- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Ik gebruik PRL in quads. Ook weinig tot geen pip. Gaat er smooth in. ze hebben net weer iets nieuws met ampules die ze in onafhankelijke labs testen. Fijn spul![]()
PRL heb ik nog niet gebruikt.
Maar over die mts kan ik zeggen, zero pip en vandaag heb ik borst kunnen trainen zonder er last van te hebben. Was alweer een paar weken geleden dat ik nog in men borst gezet had maar nergens last van nu. Ook geen verdikking ofzo, netjes!
Gewicht zweeft altijd tussen de 86-87 kg en word er een beetje gek van dat die weegschaal niets doet
Moet wel bekennen dat ik momenteel zeer tevreden ben met de huidige shape kwa massa. Nu enkel nog droger en ben helemaal blij. Voeding blijft nog steeds op 3300 kcals hangen in de hoop dat ik toch wat droger word. Heb vrij zwaar werk en minder eten is gelijk aan plat worden.Moet wel mijn bloeddruk in het oog houden want hij is weer aan het stijgen samen met de bekende hoofdpijn. Zit nu op een bovendruk van 150. Weet dat het de bold is maar ik kijk het nog even aan. Ga zowiezo niet hoger gaan dan 500 mg/week. Zit nu in mijn 3de week bold en voel dat het aan het inkicken is.
Test ga ik op 600 mg houden. Vind dit een zeer aangename dosis.

!