XXL Nutrition

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.401
Ik gebruik PRL in quads. Ook weinig tot geen pip. Gaat er smooth in. ze hebben net weer iets nieuws met ampules die ze in onafhankelijke labs testen. Fijn spul:)

PRL heb ik nog niet gebruikt.

Maar over die mts kan ik zeggen, zero pip en vandaag heb ik borst kunnen trainen zonder er last van te hebben. Was alweer een paar weken geleden dat ik nog in men borst gezet had maar nergens last van nu. Ook geen verdikking ofzo, netjes!

Gewicht zweeft altijd tussen de 86-87 kg en word er een beetje gek van dat die weegschaal niets doet :D Moet wel bekennen dat ik momenteel zeer tevreden ben met de huidige shape kwa massa. Nu enkel nog droger en ben helemaal blij. Voeding blijft nog steeds op 3300 kcals hangen in de hoop dat ik toch wat droger word. Heb vrij zwaar werk en minder eten is gelijk aan plat worden.

Moet wel mijn bloeddruk in het oog houden want hij is weer aan het stijgen samen met de bekende hoofdpijn. Zit nu op een bovendruk van 150. Weet dat het de bold is maar ik kijk het nog even aan. Ga zowiezo niet hoger gaan dan 500 mg/week. Zit nu in mijn 3de week bold en voel dat het aan het inkicken is.

Test ga ik op 600 mg houden. Vind dit een zeer aangename dosis.

Ik heb ook met Prl ook zo goed als nooit PIP...

Zet alles in mn been... Werkt perfect....

En als je af en toe eens wat voelt, lekker boeiend;-)

Ik ga vanaf deze volgende week BOLD erbij doen, NPP gaat eruit, ben benieuwd wat ik ga merken ervan

Laatst bewerkt:
  • #1.403
Er is een verschil met af en toe iets voelen of een week amper kunnen lopen :D

Ben ook benieuwd of je de bold gaat merken en wat je ervan gaat vinden.

Hoe bevalt mts?

Heb tijdje niet meegelezen iets gaat er fout met de meldingen. Maar weer helemaal back on track?

• #1.405
Net begonnen ermee,volgende maand kan ik er meer over vertellen.

Ik Ben terug bezig ja maar met in het achterhoofd dat mijn bloedwaarden binnen de Normen moet blijven omdat ik nu regelmatig bloedtesten moet laten uitvoeren wegens de medicatie voor men psoriasis.

Ook veel supps om lever en cholesterol in orde te houden. Dus ben benieuwd want moet midden april men eerste bloedtest doen. Kan ik ook ineens zien of men gear goed is.

• Like
Waarderingen: GruX
  • #1.406
Vanaf deze week alles van mts, even zien of het wat is. 3ml per week en prikken op zondag.

600 mg test E
500mg bold
40 mg anavar
3iu hgh ed

Gewicht nog steeds hetzelfde, 86.5 kilo.

• #1.408
Vandaag benen getraind en ging vrij goed naargelang de situatie.

Zondag een dagje naar de FIBO samen met het vrouwtje. Altijd leuk om daar eens rond te wandelen. Dat is telkens zo een mindfuck naderhand op de manier van "wat doe ik verkeerd" hahahahahaha
Mensen die er al geweest zijn weten wel waarom.
In de namiddag als het te druk word dan zakken we af naar het centrum van Keulen, is op 10 minuten loopafstand, om iets te gaan eten en wat rondhangen in het centrum.

Morgen rust en zaterdag effe alles oppompen :D

Dat is telkens zo een mindfuck naderhand op de manier van "wat doe ik verkeerd" hahahahahaha

Blijf altijd mooi om een kijkje te nemen op de FIBO. Achteraf altijd vol motivatie om er de komende jaren toch iets groter bij te lopen.

De beren die je daar tegenkomt.. [emoji30] [emoji24]

• #1.410
Jij begrijpt het :D

• #1.411
Zijn er nog mensen die zondag gaan?

• #1.413
Je gaat het leuk vinden. En als je graag mooie dames ziet word het helemaal een topper :D

Laat ons morgenavond maar weten wat je ervan vond!

• Like
Blij dat je geen pip hebt bro. Huer terug elke dag wat last van pip. gelukkig niet zo erg als int verleden al geweest is. Zijnde manken a volonte en amper in of uit auto knnen. Sokken aandoen met tranen id ogen enzo. Oja lig hier wederop wakker badend in mn eigen zweet :) ooh nog een kleine week en et zit erop! Nooit gedacht te zeggen maar ben blij dat jet einde er is bro! Deze blast duurt net iets te lang haha!
Zeer benieuwd naar je mts. Als ik eind dit jaar mss weer on ga zal het ook erns wat anders worden denk ik. Hoewel ep me zeker top bevalt!

Je gaat het leuk vinden. En als je graag mooie dames ziet word het helemaal een topper :D

Laat ons morgenavond maar weten wat je ervan vond!
Geweldige dag. Alleen de ochtend best veel tijd aan die 1e hallen besteed waar alle fitnes apparatuur staat en crossy's.

Maar wat een lekkere wijven en en en en was een geweldige dag :-)

Paar leuke foto's kunnen maken alleen Rich gemist :-(

• Like
Waarderingen: vntl
Klinkt leuk .. de fibo neem ik aan?

• Like
Op de fibo ga je je fucking ecto voelen :D

Slaan de meds beetje aan ikke?

Klinkt leuk .. de fibo neem ik aan?
Op de fibo ga je je fucking ecto voelen :D

Slaan de meds beetje aan ikke?
Haha viel eerst nog mee met ecto voelen. Maar later best wel erg.... :-( Alleen kwa publiek vond ik mijzelf nog best heel erg meevallen. Had gedacht me heel anders te voelen.

Weer bult extra motivatie opgedaan en zeker nieuwe doelen gesteld :-)

Volgend jaar weer fibo en dan een maatje groter als dit jaar rond lopen!

• Like
Waarderingen: vntl
  • #1.419
Blij dat je geen pip hebt bro. Huer terug elke dag wat last van pip. gelukkig niet zo erg als int verleden al geweest is. Zijnde manken a volonte en amper in of uit auto knnen. Sokken aandoen met tranen id ogen enzo. Oja lig hier wederop wakker badend in mn eigen zweet :) ooh nog een kleine week en et zit erop! Nooit gedacht te zeggen maar ben blij dat jet einde er is bro! Deze blast duurt net iets te lang haha!
Zeer benieuwd naar je mts. Als ik eind dit jaar mss weer on ga zal het ook erns wat anders worden denk ik. Hoewel ep me zeker top bevalt!

Zeer herkenbaar die pip met gs en alle andere standaard ug merken van hier. Hoeft voor mij echt niet meer.

Zeer herkenbaar die pip met gs en alle andere standaard ug merken van hier. Hoeft voor mij echt niet meer.

Ja snap het echt niet man! Injects verlopen smooth zoals het hoort. Niets last en dan exact 24 u later komt de pijn en die houdt tot 48 / 72 uren aan. Het ergste was 11 dagen maar denk datk daar zelf wal iets verkeerd moet gedaan hebben haha :) keep me posted over die mts bro;)!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven