- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke, ben eruit. We gaan de planning aanpassen. Vind het een beetje klote maar soms gaan de zaken niet zoals je wilt en dan moet je je maar aanpassen.
Tijd om te cruisen op 250 mg test/week + 3iu hgh.
Ow ja deze is goed. Ik word er een dikke kl***zak op en daar moet je al iets voor doen om dat klaar te krijgen
Die bold van MTS moet je ook niet onderschatten...
En die was goed toch? Want heb dezelfde.
Maak goede krachtgains maar libido is niet zo kenmerkend als normaal.. misschien dat die high dose bold dat dan overschaduwd
Ik zit er net 5 dagen aan en kan eten wat ik wilZo zie je maar dat ieder lichaam anders reageert.
Bold op 500 is MEER dan genoeg.

Ik zit er net 5 dagen aan en kan eten wat ik wil
Weet niet of dit placebo is of dit al effect van de bold is... :-)
word gek van die honger hahaWil de effecten eens zien na een week of 8/10 wat ze altijd zeggen. Daarom houd ik hem wat hogerZo zie je maar dat ieder lichaam anders reageert.
Haha heerlijk man! Heb tijden moeilijk kunnen eten hahaDas de bold, ik ontbijt met 100 gram oats, 700ml melk, 50 gram whey en 100 gram crueslyword gek van die honger haha
Kan niet wachten totdat ik hem kan introduceren in de herfstZo zie je maar dat ieder lichaam anders reageert.
wat zijn voor jou de bevindingen op de bold van MTS? Honger, langzame opbouw van kwaliteitsmassa, bold look. Nog meer leuke dingetjes
?Bulk gedeelte van m'n kuur gaat denk ik test deca bold worden met een kicker oxy, Diana of turinabol, bold laat ik heel langer doorlopen en dan ga ik deca na verloop van tijd eruit gooien voor wat andere compounds, nog tijd zat om na te denken hahaBold : honger, vasculairder, betere conditie. doordat je meer kan eten groei je ook wat makkelijker. Test hoog , bold op 500 mg + hgh en het is feest.
Nadelen bij mij zijn de verhoogde bloeddruk en men hematocriet stijgt snel met bold. Zat laatst op 53 na 2 weken bold. Zonder bold zit ik gemiddeld op 47-48.
Ga in het najaar toch wel eens test/bold/hgh combo doen voor een week of 8.

Bold : honger, vasculairder, betere conditie. doordat je meer kan eten groei je ook wat makkelijker. Test hoog , bold op 500 mg + hgh en het is feest.
Nadelen bij mij zijn de verhoogde bloeddruk en men hematocriet stijgt snel met bold. Zat laatst op 53 na 2 weken bold. Zonder bold zit ik gemiddeld op 47-48.
Ga in het najaar toch wel eens test/bold/hgh combo doen voor een week of 8.