Fitness Seller

12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Slapen begint ook een probleem te worden, vooral lang slapen. 2 uurtjes en ik ben wakker. Vrij kut en begint nu al door te wegen.
Ook de verhoging van de bold + het volledig inkicken van de tren zorgt dat ik weer hoofdpijn krijg. Ik neem al Lisinopril op 20 mg/dag voor men BP dus ga de bold en tren dosering wat aanpassen denk ik. Dit weekend effe over nadenken.
Ik ga echt hard nu , zit nu een weekje op 4-5 op tren en dan begin ik me meestal slechter te voelen. Denk dat dat nu al bezig is. Ik schat nog 3 weken tren te doen en dan fl**ker ik het er zeker uit. Heb in julie ook weer een bloedcontrole.
Clen ga ik eind juni 2 weekjes doen om nog wat hardnekkig vet te verwijderen.
Daarna verder op test/mast/hgh
Heb je van nature als last van je bloeddruk zit zelf oo 900 test e 900 bold en 600 tren e en men bloeddruk is rond de 130-70 laatste keer gemeten

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.742
Top te lezen allemaal man! Ben er zker van dat je er super brut opstaat! zou nog eens samen willen knallen maar dan komt natty trenaldo wel met een jas en sjaal naar de gym haha ! Zeer benieuwd naar de bold alleszins ;) de volle look bolle vormen en de harde vasculariteit zijn toch de primaire kenmerken te samen met verhoogde eetlust (normaal toch maatje zat op 800mg bold voor 15 weken en had gn verhoogde honger enkel als ie begon te eten kon bik blijven dooreten)

Als mijn pols genezen is dan kom ik nog wel eens af om samen te trainen! Men huidige shape is op dit moment echt helemaal mijn ding. Soms heb ik zelfs zoiets van "Dit is het ik ben klaar" en dan een dagje later is het weer van bwaaaahh mag nog een beetje bij :D

Bold zorgt er idd voor dat als je eet of honger hebt je kan blijven eten. Maar het is nu niet dat ik heel de dag met een hongergevoel rondloop. al kan dat ook wel door de aanwezige tren zijn ook. Snachts regelmatig last van maagzuur.

• #1.743
Slapen begint ook een probleem te worden, vooral lang slapen. 2 uurtjes en ik ben wakker. Vrij kut en begint nu al door te wegen.
Ook de verhoging van de bold + het volledig inkicken van de tren zorgt dat ik weer hoofdpijn krijg. Ik neem al Lisinopril op 20 mg/dag voor men BP dus ga de bold en tren dosering wat aanpassen denk ik. Dit weekend effe over nadenken.
Ik ga echt hard nu , zit nu een weekje op 4-5 op tren en dan begin ik me meestal slechter te voelen. Denk dat dat nu al bezig is. Ik schat nog 3 weken tren te doen en dan fl**ker ik het er zeker uit. Heb in julie ook weer een bloedcontrole.
Clen ga ik eind juni 2 weekjes doen om nog wat hardnekkig vet te verwijderen.
Daarna verder op test/mast/hgh
Dat is wel balen van de bloeddruk zeg! Ja bold en tren staan erom bekend. Zou jammer zijn als je de doseringen moet gaan verlagen want je weet zelf dat het echte feest nu pas gaat beginnen :p is er ook niks anders wat je tegen die bloeddruk kunt nemen?

Lijkt me een heerlijke combo test mast en hgh. Vol en ripped en niet te agressief kwa sides. :D

• #1.745
Neem al redelijk wat voor men bloeddruk.

Test + mast is altijd een zalige combo.

Maar f**k it! Gisteren al gaan trainen maar heb deze voormiddag niets te doen dus ik ga fasted trainen. Tren rage hahahaha ... need some weights :mad:

See ya!

Neem al redelijk wat voor men bloeddruk.

Test + mast is altijd een zalige combo.

Maar f**k it! Gisteren al gaan trainen maar heb deze voormiddag niets te doen dus ik ga fasted trainen. Tren rage hahahaha ... need some weights :mad:

See ya!
Weet je wat ps heerlijk is als je fasted gaat trainen! Een dikke pre workout, door je nuchtere maag sta je binnen een aantal minuten helemaal strak van de pomp en focus.

Moet sws ook nog eens met pre trainen al zeker 4 maanden niet meer aangeraakt. Wel war cafeïne tabs en argenine maar dat is toch andere koek :p

Bold klinkt alleen maar nog lekkerder nu [emoji85]

• #1.751
Net mijn eerste vaste maaltijd van de dag gegeten. Vanmiddag enkel een dikke isolaat shake na het trainen gedronken. Wel wat caffeine gemomen smorgens en dat doet het het meestal wel voor mij.

Kan al raden wat er strx komt... :D

• #1.753
Donuts + cake :D

Hahaha, zo zalt wel gaan :thumbs:

• #1.755
En dan voor het slapen gaan nog een dikke iso whey shake.

Is wel leuk zo op deze manier alleen die suikerdip die je krijgt tegen dat je gaat slapen is vies. Is alsof je gaat slapen met een hypo..

Merk je de bold nog niet dan? Was toch ook van mts?
Jawel jawel de bold merk ik wel. En tren begint nu te werken. Gister 3e keer gezet en ik heb gekregen wat ik wou, half 8 is me wekker en ik zit al beneden sinds 5 uur.

Anavar heb ik niet zo gemerkt trouwens al was dat maar 14 dagen

• #1.757
Haha die slapeloosheid is ambetant. In het begin gaat dat nog maar na een tijdje is het tekort aan vaste slaap echt wel een probleem.

Zal blij zijn dat de tren er binnenkort uit gaat. Ik geef het nog maximum 2 weken mij kennende hahaha

Haha die slapeloosheid is ambetant. In het begin gaat dat nog maar na een tijdje is het tekort aan vaste slaap echt wel een probleem.

Zal blij zijn dat de tren er binnenkort uit gaat. Ik geef het nog maximum 2 weken mij kennende hahaha

Ben nog in slaap gevallen op de bank haha.
Deed 10kg meer op BP gisteren, goed teken want ik word altijd heul veel sterker op tren

• #1.759
Op welke doseringen zat je nu weer? En welke tren heb je? Alles van mts nu?

Op welke doseringen zat je nu weer? En welke tren heb je? Alles van mts nu?

Ben nu in de bulk en zit nu ff tijdelijk op hoge dosis. Mede door de med-blend 450.

Zit nu op

600 tren
1000 bold
600 test
225 mast

Best leuk zo, of ik nu clean eet of dagen er tussen heb dat ik wat meer junk ( subway enz) K blijf vasculair haha zelfs op 5k kcal. Binnenkort ga ik nog iets hoger. 5.5k kcal ofzo

Btw alles is mts idd! Hogere dosis als jou maar ik ga in september ofzo ook weer half jaar off

• Like
Waarderingen: 040B
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven