tren wel doorzetten als met die medicatie zowieso al wat van je lichaam gaat vragen. Waarom niet even cruisen of iets milders als bold of primo erbij?

Is maar een voorstel..alleen tren kan al een tol van je lichaam eisen. Mssn eerst de psoriases onder controle krijgen en dan blasfen met tren?

Bedankt allemaal!

Je hebt zeker een punt en daar had ik al over nagedacht.

Ik moet de eerste 14 dagen 10 mg slikken van de medicatie daarna 1 week 20 mg en vanaf dan 25 mg/dag en dat is ook de maximumdosis van dat spul. De tren haal ik er na 3 weken uit, dus nog 2 weken te gaan. De trenmix neem ik komdende week nog en daarna één week enkel de tren e.

Week 1 (deze week)
Sust 325mg/week
Tren E 200 mg/week
Trenmix 200mg/week

Week 2
Sust 325mg/week
Tren E 200 mg/week
Trenmix 200mg/week

Week 3
Sust 325mg/week
Tren E 200 mg/week

Week 4
Sust 325mg/week
mast/primo weet ik nog niet.

In week 6 moet ik mijn bloed laten nakijken en dan moet ik ervoor zorgen dat men lever, cholesterol, nier en bloeddruk waarden niet té hoog zijn. Volgens de dokter zullen ze door de medicatie zowiezo verhoogd zijn maar ze wil weten "hoe" hoog. Dan kan ze pas conclusies nemen ivm de verdere verloop van de behandeling.

Maar uiteraard ga ik proberen dat alle waarden binnen de normen zijn tegen dat de bloedtest gaat worden afgenomen. Ik kuur dus gewoon door maar ga met wat supplementen/vitaminen, voeding werken om redelijke cijfers te kunnen halen. Of het gaat helpen weet niemand maar als je het niet probeert weet je het nooit. Mijn vorige bloedtesten waren altijd netjes binnen de normen (excl. testwaarden).
Mijn huisarts neemt die bloedtest af want bij haar kan ik vragen wat ik extra wil dat er gecontroleerd word en dan kruist ze dat gewoon aan :cool:

Ik kan natuurlijk ook met alle As stoppen maar als ik daarna terug ga kuren of zo en de psoriasis komt dan weer terug kan ik terug van nul beginnen met de behandeling. Daarom ben ik meer voor door te kuren, al zal het zeer licht zijn, tijdens de behandeling. Maar ik ga uiteraard mijn best doen om alles "binnen de perken" te houden.

• #1.315
  • #1.317
iets met 1+1=3 :p

Heeft psorias iets met as te maken of staat dit los van elkaar?

Zwemmen doe je niet voor schaamte of pijn met chloor?

• #1.319
Is een huidziekte dat je erft van je voorgangers. Al slaagt de ziekte soms generaties over. Hoe ouder je wordt hoe erger het word en is moeilijk te behandelen.
Als je meer wil weten... hier staat alles: https://nl.wikipedia.org/wiki/Psoriasis

Heeft weinig met AS te maken en ze weten eigenlijk nog altijd niet waardoor het met momenten vrij heftig komt opzetten. Raar dat ze dat nog niet weten maar ja... Heb het al van mijn 14 jaar.

Zwemmen doe ik enkel af en toe in de zomer (zwemvijver op de camping waar we een vaste jaarplaats hebben) maar dat is echt met tegenzin en doe ik enkel voor mijn dochter. Je zal me nooit over het strand zien paraderen in enkel een zwemshort. Dat de mensen kijken als ik passeer ben ik ondertussen al gewoon (fysiekgewijs dan) maar het voelt echt niet prettig aan om met zo'n grote plekken rond te lopen dat kan ik je garanderen. Ik heb op mijn armen ook plekken en de mensen vragen toch altijd wel even wat dat is want dat zit echt volledig in het zicht.
Ben zelfs bij de gelukkigen die psoriasis onder hun vingernagels hebben, zeer zeldzaam maar ik heb het al vanaf mijn 18 de bij een paar vingernagels.

En nu pas een behandeling er tegen...
Hoop voor je dat dit werkt.
Succes man.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven