Fitness Seller

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.461
Als je goede var hebt is 20-30 mg per dag voldoende. 70 mg kan ook maar dan verkramp ik helemaal tijdens het trainen en sta ik stijf van de pomp.

• #1.462
Bloed resulaten zijn binnen. Ben er vrij tevreden mee want ben sinds december aan het kuren met vanalles en nog wat.

Leverwaarden zijn wel verhoogd en dat is eigenlijk de eerste keer dat ik dat heb, Slikte anavar 40 mg/dag als de test uitgevoerd is. Maar heb eigenlijk vorig jaar ook voldoende anavar geslikt met periodes maar nooit verhoogde waarden gehad. Heb ik nu goede anavar en vorig jaar minder goede anavar of is deze vervuild?
Testwaarden zijn hoog dus de test e is legit veronderstel ik en mijn hematocriet is sinds december van 48 naar 53 gegaan, de maximumgrens dat toelaatbaar is maar zit al 4-5 weken op 400-500 mg bold/week dus dat kan wel de boosdoener zijn.
Cholesterol is ook verlaagd sinds december dus dat is een dikke meevaller. HDL is wel weeral te laag ondanks ik voldoende zalm, eieren, tonijn, olijfolie en omega 3-6-9 supplementeer...
Mijn androgenen zijn ook vrij hoog.
Oestradiol is goed, zeker met wat er allemaal in mijn lichaam zit en ik 3x per week wat arimidex of aromasin inneem.
Mijn eigen test en FSH zijn volledig weg. In december waren die na 3-4 maanden off ook weg dus dat word trt in de toekomst.

Wat denken Cool en/of Galen hiervan? Voor Cools: ik slik onder andere elke dag 1 gram mariadistel + 1200mg NAC, leverwaarden zijn ondanks dat verstoord terwijl ik amper orals slik. Geen dianabol ofzo enkel anavar op lage dosissen voor bepaalde periodes. Voor mijn cholesterol slik ik rode rijst capsules en die hebben wel iets gedaan denk ik. Ik slik medicatie voor mijn posriasis maar deze zouden enkel mijn cholesterol kunnen beinvloeden volgens de dermatoloog en niet mijn lever.

@Cools @Galen

66x1c9.jpg

21j6a89.jpg

Wil niet off topic gaan maar wat zou je een goede "clean"bulk kuur vinden? Test bold tren? Of hierbij de trend achterwege laten?

Gamma-GT is goed bij je leverwaardes, dus je stijging ALT en AST kan door de krachttraining komen en verhoogde anabole processen. Maar het kan ook deels door anavar komen, het blijft een oral. Je cholesterol waardes zijn ook 'normaal' tijdens een kuur.

Je hogere CRP waarde zou kunnen wijzen op een ontsteking of infectie. 1 type witte bloedce wijkt licht af, dus vermoed pas ondergaan. Maar kan ook een reactie op de aas zijn.

Laatst bewerkt:
  • #1.465
Mercikes om het te bekijken!
Ik slik neotigason voor mijn psoriasis http://www.apotheek.nl/medicijnen/a...igason#belangrijk-om-te-weten-over-acitretine is vrij zware medicatie. Daarvoor moet ik dus regelmatig bloedtesten laten uitvoeren. Volgende is normaal over 4 weken. Maandag moet ik naar de derma en dan weet ik meer.

Is er al een oorzaak gevonden voor de psoriasis? Er zijn onderzoeken geweest waarbij vitamine D zalf succes had.

• #1.467
Allemaal al geprobeerd. Zit nu in het pillen stadium. Volgende stadium, als ik daar toelating voor krijg over een paar jaar, is prikken (humira, enz.). Dat werkt zeker maar kost 15000 euro per jaar en word niet zo snel voorgeschreven :D

• #1.469
Wil niet off topic gaan maar wat zou je een goede "clean"bulk kuur vinden? Test bold tren? Of hierbij de trend achterwege laten?

Een gezonde of een goede clean bulk kuur? Er zijn veel opties. Tren/bold werkt zeker maar bloeddruk + hematocriet gaan door het dak dan. Maar is zeker een goede combi op gebied van gains.

Maar als ik nu nog 8-10 kilo zou willen gainen. Op dit moment is het enkel maintainen en alles wat optimaliseren...

Test 900
Deca 400-600
Mast 500
Anavar 40mg/dag
arimidex 3x per week 1 mg.
hgh 3-4iu/dag

En knallen maar :D

Laatst bewerkt:
  • #1.470
Ik heb in die 16 jaar al heel wat zalven gebruikt ook met vit. D maar ik leg het maandag voor aan de dermatoloog. Een zalfje meer of minder gaat het nu ook niet doen.:D

Vitaminen D3 zit ik nu op 6000iu/dag en ben al tot 15000 iu/dag gegaan maar deed niets.

Oraal werkt het niet, moet specifiek zalf zijn van bepaalde vormen.

Een gezonde of een goede clean bulk kuur? Er zijn veel opties. Tren/bold werkt zeker maar bloeddruk + hematocriet gaan door het dak dan. Maar is zeker een goede combi op gebied van gains.

Maar als ik nu nog 8-10 kilo zou willen gainen. Op dit moment is het enkel maintainen en alles wat optimaliseren...

Test 900
Deca 400-600
Mast 500
Anavar 40mg/dag
hgh 3-4iu/dag

High test zou sowieso al goed zijn voor de massa maar wil eigenlijk wel proberen de wat vasculaire look vast te houden. Dan ontkom ik niet aan tren/bold denk ik zo

Test 900
Deca 400-600
Mast 500
Anavar 40mg/dag
hgh 3-4iu/dag

Hoe lang ga je nu hierop?

• #1.474

Test 900
Deca 400-600
Mast 500
Anavar 40mg/dag
hgh 3-4iu/dag

Ik heb deze kuur gedaan in januari met de deca op 800-900. Vrij zware blast maar gains gelijk zot. Heb toen de 92 kilo aangetikt.

• #1.475
Deze week ben ik nog niet gaan trainen en het doet me eerlijk gezegd eens goed. Voeding zit ook wat lager nu daar ik effe een wat gekke drukke periode heb met de zaak. Nog 1 weekje op de tanden bijten en we kunnen weer verder knallen. Tegen dan is mijn gear op volle toeren hun werk aan het doen en dan word het knallen.
Zaak komt altijd op de eerste plaats anders heb ik geen centjes om dit allemaal te betalen hier :D

Deze week ben ik nog niet gaan trainen en het doet me eerlijk gezegd eens goed. Voeding zit ook wat lager nu daar ik effe een wat gekke drukke periode heb met de zaak. Nog 1 weekje op de tanden bijten en we kunnen weer verder knallen. Tegen dan is mijn gear op volle toeren hun werk aan het doen en dan word het knallen.
Zaak komt altijd op de eerste plaats anders heb ik geen centjes om dit allemaal te betalen hier :D

kan af en toe ook niet verkeerd zijn maat. Ik sta zelf ook ingepland voor een weekje vakantie want overtraining loert bij mij om de hoek momenteel

• #1.477
Over training is het hier niet maar meer algemene vermoeidheid. Kwa training is het al van februari geleden dat ik eens een week niets gedaan heb.

Hoe bevalt de bold?
Had net men bestelling binnen.

Had nog wat prl boldenone & kon gisteren al niet meer wachten. Dus begin volgende week met zelfde bold als jou.

Wel net 1ml van die test tren mast (kort) gezet
Mooie kleur goud maar goeie pip ook haha

• #1.479
Dat niet kunnen wachten ken ik maar al te goed...

De bold doet zijn ding, vasculair en bol en honger is ook heftig.
Heb je pip van die mix van mts?

Dat niet kunnen wachten ken ik maar al te goed...

De bold doet zijn ding, vasculair en bol en honger is ook heftig.
Heb je pip van die mix van mts?

Ja 4 weken mini cruise is 3 weken geworden. Ach ja kuur toch maar een maand of 7 en dan weer off.

Ja meteen al gewoon, zo'n uur na het zetten in me quad.

Misschien die test prop die erin zit. Mast p en tren a heb ik stand alone nog geen last gehad.

Ben benieuwd hoelang duurt voordat die bold zen effecten laat zien. Eerste keer voor mij haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven