Fitness Seller

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.421
Geweldige dag. Alleen de ochtend best veel tijd aan die 1e hallen besteed waar alle fitnes apparatuur staat en crossy's.

Maar wat een lekkere wijven en en en en was een geweldige dag :-)

Paar leuke foto's kunnen maken alleen Rich gemist :-(

Dat is een beginnersfout he :D Je moet direct naar de FIBO POWER hallen en dan moet je zien dat je daar tegen 14uur weg bent want dan word het fucking druk en daar kunnen wij beide niet zo goed tegen. Daarna doen we effe de andere hallen en gaan we naar Keulen city een dame blanche gaan eten :p.
Meeste pro zijn er al vanaf 10 uur en dan moet je nergens wachten als je samen op de foto wil.

De vrouwtjes zijn daar echt niet normaal... Vraag me altijd af "waar trainen die?" want ik zie ze niet in de gym...

• #1.422
Op de fibo ga je je fucking ecto voelen :D

Slaan de meds beetje aan ikke?

Zoals gruX al zegt is het in het publiek nog te doen en word mijn ego niet gebroken maar diegenen die achter de standen staan is gewoon van een ander belachelijk niveau :D

De meds doen hun ding als het om de side effects gaan maar de plekken op mijn benen verminderen niet. Ik smeer geen zalf op mijn benen om te zien of die pillen aanslaan. De zalf werkt maar als ik 2 dagen niet smeer komen ze harder terug dus ja...

Komende week moet ik bloed laten afnemen en daarna als ik de results heb kan ik terug naar de dermatoloog.

• #1.423
Ja snap het echt niet man! Injects verlopen smooth zoals het hoort. Niets last en dan exact 24 u later komt de pijn en die houdt tot 48 / 72 uren aan. Het ergste was 11 dagen maar denk datk daar zelf wal iets verkeerd moet gedaan hebben haha :) keep me posted over die mts bro;)!

Same here en ik weet ook ondertussen wel hoe ik moet injecteren.

Ga nu effe enkel op mts gaan dus we zullen snel zien of het wat is.

Same here en ik weet ook ondertussen wel hoe ik moet injecteren.

Ga nu effe enkel op mts gaan dus we zullen snel zien of het wat is.
Gs neem ik niet meer. Ben ik vanaf gestapt. de bekende ug die ik nog zou nemen zijn Lyy (bijna nooit pip gehad en lekkere gains) of ep (top gains maar wel pip :()

lyy for the win :D

Zit zelf momenteel op Engelse en Belgische merken, en tevreden. Voor mij ook geen Nederlandse ug's meer, pip inderdaad.. Ben ook benieuwd naar je MTS ervaring :)

• #1.428
Zo dat was weer een druk dagje. 6 uur opstaan, 6u30 vertrekken om dan onderweg wat gebakken eitjes met hesp en om 9u15 aan te komen.

Het was een gekkehuis en veel pro's heb ik niet gezien want we waren om 12u30 alweer buiten en de pro's kwamen er maar niet door. Rich heb ik even gezien, die is wel héél populair want om 10 uur stond er al een rij waar ik mottig van werd en om 12u kwam hij er pas door dus als je pech hebt sta je daar effe 3 uur aan te schuiven voor een foto.... Not my cup of tea :coffee:

Brandon Curry was de enige van scitec dat ik gezien heb. Voor de rest veel grote "amateurs" gezien achter de standjes en veel zwangere venten, whatever it takes he :cool:

Was ook mijn laatste keer dat ik er naartoe ga want die massa volk dat er dit jaar was is gewoon belachelijk. Ze kunnen gemakkelijk 5 zalen vullen en nu proppen ze alles in 2 zalen. 24 soorten muziek die om het luidst tegen elkaar liggen te beuken en dan die gekke beachboys die je nu echt wel overal tegenkomt. Op het podium én ernaast. Nee gaat nergens meer over.

Als ik de kans krijg om op een donderdag te gaan dan zal ik er nog eens over nadenken maar in het weekend, nope.

Keulen city was weer dik in orde en het weer was prachtig.

Uiteraard weer mixed feelings ivm met mijn huidige fysiek want we doen echt wel iets fout als je die gasten ziet :D Echt klein ben ik niet en voor 95 % van de personen is het "al meer dan genoeg" maar als je daar dan rondloopt heb je echt zoiets van WTF??

Daarnet men wekelijkse dosis AS gezet 600 mg test e en 500 mg bold. Zou het zo verdubbelen, de hgh ook + er nog wat insuline bij gooien op dit moment... maar dat gaan we niet doen, krijg ik volgende week toch weer spijt van :D

Morgen nieuwe week en we knallen gewoon door!

Pfff mooi balen kerel!! Ik was vrijdags en had handelaars kaarten gekregen. Max 5 min in de rij....

Meestal kan je sportschool ze zo aanvragen gratis voor de donderdag of vrijdag. Iedere bedrijf wat met health of in de zelfde richting is btw.

Haha maar zie jij jezelf ook niet kleiner dan je bent? Probleem heb ik altijd ;-)

• #1.430
Zonder handelaarskaarten ga ik niet meer. En waar ik train (basic fit) die gaan geen kaarten aanvragen...

Ik zie me zeker kleiner dan ik ben en zal sneller een shirt met lange mouwen aan trekken dan een gewoon shirtje. Men vrouw word daar helemaal gek van hahaha. Als ze met mij mee gaat fitnessen MOET ik een singlet, marcelleke zoals wij da noemen, aan doen of ze gaat niet mee. Als je zo een lichaam hebt dan doe je dat gewoon aan vind ze. Ik ben meer iemand van de lange shirts/truien.
Maar als je dan op de FIBO rondloopt dan vraagt men vrouw zich toch ook altijd af hoe ze het klaar krijgen. Mijn antwoord is dan altijd hetzelfde. Duwen schatje, gewoon duwen en niet te veel nadenken. DAT ga je toch niet doen he schat? Nee nee zeg ik dan altijd terwijl het duiveltje in mij volledig aan feesten is en zegt: komaan you fucking pussie let' s party!!:roflol:

Zonder handelaarskaarten ga ik niet meer. En waar ik train (basic fit) die gaan geen kaarten aanvragen...

Ik zie me zeker kleiner dan ik ben en zal sneller een shirt met lange mouwen aan trekken dan een gewoon shirtje. Men vrouw word daar helemaal gek van hahaha. Als ze met mij mee gaat fitnessen MOET ik een singlet, marcelleke zoals wij da noemen, aan doen of ze gaat niet mee. Als je zo een lichaam hebt dan doe je dat gewoon aan vind ze. Ik ben meer iemand van de lange shirts/truien.
Maar als je dan op de FIBO rondloopt dan vraagt men vrouw zich toch ook altijd af hoe ze het klaar krijgen. Mijn antwoord is dan altijd hetzelfde. Duwen schatje, gewoon duwen en niet te veel nadenken. DAT ga je toch niet doen he schat? Nee nee zeg ik dan altijd terwijl het duiveltje in mij volledig aan feesten is en zegt: komaan you fucking pussie let' s party!!:roflol:

Vanaf de dag dat je begon met liften ben je voor eeuwig klein. [emoji12]

Ik train meestal ook lekker in me trui, ben gewoon niet zo'n shiner :)
Vooral in de basic krijg je in een stringer dan al vaak van die starende mensen.

Heb je nog wel een paar vette foto's kunnen maken bij de FIBO?

• #1.433
Vanaf de dag dat je begon met liften ben je voor eeuwig klein. [emoji12]

Ik train meestal ook lekker in me trui, ben gewoon niet zo'n shiner :)
Vooral in de basic krijg je in een stringer dan al vaak van die starende mensen.

Heb je nog wel een paar vette foto's kunnen maken bij de FIBO?

Nope geen foto's gemaakt, wij zijn niet echt mensen die veel foto's maken. Zelfs op vakantie gaat de kodak wel mee maar op het einde van de reis beseffen we pas dat we nog geen foto's gemaakt hebben :roflol:

Starende mensen zie ik al niet meer, men vrouwtje die houd dat voor mij in het oog..kwestie van de dames een vuile blik terug te kunnen geven :D

• #1.434
Dat moment dat je een compliment krijgt en denkt hou op ik ben ecto..

@ikke 20

FIBO lijkt me ook gaaf om eens te zijn maar zoals je zegt wel met lange mouwen aan voorlopig.

Zo is dat. Heb je van die mensen die zeggen dat het nu echt wel "te veel of te groot" aan het worden is.... f**k OFF dit is nog niets :headbang: Mijn omschrijving van "te groot" is helemaaal anders :p

Zo is dat. Heb je van die mensen die zeggen dat het nu echt wel "te veel of te groot" aan het worden is.... f**k OFF dit is nog niets :headbang: Mijn omschrijving van "te groot" is helemaaal anders :p
Maar ben je nu nooit een beetje bezorgd over de evt bijwerkingen die het kan gaan geven op de langere termijn? Ok, nu zullen je bloedwaarden wel goed zijn, maar bv de cardio-vasculaire problemen die wellicht gaan komen kun je nu niet voorspellen. Niet met bloedwaarden en ook niet met een hartfilmpje.
Dat zijn toch wel zaken die mij bezighouden.

Maar ben je nu nooit een beetje bezorgd over de evt bijwerkingen die het kan gaan geven op de langere termijn? Ok, nu zullen je bloedwaarden wel goed zijn, maar bv de cardio-vasculaire problemen die wellicht gaan komen kun je nu niet voorspellen. Niet met bloedwaarden en ook niet met een hartfilmpje.
Dit is ook voor mij de reden niet absurd ge gaan met juicen. Ik ben 15 maanden on nu waarvan de laatste 5 maanden op high dose. Voel me goed buiten vrij moe overdag. Maar vrees ook naar cardio vasculaire. De 1 e kant zegt moest je nu nog doorgaan zou je echt nog beter staan. De andere kant zegt je hebt progressie genoeg gemaakt. Nu tijd besteden aan je lichaam maar dan als zijnde herstellen en rust geven ipv groeien groeien groeien.

• #1.437

Het is iets dat wel in mijn achterhoofd blijft hangen. Daarom dat ik ook men bloed laat controleren en bloeddruk in het oog houd. Sommige mensen roken heel hun leven en worden 90 jaar en andere leven gezond en sporten veel en sterven op hun 60 ste aan een of andere kanker.... Het houd mij bezig maar nog niet genoeg om met alles te stoppen.

• #1.438
Morgenvroeg ga ik trouwens bloed laten trekken bij mijn huisdokter. Men dermatoloog heeft men bloedwaarden nodig ivm de medicatie die ik nu al tijdje ben aan het nemen. Ik doe dit bij mijn huisdokter omdat ik daar kan aankruisen wat ik wil. Hopelijk is alles binnen de norm. Zou wel straf zijn zo vol in een kuur :p
Ga men bloeddruk ook nog eens deftig laten controleren door haar want ik vrees dat die weer vrij hoog staat. Ikzelf heb wel zo een toestel maar heel nauwkeurig is dat volgens mij niet. Ik heb met momenten een zware druk op mijn hoofd en ook weer vrij vermoeid, dan weet ik al genoeg. Tren en bold zijn 2 stoffen die mij BP zeer hard de hoogte kunnen in gooien. En die bold die ik nu heb is goeie shizzle :D
Wil echt wel nog een paar weken doorgaan met die bold van mts, misschien schrijft ze wel iets lichtjes voor om men BP te verlagen.

• #1.439
Shape's gewijs gaat alles heel goed. Gewicht nog steeds rond de 86-87 kg maar krijgen stillekes aan meer en meer defintie en strepen :cool:

Shape's gewijs gaat alles heel goed. Gewicht nog steeds rond de 86-87 kg maar krijgen stillekes aan meer en meer defintie en strepen :cool:
Hoe lang ben je nu on? ik wil zelf op een gegeven moment ook gaan kuren maar stel het steeds uit ik vind mijn basis ook nog niet wat het moet zijn squat 155 parallel, bench 140, deadlift 185 wat zou jij mij adviseren? gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven