Fitness Seller

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.781
Eerst weken van een cruise is idd altijd leuk. En heb andere hgh om te testen dus we zullen ons niet vervelen :D

Oke, ben eruit. We gaan de planning aanpassen. Vind het een beetje klote maar soms gaan de zaken niet zoals je wilt en dan moet je je maar aanpassen.

Tijd om te cruisen op 250 mg test/week + 3iu hgh.

Wat zijn de voordelen van hgh in je cruise in tegenstelling tot 250 test only? Droger worden? Massabehoud/aanzet?

• #1.783
HGH is altijd een voordeel als je het hebt meelopen...

Maar je houd idd je massa gemakkelijker vast en het doet idd wat met je vet.

Ikke, welke batch is jou tren E van mts? Kun je dat zo zien?

• #1.785
EmCSIqp.jpg

• #1.787
Ow ja deze is goed. Ik word er een dikke kl***zak op en daar moet je al iets voor doen om dat klaar te krijgen :D

Die bold van MTS moet je ook niet onderschatten...

Ow ja deze is goed. Ik word er een dikke kl***zak op en daar moet je al iets voor doen om dat klaar te krijgen :D

Die bold van MTS moet je ook niet onderschatten...

Haha ja dat word ik normaal ook. Nu nog geen enkele side behalve wat vroeger wakker.
Kracht gaat echt gek omhoog op de push oefeningen. Daar ken ik tren ook van, als temperatuur iets zakt zal ik bold eens op 800 en tren naar 700. Me vriendin is wel even toe aan wat weken 2x per dag geloof ik hahah

• #1.789
Zo zie je maar dat ieder lichaam anders reageert.

Bold op 500 is MEER dan genoeg.

Ik zit er net 5 dagen aan en kan eten wat ik wil:eating:

Weet niet of dit placebo is of dit al effect van de bold is... :-)

Das de bold, ik ontbijt met 100 gram oats, 700ml melk, 50 gram whey en 100 gram cruesly:p word gek van die honger haha

Zo zie je maar dat ieder lichaam anders reageert.

Bold op 500 is MEER dan genoeg.
Kan niet wachten totdat ik hem kan introduceren in de herfst :D wat zijn voor jou de bevindingen op de bold van MTS? Honger, langzame opbouw van kwaliteitsmassa, bold look. Nog meer leuke dingetjes :p?

Ik heb alleen maar honger vandaag niet normaal haha. Moet zeggen dat mijn borst ook weer veel voller staat na twee weken ziek geweest te zijn :-)

• #1.797
Bold : honger, vasculairder, betere conditie. doordat je meer kan eten groei je ook wat makkelijker. Test hoog , bold op 500 mg + hgh en het is feest.

Nadelen bij mij zijn de verhoogde bloeddruk en men hematocriet stijgt snel met bold. Zat laatst op 53 na 2 weken bold. Zonder bold zit ik gemiddeld op 47-48.

Ga in het najaar toch wel eens test/bold/hgh combo doen voor een week of 8.

Bold : honger, vasculairder, betere conditie. doordat je meer kan eten groei je ook wat makkelijker. Test hoog , bold op 500 mg + hgh en het is feest.

Nadelen bij mij zijn de verhoogde bloeddruk en men hematocriet stijgt snel met bold. Zat laatst op 53 na 2 weken bold. Zonder bold zit ik gemiddeld op 47-48.

Bulk gedeelte van m'n kuur gaat denk ik test deca bold worden met een kicker oxy, Diana of turinabol, bold laat ik heel langer doorlopen en dan ga ik deca na verloop van tijd eruit gooien voor wat andere compounds, nog tijd zat om na te denken haha :p

waarom niet voor een Deca HGH combo? schijn je ook mooie schone gains op te maken

ik had die test overigens laag staan tijdens mijn Test-Bold kuur maar daar had ik best wel spijt van. Volgende keer gaat die ook hoger

• #1.800
test + deca + hgh heb ik deze winter gedaan en dat ging idd heel goed. Probleem is dat ik met mijn psoriasis zo weinig mogelijk ontstekingsremmende medicijnen moet innemen.

Na de test/deca combo, oke alles was hoog gedoseerd, heb ik een opflakkering gekregen van mijn psoriasis om U tegen te zeggen...

Maar deze winter neem ik terug deca hoor, al gaat dat max 200-300 mg/week zijn. Dan zet ik de test maar wat hoger :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven