newinthegame
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja heb ik net zo, jammer dat die andere merken op die site van labtest's vrij moeilijk te krijgen zijn. Komen vaak goed uit die tests.Vind dit ook dikke shit hoor. Ik heb de anavar 25 en die is wel goed.
Strive4muscle is ook met die mixjes bezig en knalt wel goed.
Ga nu echt wel eerst men mts en andere merken opwerken die ik heb liggen. Ik wacht nog wel even de andere testen af van hun want ik denk dat die site nog wel wat mts producten aangekocht heeft. Als blijkt dat er nog 1 product zwaar ondergedoseerd is ben ik helemaal out.
450 mg test
400 mg tren e
500mg bold
3iu hgh
Heb ik deze week gezet. Prik telkens op Zondag en Woensdag. Zal dit nog 2 weken aanhouden en dan ga ik verder met tren e van een ander merk dat eerst op moet. Bold is terug omhoog naar 500 omdat ik daar gewoon gek op ben
In juli test omhoog + mast en alles hard gaan zetten. Heb 60 ml masteron klaar liggen
De neotigason begint zijn werk te doen, heeft tijd nodig, op 25 mg/dag. Plekken op mijn benen beginnen dunner te worden. Enkel op mijn buik en rug en onderarmen zijn ze hardnekkiger ondanks dat ik ook nog 2 op maat gemaakte zalven gebruik. Maar er is zeker vooruitgang en dat is het doel. Erger mocht het niet meer worden.
Maar goed straks gaan trainen, pols is goed ingepakt en hoop op het beste. Is nu alleen moeilijk om me in te tomen met al die tren in mijn systeem
Motivatie nodig vandaag?
[Link niet meer beschikbaar]
Zeg het maar.. En in mijn ervaring is hun anavar 50 ook troep..
Zit veel verschil in zeg.. bold en tren zijn wel goed maar die mixjes wat ik heb vetrouw ik ook weinig meer.
Daarom dat ik zoveel zet en eigenlijk nog te weinig verneem. Tis gelukkig niet giftig oid dus probeer nu even die tren a mast p combo er boven op.
Geeft dat nog niets dan zet ik alles dubbel van wat ik wil en zodra dat op is ga ik dan wel naar basic-stero
Ik zat net te denken om anavar te halen van hun voor een dame die ik ken. Niet doen dus? Sowieso niet tabs van 50mg
Ik zat net te denken om anavar te halen van hun voor een dame die ik ken. Niet doen dus? Sowieso niet tabs van 50mg
Ik heb even naar die basic-stero gekeken. Ik vind de prijzen beetje apart. Sommige producten zijn goedkoop zoals primo en anavar (die normaal duur zouden moeten zijn). Andere zijn weer duur zoals tren.
En ook: populaire producten zoals tren zijn niet leverbaar of ze gaan er mee stoppen (product ends staat er dan)
Hun anavar is overigens ook getest op anabolic lab en was 100% goed
Heb vorig jaar hun ace gehad en 350mg/week was veel sterker dan 700 van Nederlandse UG's. Ben alleen geen fan van bitcoins
Hoeft niet persee met bitcoin maar met bitcoin krijg je 5% korting.
Wat ik wel geinig vind is dat je mensen kunt introduceren via een link. Voor elke aankoop van je introducee krijg je 5% als tegoed in je account.
Prijzen zijn verder niet hoog ofzo. En de lab testen zijn goed. Dus best de moeite waard om daar te bestellen denk ik.
Die tests op Analabs van MTS zijn poducten zonder krascode. Wss counterfeit. Kan me niet voorstellen dat hun zwaar ondergedoseerde shizzle de markt op knallen. Vrijwel alle reviews zijn voldoende tot goed. Ook op dit forum klaagt er niemand. Forumlid heeft gemaild en volgens MrBig gaat hij het tegendeel bewijzen? Laten we komende labresultaten (die zeker gaan komen) afwachten.
Heb die Tren nu ook gezien idd. Die Deca komt dan ook 100% van hun bedoel je? Ga straks Deca runnen maar ik durf het niet aan, denk dat ik toch uit wijk naar elders.De tren had wel een krascode dus die deca gaat van dezelfde leverancier komen.
Die tests op Analabs van MTS zijn poducten zonder krascode. Wss counterfeit. Kan me niet voorstellen dat hun zwaar ondergedoseerde shizzle de markt op knallen. Vrijwel alle reviews zijn voldoende tot goed. Ook op dit forum klaagt er niemand. Forumlid heeft gemaild en volgens MrBig gaat hij het tegendeel bewijzen? Laten we komende labresultaten (die zeker gaan komen) afwachten.