XXL Nutrition

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.441
Je voelt vanzelf wel aan wanneer je echt klaar bent om te kuren ;)

Ben terug on sinds december 2015. Daarvoor een maand of 3 off geweest.

Succes straks bij de doc met je bloeddruk etc!

• #1.443
  • #1.444
Oke, heb wat bloed achter gelaten en volgende week heb ik normaal de resultaten in mijn bus. Hopen dat alles redelijk is en ik met een gerust hart naar de derma kan op 25/4.

Bloeddruk was zoals verwacht té hoog (100/165).
Dus heb dan maar iets laten voorschrijven om mijn bloeddruk onder controle te krijgen. Lisinopril was het enige dat me aansprak, van die betablokkers ben ik helemaal geen fan dus is het Zestril geworden. Wist al op voorhand dat de BP veel te hoog was want loop met een druk in men hoofd rond om u tegen te zeggen en ben weer zo vermoeid als de pest.
Heb Lisinopril wat zitten googlen en ja hoor het is vrij bekend in het BB'ing wereldje.

Maar goed straks gaan we rug trainen met misschien nog iets anders erbij maar dat zie ik wel op het moment zelf.

Ja je voelt dat he?!
Voelde het gisteren ook met een-na-laatste-set BP...., wanneer je die laatste rep eruit moet persen terwijl die eigenlijk niet meer gaat.., die druk in je kop is dan ongekend [emoji30]

Wat verwacht je dan met je huid precies ?

• #1.446
Ik ken het gevoel ondertussen wel :p

Ik verwacht niet veel bij de derma, hoop enkel dat ze dosis niet omhoog gaat gooien want dan ga ik wel even protesteren. En op je bloedresultaten wachten is altijd een beetje spannend vind ik. Zit nu wel vol in een cycle. Normaal test ik enkel tijdens cruise's.

Spannend in? Dat je ongezond bent/huidproblemen erger geworden zijn door kuur of anders?

• #1.448
Men bloedwaarden in het algemeen. Mijn huidproblemen verergeren niet als ik als ik kuur. Men huid word wat vetter dan en dat is net goed. Ik heb een zeer droge huid van mezelf. Deca is het enige product dat men psoriasis verergerd maar dat doen alles onstekingsremmende medicijnen.

• #1.449
Vandaag ben ik gestart met Zestril (lisinopril) 10 mg/dag om mijn bloeddruk wat naar beneden te halen.

Training gisteren ging goed en had weer een grellige pomp. Alles stond bol, hard en overal aders, zelfs op mijn hoofd :D Mijn buikvet verminderd zéér langzaam en nog een maandje en hij is weer summerproof. Superdroog hoeft voor mij niet want als mijn buik redelijk staat lopen de aders al over men borst, schouders armen en rug. Terwijl mijn buik dan net oke is hahahahaha. Slechte vetverdeling bij mij :p
Maar heb nog clen liggen dus wie weet dat ik die van de zomer wel eens open doe als het vet daar niet mee wilt werken, alle opties openlaten :)

Morgen nog 1 dag zwaar gaan beuken op het werk, savonds trainen met het laatste sprankeltje energie en daarna weekend rust. Chillen en lekker eten.

Laatst bewerkt:
  • #1.450
Sinds donderdag gestart met lisinopril en ja hoor voel me al stukken beter en de vermoeidheid is ook al wat minder op een paar dagen tijd. Het heeft ook een lichte vochtafdrijvende functie heb ik gemerkt. 1 kilo ben ik kwijt sinds donderdag maar oog wel droger, zelfs mijn buik is wat strakker geworden.
Weeg nu nog maar een 85.5-86 kilo... Soms ben ik tevreden met de shape en 2uur later weer niet. In de gym mis ik wel die bulkmode van toen ik bijna de 92 kilo aantikte... Oke als ik in een tanktop train is het wel lekker sexy :D staat alles mooi hard, overal lijnen, strepen en aders. Maar dan heb ik soms ook het gevoel van damn dit moet echt nog een pak groffer :D
Maar ben wel echt blij dat ik die medicatie neem voor men bloeddruk want voel me echt een pak lekkerder in mijn vel.

AS is nog steeds 600 test e + 500 mg bold. Anavar heb ik sinds vorige week op 20 mg gezet. 20 of 40 mg, veel verschil merk ik niet en dan verlaag ik liever. hgh zit weer op 3iu enkel op trainingsdagen vanaf nu. Even aankijken of dat ik verschil merk met ED.
Zit nu ook op aromasin maar dat is gewoon af en toe en tabje van 10mg dat ik slik.
Deze week heb ik mijn resultaten van de bloedtest en 25/4 moet ik naar de dermatoloog. Als de bloedtest meevalt dan verhoog ik al zeker de test naar 900mg/week.

Kut van die bloeddruk.

Ik had dat altijd van dianabol.

Wat zet je nu allemaal?

Bloed hebben ze overal op getest?
Ook shbg/alat enz?

• #1.452
Dianabol gooit mijn BP ook direct omhoog richting 100/160-180. Maar ik gain er wel als een gek op :D

test, bold, anavar, hgh.

Bloedtest is zoals altijd via mijn huisdokter gegaan en heb wel wat laten aankruisen. De test die ze doet is vrij uitgebreid vind ik.

• #1.453
Mijn laatste bloedtest dateert van 19/11/2015 en was na 3 maanden off en clomid op 25mg/dag. Daar is uitgekomen dat mijn eigen test waarschijnlijk niet snel meer op gang zal komen... Ofwel was de clomid nep ofwel ben ik gefuckt. Het rare was dat ik wel nog steeds kon seksen met men vrouw....

Hieronder de resultaten, check die testwaarden....

2cpsu9s.jpg

Wat pak je nu als oral, winny ofzo?

• #1.455
20 mg anavar per dag

Test wel laag indd, veel massa door verloren?

• #1.457
Was gestopt op ongeveer 84-85 kilo en begin december woog ik nog 82 kilo. Viel redelijk goed mee want alles was gewoon wat losser, voeding/training. Even alles relax mentaal en psychisch.

Begin december alles terug on point en een oldscool bulk met test/deca, effe rebounden. Knalde direct terug naar 86kilo en toen ik de hgh toevoegde op belachelijk lage doseringen knalde ik rustig verder tot ik me op 92 kilo niet echt goed meer voelde. Voel me veel beter op een gewicht van 85-88 kilo.

Misschien dat ik deze winter nog eens stevig ga bulken maar dat zien we dan wel.

Ga je nog een cruise inlassen of blijf je voorlopig blasten?

• #1.459
Ben nu in mijn vierde week van mijn blast.

Merk je 20mg Var goed? Ik heb het nooit gebruikt hoor.., maar onder de 30mg winny merk ik bv niet zo heel veel..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven