- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mercikes om het te bekijken!
Ik slik neotigason voor mijn psoriasis http://www.apotheek.nl/medicijnen/a...igason#belangrijk-om-te-weten-over-acitretine is vrij zware medicatie. Daarvoor moet ik dus regelmatig bloedtesten laten uitvoeren. Volgende is normaal over 4 weken. Maandag moet ik naar de derma en dan weet ik meer.
Allemaal al geprobeerd. Zit nu in het pillen stadium. Volgende stadium, als ik daar toelating voor krijg over een paar jaar, is prikken (humira, enz.). Dat werkt zeker maar kost 15000 euro per jaar en word niet zo snel voorgeschreven![]()
Wil niet off topic gaan maar wat zou je een goede "clean"bulk kuur vinden? Test bold tren? Of hierbij de trend achterwege laten?

Vitamine D (Calcitriol) zalf al geprobeerd?
[Link niet meer beschikbaar]
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2945865/
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19702030

Ik heb in die 16 jaar al heel wat zalven gebruikt ook met vit. D maar ik leg het maandag voor aan de dermatoloog. Een zalfje meer of minder gaat het nu ook niet doen.
Vitaminen D3 zit ik nu op 6000iu/dag en ben al tot 15000 iu/dag gegaan maar deed niets.
Een gezonde of een goede clean bulk kuur? Er zijn veel opties. Tren/bold werkt zeker maar bloeddruk + hematocriet gaan door het dak dan. Maar is zeker een goede combi op gebied van gains.
Maar als ik nu nog 8-10 kilo zou willen gainen. Op dit moment is het enkel maintainen en alles wat optimaliseren...
Test 900
Deca 400-600
Mast 500
Anavar 40mg/dag
arimidex 3x per week 1 mg.
hgh 3-4iu/dag
En knallen maar![]()
Een gezonde of een goede clean bulk kuur? Er zijn veel opties. Tren/bold werkt zeker maar bloeddruk + hematocriet gaan door het dak dan. Maar is zeker een goede combi op gebied van gains.
Maar als ik nu nog 8-10 kilo zou willen gainen. Op dit moment is het enkel maintainen en alles wat optimaliseren...
Test 900
Deca 400-600
Mast 500
Anavar 40mg/dag
hgh 3-4iu/dag
En knallen maar![]()
Test 900
Deca 400-600
Mast 500
Anavar 40mg/dag
hgh 3-4iu/dag

Deze week ben ik nog niet gaan trainen en het doet me eerlijk gezegd eens goed. Voeding zit ook wat lager nu daar ik effe een wat gekke drukke periode heb met de zaak. Nog 1 weekje op de tanden bijten en we kunnen weer verder knallen. Tegen dan is mijn gear op volle toeren hun werk aan het doen en dan word het knallen.
Zaak komt altijd op de eerste plaats anders heb ik geen centjes om dit allemaal te betalen hier![]()
Dat niet kunnen wachten ken ik maar al te goed...
De bold doet zijn ding, vasculair en bol en honger is ook heftig.
Heb je pip van die mix van mts?