Zo dat was weer een druk dagje. 6 uur opstaan, 6u30 vertrekken om dan onderweg wat gebakken eitjes met hesp en om 9u15 aan te komen.
Het was een gekkehuis en veel pro's heb ik niet gezien want we waren om 12u30 alweer buiten en de pro's kwamen er maar niet door. Rich heb ik even gezien, die is wel héél populair want om 10 uur stond er al een rij waar ik mottig van werd en om 12u kwam hij er pas door dus als je pech hebt sta je daar effe 3 uur aan te schuiven voor een foto.... Not my cup of tea
Brandon Curry was de enige van scitec dat ik gezien heb. Voor de rest veel grote "amateurs" gezien achter de standjes en veel zwangere venten, whatever it takes he
Was ook mijn laatste keer dat ik er naartoe ga want die massa volk dat er dit jaar was is gewoon belachelijk. Ze kunnen gemakkelijk 5 zalen vullen en nu proppen ze alles in 2 zalen. 24 soorten muziek die om het luidst tegen elkaar liggen te beuken en dan die gekke beachboys die je nu echt wel overal tegenkomt. Op het podium én ernaast. Nee gaat nergens meer over.
Als ik de kans krijg om op een donderdag te gaan dan zal ik er nog eens over nadenken maar in het weekend, nope.
Keulen city was weer dik in orde en het weer was prachtig.
Uiteraard weer mixed feelings ivm met mijn huidige fysiek want we doen echt wel iets fout als je die gasten ziet

Echt klein ben ik niet en voor 95 % van de personen is het "al meer dan genoeg" maar als je daar dan rondloopt heb je echt zoiets van WTF??
Daarnet men wekelijkse dosis AS gezet 600 mg test e en 500 mg bold. Zou het zo verdubbelen, de hgh ook + er nog wat insuline bij gooien op dit moment... maar dat gaan we niet doen, krijg ik volgende week toch weer spijt van
Morgen nieuwe week en we knallen gewoon door!